2021-12-14, 02:16
Bannlyst
Så det blir när man låter juden styra världen.
Citera
2021-12-14, 02:22
Medlem
AdMortems avatar
Det jag reagerar på är att gärningsmännen inte döms för exakt samma beteenden men med andra ord. Att säga drägg är väl inte jäkligt grovt, inte heller att anse att de skyldiga ska utvisas. Faktum är att jag inte tycker att man ens ska dömas i kontexten av att det är samma beteenden gärningsmännen har.

Läste vidare till Kenny Friberg som jag såg någon video med idag (intervju med honom inte förnedrings/våldtäktsvideo) och jag vet inte hur jag ska förhålla mig till saken. Givetvis kan man inte heila och absolut inte i en rättssal men det var väl några år sedan plus att han faktiskt våldtogs med flaska och i det sammanhanget köper jag argumentet att det var det enda han kom på att göra för att ge igen när de satt och skrattade åt honom och filmerna i rättssalen.

Det är sjukt att offer inte tillåts viss minsta tillstymmelse till vrede. Oavsett om det är mot invandrare, svenskar, kvinnor eller vilka som helst som angripit grovt. Jag kan dock tycka att en vuxen man ska kunna hålla igen när det kommer till minderåriga utan att uppträda som om vi alla faller inom LSS.

Med Kenny reagerar jag även på att han är väldigt söt+ att han var väldigt långhårig när angreppen skedde. Det får en att undra om det inte var ett hatbrott även om han nu inte skulle vara gay eller bi.

Den här killen. https://m.youtube.com/watch?v=Ey8oQCV8ICM hann inte se hela videon eftersom den försvann ur mitt flöde och det här är väl en kort film.

Men jag blir imponerad av killar som vågar snacka som en mindre andel av oss tjejer, helt öppet om sexuellt våld osv.
Senast redigerad av AdMortem 2021-12-14 kl. 02:25.
Citera
2021-12-14, 02:29
Medlem
Opportunitiess avatar
Är man blind borde man fan få uttrycka sig hur man vill.
Citera
2021-12-14, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
ja det är ju för fan hans far som är delansvarig.

så hellre hans son än min son om jag haft nån. alla dagar i veckan..

men tyvärr kommer det inte hjälpa ett skit mot misären förrän asen i toppen blir drabbade. lr deras familjer. och det ser jag inga som helst problem med

Igen, du är ju inte klok någonstans.
Citera
2021-12-14, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alderia
Vad spelar det för roll att han är blind?
Undrar också detta?

Är det någon sorts märklig referens till de gamla
Hipp Hipp
och Yrrol-sketcherna?
Senast redigerad av snippjanne 2021-12-14 kl. 03:43.
Citera
2021-12-14, 04:02
Medlem
Sam.Boyds avatar
Hets mot folkgrupp är en väldigt flexibel lag som tycks omfatta väldigt mycke som inte är att hetsa o uppviggla till diskriminering o våld mot olika folkgrupper.

Frågan är om inte personer med krimiell livsstil kan räknas som en folkgrupp. O att yrka på utvisning i sig är att hetsa o försöka uppvigla domstolen.

Dessutom så tycks lagen ha blivit en lekstuga o födkrok för rättshaveristen som är känd som näthatsgranskaren.

Men just detta fall riskerar att åter underminera rättsstaten om skadestånd utkrävs av en blind fader som i vanmakt skriver om de övergrepp o dödshot som hans son utsatts för o även han själv.
Ett skadestånd som ska gå till de dömda våldsmännen o deras familj.
Citera
2021-12-14, 04:06
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snippjanne
Undrar också detta?

Är det någon sorts märklig referens till de gamla
Hipp Hipp
och Yrrol-sketcherna?

Vanmakten måste vara total för en fader som inte har fysisk förmåga att kunna skydda sin familj eller sig själv.

En vanmakt som i detta fall har ventilerats verbalt.

Andra skulle kanske ha tagit ett basebollträ o en spade o konfronterat GM direkt.
Citera
2021-12-14, 04:32
Medlem
HMF är en jävla skitlag som göra att man inte kan få blir arga på kriminella invandrare.

Det hela är så jävla absurt och sjukt att man ska själv dömas för straff för att man är arg för sin son blivit utsatt för grovmisshandel och hot samt att hans fru blivit hotad/skrämd.

Vem som helst hade skrivit likadant.

Ännu mer surreal när det är den dömdas familj som gör anmälan, det är något stort jävla fel på lagen.

Sen när är invandrare en jävla folkgrupp,

Det kokar i mig när får höra något sådant sjukt.
Citera
2021-12-14, 05:44
Medlem
En av förövarna skjöts till döds i Kälvesta i november i år. Kälvesta ligger i grannkommunen till Järfälla.
Citera
2021-12-14, 06:55
Bannlyst
Åklagaren är inte ens Svensk , han heter Kevin Öksuz .. Skall verkligen icke Svenska åklagare får vara åklagare? Sedan är konstig, för det finns andra domar som har frikänt folk om dom har använt begreppet MENA. Säger man MENA , då pekar man inte ut en folkgrupp.

Det är MENA invandrare som är det stora problemet i Sverige. Hade vi återvandringsprogram i Sverige att alla araber och Somalier fick 168 timmar på sej att lämna Sverige, då skulle brottsligheten sjunka som en sten och BNP skulle öka med 5% årligen.
Citera
2021-12-14, 06:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
En av förövarna skjöts till döds i Kälvesta i november i år. Kälvesta ligger i grannkommunen till Järfälla.

Det var ju åtminstone något positivt. Hoppas att resten dör snart med.
Citera
2021-12-14, 06:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone

Härligt! Om man vill pissa på hans grav? Är det den muslimska gravplatsen ute Tyresö som gäller då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in