2021-12-13, 23:51
Medlem
"-Kommer det här fram kommer vi döda dig, din mamma, pappa, syster, alla i din släkt. Du vet inte vad vi är kapabla till, fick han höra.

– Från och med nu är du vår bitch. Säger vi att du ska sno en motorcykel, ge oss pengar eller sälja droger har du inget att säga emot, vi kommer döda din familj då, fortsatte gänget, enligt domen."

FYFAN

Vårt rättsväsende är inte dimemsionerat för orcher som dessa. UTVISNING DIREKT!
Citera
2021-12-14, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Tycker att du också borde få ett fängelsestraff för din rasistiska elakhet. Du står här på ljusan dag och hävdar att alla araber knullar sina barn.

Araber/Negrer agar sina barn 24/7. Är väl en ytterst illa dold hemlighet.

Däremot tror jag ej att dom knullar dom. Men finns säkert undantag som bland alla etniciteter.
Senast redigerad av RandomSvenskDude 2021-12-14 kl. 00:25.
Citera
2021-12-14, 01:09
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid79
"-Kommer det här fram kommer vi döda dig, din mamma, pappa, syster, alla i din släkt. Du vet inte vad vi är kapabla till, fick han höra.

– Från och med nu är du vår bitch. Säger vi att du ska sno en motorcykel, ge oss pengar eller sälja droger har du inget att säga emot, vi kommer döda din familj då, fortsatte gänget, enligt domen."

FYFAN

Det är skrämmande och dom vet att dom kommer undan, det som är det värsta, nu åkte dessa visserligen fast men 1 år bakom los och bom kommer bara göra dom värre när dom väl kommer ut.
Citera
2021-12-14, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Det är skrämmande och dom vet att dom kommer undan, det som är det värsta, nu åkte dessa visserligen fast men 1 år bakom los och bom kommer bara göra dom värre när dom väl kommer ut.

8 månader och med en "volta" att skryta om för orcher-bruchorna = ett steg upp i hierarkin...

Utvisning är det enda de befarar! Bara tanken på att leva (och jobba!) en månad i hemländerna får deras ben att darra av rädsla.
Citera
2021-12-14, 01:53
Medlem
Är Serneholt fortfarande miljöpartist eller har han lagt det bakom sig?
Citera
2021-12-14, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Förstår att du är sarkastiskt med ditt Tobias Billström utspel, han sa nämligen något liknande ”när invandrarna är majoritet så kommer de var snälla mot oss så som vi varit snälla mot dem”

Oof. Precis. Just det, precis så snälla som de är mot varandra i sina dysfunktionella bajshål till hemländer.
Citera
2021-12-14, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5150-5157
Jonas har ett förflutet som miljöpartist, han var med och skapade detta monster.

är han mp? ja då kan han fan ha det. då tycker jag inte det är för jävligt längre...
Citera
2021-12-14, 02:01
Medlem
Citat:

FYFAN

för en gångs skull drabbade det ju en som förtjänade det. en mp mupp. lr föredetta sådan
Citera
2021-12-14, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
för en gångs skull drabbade det ju en som förtjänade det. en mp mupp. lr föredetta sådan

Du är ju inte klok någonstans.
Citera
2021-12-14, 02:05
Medlem
Citat:
Du är ju inte klok någonstans.

jag ser hellre en sån drabbas alla dagar i veckan än nån som inte velat ha skiten som de själva jobbat för
Citera
2021-12-14, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
jag ser hellre en sån drabbas alla dagar i veckan än nån som inte velat ha skiten som de själva jobbat för

Så hans 15-årige son förtjänade att bli förnedringsrånad av ett gäng orcher pga av hans pappas politiska åsikter?

Tänk efter en smula, för helvete.
Citera
2021-12-14, 02:11
Medlem
Citat:
Så hans 15-årige son förtjänade att bli förnedringsrånad av ett gäng orcher pga av hans pappas politiska åsikter?

Tänk efter en smula, för helvete.

ja det är ju för fan hans far som är delansvarig.

så hellre hans son än min son om jag haft nån. alla dagar i veckan..

men tyvärr kommer det inte hjälpa ett skit mot misären förrän asen i toppen blir drabbade. lr deras familjer. och det ser jag inga som helst problem med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in