2021-12-14, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Snälla du, kom inte med logik, verklighet...

Här försöker ju faktiskt flashbackdetektiverna.på fullaste allvar lösa ett spaningsmord med skeva, sjuka takes som hela statsväsendets samlade resurser inte ännu renderat i ens arrestering, ännu mindre häktning (oavsett hur bra koll dom har på läget).

Tydligen är det även bekräftad Via MSM det rör sig om en kanin och nätverket (?) numera oxå efter det nya explosiva avslöjandet av det nya stjärnskottet ur samhalls hall of fame detektivbyrå.

Man skulle ju onekligen bara för en kort ögonblick vilja ha webb cam in i alla dessa kufars exakta verklighet, men bara en ögonblick - innan man blir åksjuk av verklighetens baksmälla...

Hoppas innerligt en fup kommer en dag så alla fattar vilka egentliga belopp som eventuellt betalats ut... Och det är sammanlagd i några led någon hundring, lite knark och ngn tappe.

Edit: om det finns musik och album på lager och det är samma typ av våldsförhärligande studiobanditeri hoppas jag hans mor fattar bättre än att släppa det och kapitalisera på det. OK för att släppa låtar med andra teman... Ngt säger mig dock hon hajar läget givet våldet faktiskt tog hennes sons liv. Och det egna ansvaret i att göra i ämnet.

Spot on, är nog varken mer eller mindre!

Finns faktiskt en del "mjukare" material i stil med låten som spelades in ihop med Leksell precis innan mordet, om kärlek/relationer och dylikt. Men även en del i den gamla stilen förstås. Tyvärr tror jag inte att man har någon slags fingertoppskänsla av vad man bör släppa och inte. Man har aldrig förstått magnituden av orden i texterna tidigare och även om det låter konstigt så tror jag inte det har förändrats idag. Även om man såklart ser på situationen med helt andra ögon, har det ju alltid varit "konsten före allt" i princip.
Senast redigerad av AMSRDM 2021-12-14 kl. 00:47.
Citera
2021-12-14, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Finns ingen aktiv Instagram med det namnet. Länka eller så är de skitsnack

Det är inget annat än bullshit!
Citera
2021-12-14, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
De va de Einar gjorde i flera månader,la inte ut nåt på insta var oaktiv ,la inte ut nån musik ,enda gången man såg han var på hans tjejs insta eller tiktok

Jo absolut, men jag syftade på efter händelsen på krogen, inte tidigare.
Citera
2021-12-14, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
VC Barre blev gripen för en timma sedan nära sin studio. (Ser ut att ligga nära torget)
7 poliser som syns i videon, men man ser bara att VC Barre grips, ser ingen annan
Fyra stycken som ser ut att försöka stoppa polisen men det går sådär..

Källa: Video finns på ortennyheter på Instagram
Sa från början av tråden märsta är involverad i de här. Om de visar sig det så är adel en miljon procent goaren.
Citera
2021-12-14, 01:09
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortenskonung
Sa från början av tråden märsta är involverad i de här. Om de visar sig det så är adel en miljon procent goaren.

jasså vc barre som jag trott hela tiden
Citera
2021-12-14, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Tjabba!

Får en mild psykos varje gång jag läser tråden de senaste 2 veckorna.

Jag har inget vettigt att säga faktiskt, sen befinner jag mig i staterna dessutom! Inget av värde att diskutera i mina ögon & tappat intresset. Detta är fortfarande vad jag tror.

Ha det fint alla glada!

Du behövs, beckos poliskår som hade mördarna bakom lås & bom för 600 sidor sedan har inte gripit någon ännu…
Citera
2021-12-14, 01:19
Medlem
Citat:
Psykos för att jag ber dig att posta det du lovat själv att göra om våldtäksmannen och det efter alla dina egna attacker på diverse folk?

Jag ska låta er muppa i fred i eran lilla sandlåda. Man måste väl vara som du i verkligheten för uppskatta en sån som du...

Men en sak ska jag göra då det är inte mer än rätt...

Varje gång sådana som du, pappaskebab et al namedrobbar en oskyldig babbe från orten så kommer jag namedroppa 5-10 beroende på dagsform etnisk svensk människa med familj som "mina" suspekta. Det är inte mer än rätt att det blir så...

Oavsett om dom ni ger er på så där helt utan skam och samvete har ett kriminellt förflutet eller ej så är det ni ägnat er åt fel, sjukt och skevt. Och helt uppåt väggarna felaktigt dessutom.

StellaArtois, sharmota är det sönderjappta krogluder som bajsade ut ditt fiskpinne nylle. Patetiska sorgliga vrak som.låtsats leka babbe på nätet.

Jag har inte namedroppat en enda babbe förutom Dumle, Adel & Le*s så vet inte riktigt vad du syftar på nu? Du har blandat ihop mig med någon annan kompis. Jag har faktiskt sagt att det gått helt över styr när random namn har droppats Lite oklart varför du tar upp mitt namn då och då

Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Du behövs, beckos poliskår som hade mördarna bakom lås & bom för 600 sidor sedan har inte gripit någon ännu…

Tyvärr lär det nog förbli så!
Jag vet inget så av mig lär sig folk inget nyttigt 👋
Senast redigerad av PappasKebab 2021-12-14 kl. 01:23.
Citera
2021-12-14, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
VC Barre blev gripen för en timma sedan nära sin studio. (Ser ut att ligga nära torget)
7 poliser som syns i videon, men man ser bara att VC Barre grips, ser ingen annan
Fyra stycken som ser ut att försöka stoppa polisen men det går sådär..

Källa: Video finns på ortennyheter på Instagram

Sluta trolla om saker du inte har länkar till. Bidrar inte till ett skit. Finns ingenting på källan du hänvisar till.
Citera
2021-12-14, 01:38
Medlem
StellaArtoiss avatar
Lol det står ju för fan med i polisens senaste rapporteringar, såklart inte med namn men själva händelsen..

Lol ni får väl vänta tills aftonbladet skriver om de...

Citera detta när nyheten har kommit ut så ska vi se vem som faktiskt snackar sanning........
Citera
2021-12-14, 01:40
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Sluta trolla om saker du inte har länkar till. Bidrar inte till ett skit. Finns ingenting på källan du hänvisar till.
Lol det står ju för fan med i polisens senaste rapporteringar, såklart inte med namn men själva händelsen..

Lol ni får väl vänta tills aftonbladet skriver om de...

Citera detta när nyheten har kommit ut så ska vi se vem som faktiskt snackar sanning........
Citera
2021-12-14, 01:41
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:

StellaArtois, sharmota är det sönderjappta krogluder som bajsade ut ditt fiskpinne nylle. Patetiska sorgliga vrak som.låtsats leka babbe på nätet.
Du e en mamma knullare du svars inte på min frågaa sharmota inshallah🌹🌹💣💣
🙏👀🤡🤡💩💩🔥🔥
Senast redigerad av StellaArtois 2021-12-14 kl. 01:43.
Citera
2021-12-14, 01:42
Medlem
StellaArtoiss avatar
Lol..Får se vad vc batte kommer sägs i förhörer inatt ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in