2021-12-14, 00:20
Medlem
StellaArtoiss avatar
Tydligen ska D50 också ha griptis alldeles nyss.
Källa: Ortennyheter
Citera
2021-12-14, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois

Lägg en länk, finns 500 konton som heter så.
Citera
2021-12-14, 00:25
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Shit vad mycket folk som har trashat ner den här tråden, bara för set har stått stilla ett tag så fylls den med troll & nötter. Så sjukt mycket OT, förstår inte varför mos inte rensar?

Ingen idé för oss som faktiskt vill lösa det här att skriva i den här tråden längre då det bara försvinner i mängden med troll & ot.

Lite fakta iallafall, nu bekräftat på MSM att Nätverk ligger bakom mordet & att det var 1 kanin (miljon) i prispott.
Att någon som NS inte kände väl ringde honom flera gånger under dagen & ville mötas upp i Hammarby Sjöstad.

Vilka visste att han bodde där? Visste verkligen så mycket folk de..

Nä, lämnar den här nu ett tag tills de ordnar upp sig..
Jag visste att Einar bodde där. Har en vän som bor i samma kvarter, vars ungarnas hade full koll på Einar, och även A hans tjej systes till flera ggr i vecka.
Citera
2021-12-14, 00:26
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMSRDM
Man kan väl enkelt säga att Einar var en misslyckad stöt, som många andra, man torskar för.

Låt oss säga att du torskar för ett bankrån. Inte åker du och klipper bankens VD i ren ilska efteråt..

Snälla du, kom inte med logik, verklighet...

Här försöker ju faktiskt flashbackdetektiverna.på fullaste allvar lösa ett spaningsmord med skeva, sjuka takes som hela statsväsendets samlade resurser inte ännu renderat i ens arrestering, ännu mindre häktning (oavsett hur bra koll dom har på läget).

Tydligen är det även bekräftad Via MSM det rör sig om en kanin och nätverket (?) numera oxå efter det nya explosiva avslöjandet av det nya stjärnskottet ur samhalls hall of fame detektivbyrå.

Man skulle ju onekligen bara för en kort ögonblick vilja ha webb cam in i alla dessa kufars exakta verklighet, men bara en ögonblick - innan man blir åksjuk av verklighetens baksmälla...

Hoppas innerligt en fup kommer en dag så alla fattar vilka egentliga belopp som eventuellt betalats ut... Och det är sammanlagd i några led någon hundring, lite knark och ngn tappe.

Edit: om det finns musik och album på lager och det är samma typ av våldsförhärligande studiobanditeri hoppas jag hans mor fattar bättre än att släppa det och kapitalisera på det. OK för att släppa låtar med andra teman... Ngt säger mig dock hon hajar läget givet våldet faktiskt tog hennes sons liv. Och det egna ansvaret i att göra i ämnet.
Senast redigerad av Zzzzorrro 2021-12-14 kl. 00:31.
Citera
2021-12-14, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Var är Dunder, Mastarn, Gangstavaxxer & PappasKebab?

Tjabba!

Får en mild psykos varje gång jag läser tråden de senaste 2 veckorna.

Jag har inget vettigt att säga faktiskt, sen befinner jag mig i staterna dessutom! Inget av värde att diskutera i mina ögon & tappat intresset. Detta är fortfarande vad jag tror -

Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Tidslinje i TEORI då igen -

Le*s, Adel, Z.E, Einar & troligtvis några fler hänger på N&C. Somalier från HH dyker upp på haket & bråk uppstår. Jag förmodar att bråket handlade om Nils bland annat, men vad? Obetalda tjänster? Vad annars kan han ha gjort för att få HH efter sig?
Bråket leder till slagsmål & slutar med att Le*s blir huggen av en svart hyena. Le*s ropar ut så pass grova hot när han bärs ut av vårdpersonal, att en anmälan gällande stämpling till mord blir upprättad, troligtvis är hotet riktat mot HH-anhängarna. Le*s, Adel osv har under bråket backat Nils, vilket troligtvis är varför Le*s höggs & Adel fått en måltavla i pannan. Nils, Z.E +1 springer från platsen av ren räddsla.

Efter detta ökas hotbilden mot Nils (exakt varför är väldigt oklart faktiskt, men troligtvis pga utebliven betalning som tidigare nämnt) & HH tillsammans med DP-dumle börjar smida planer. Dumle utnyttjar sin kontakt med Adel & sin nyfunna vänskap med Einar för att sätta upp en plan gällande att goa.

Dagen innan Einar skjuts, avlossas skott mot en studio - Vem som varit där är oklart. Antingen A eller D har anlänt till platsen efter skjutningen (detta enligt media. Vad är sant?). Antingen var detta en iscensättning för att få Dumle att verka oskyldig till det kommande goandet, eller så var skotten riktade mot A (jag lutar mot första alternativet). Einar ska ha ringt Dumle & de ska ha pratat om vem som sköt skotten. Enligt dumle vet Einar & co vem skytten är. Dumle säger då att de bör träffas imorgon för att diskutera saken.

När A, Dumle & Einar möts upp i cykelförrådet är planen redan igångsatt. Skyttarna är på väg & placerar sig i närheten till cykelförrådet för att släcka både Einar & Adel (troligtvis varför det var två skyttar). Grabbarna kliver ut & skotten börjar vina när A & E är ute, Dumle kliver tillbaka in till förrådet för att inte bli träffad av misstag. Adel kommer undan skotten & springer iväg, varpå skyttarna lägger fokus på Einar. Resultatet vet vi alla.

Dumle fabricerar händelseförloppet i intervju med media för att ge sig själv ytterligare sympati & för att rikta blickarna bort från sig själv.

Adel är numera ”under jorden” tyst som en mus, vilket såklart kan vara för att hans mamma dött i cancer. Dumle fortsätter att vara ruskigt aktiv, som att inget har hänt. Hunden kan inte hålla sin äckliga käft stängd, varken till media (vilket är sjukt märkligt i och med att han är gängkriminell) eller på sin instagram.

Jag vet mycket väl att detta är en teori och rena spekulationer, men jag ser inte riktigt något annat framför mig. Har jag fel så har jag fel & det kan jag leva med. Jag sätter dock vänstra pungkulan på att det ungefärligt gått till så här.

Peace out ✌️

Ha det fint alla glada!

Senast redigerad av PappasKebab 2021-12-14 kl. 00:36.
Citera
2021-12-14, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Dom flesta har dragit pågrund av att det helt enkelt inte är värt att lägga energi på tråden när det ser ut som det gör.

Ska bli intressant att se vem som tillslut vinner den årliga kukmätartävlingen i tråden!

Jag klandrar dom inte, den här tråden är totalt sönderspammad.
Vad som än sägs eller läggs fram här, så ska vissa psykosmedlemmar envisas med att argumentera bara för att.

Det är användare här som skrivit 100+ inlägg och således har ett intresse för tråden, men ändå ska dom tjafsa emot och komma med sina konspirationsteorier när dom får förklarat för sig vad som hänt.

Klart som fan folk tappar lusten då.
Citera
2021-12-14, 00:32
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Nu loggar jag ut på obestämd tid och låter er leka samhall.

Jävligt tråkigt bara på dumles isolpapper... Det kunde leda till ngt konkret. Men det är väl lättare gapa på nätet eller försöka göra problem för folk antar jag... Vilket jävla beteende alltså från början till slut...

Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Snälla du, kom inte med logik, verklighet...

Här försöker ju faktiskt flashbackdetektiverna.på fullaste allvar lösa ett spaningsmord med skeva, sjuka takes som hela statsväsendets samlade resurser inte ännu renderat i ens arrestering, ännu mindre häktning (oavsett hur bra koll dom har på läget).
Skulle du inte logga ut på obestämd tid?
Du bara gnäller och gnäller🤣🤣 Tror du detta en mötesplats för att försöka boosta ditt självförtroende ellr?🤣🤣

Jag måste erkänna du e den absolut pinsamaste i denna tråd.....Ja har ingen åsikt om varken illcognito eller fricky, men jääävlar vad mycket mer dom har bidragit i denna tråd tillskillnas från dig din gnällfitta🤣🤣🤣🤣

Jalla stick härifrån din sharmoota🌹🌹
Citera
2021-12-14, 00:33
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamchasers
Jag klandrar dom inte, den här tråden är totalt sönderspammad.
Vad som än sägs eller läggs fram här, så ska vissa psykosmedlemmar envisas med att argumentera bara för att.

Det är användare här som skrivit 100+ inlägg och således har ett intresse för tråden, men ändå ska dom tjafsa emot och komma med sina konspirationsteorier när dom får förklarat för sig vad som hänt.

Klart som fan folk tappar lusten då.
Jag håller med..Klandrar inte dom heller..
Synd att dom allla stuckit, jätte bra diskussioner från dom alla! Du och fricky också👌
Citera
2021-12-14, 00:37
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Jag håller med..Klandrar inte dom heller..
Synd att dom allla stuckit, jätte bra diskussioner från dom alla! Du och fricky också👌
Nu kan jag inte påstå att jag under den senaste tiden bidragit med något som tagit tråden framåt, men all motivation förloras när vi har ett gäng användare som har psykos.

Tack iallafall.

Peace!
Citera
2021-12-14, 00:40
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:

Finns ingen aktiv Instagram med det namnet. Länka eller så är de skitsnack
Citera
2021-12-14, 00:42
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Finns ingen aktiv Instagram med det namnet. Länka eller så är de skitsnack
Följer majoriteten av alla aktiva "orten"-konton och vad jag kan se så finns det ingen video kring detta.

(Kan vara så att jag helt enkelt inte följer det kontot, men men).
Citera
2021-12-14, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Denna tråd är numera tröttare än kebabpizza utan sås på. Vad är det ens som diskuteras nu? Vem fan är Olof och vad har han för betydelse?

Är det något nytt som sagts, eller är det fortfarande folk som vill hävda N&C inte har något att göra med mordet?

Det är bara dravvel, tråden har börjat om lite och väldigt mkt OT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in