Citat:
Ursprungligen postat av
Zzzzorrro
Psykos för att jag ber dig att posta det du lovat själv att göra om våldtäksmannen och det efter alla dina egna attacker på diverse folk?
Jag ska låta er muppa i fred i eran lilla sandlåda. Man måste väl vara som du i verkligheten för uppskatta en sån som du...
Men en sak ska jag göra då det är inte mer än rätt...
Varje gång sådana som du, pappaskebab et al namedrobbar en oskyldig babbe från orten så kommer jag namedroppa 5-10 beroende på dagsform etnisk svensk människa med familj som "mina" suspekta. Det är inte mer än rätt att det blir så...
Oavsett om dom ni ger er på så där helt utan skam och samvete har ett kriminellt förflutet eller ej så är det ni ägnat er åt fel, sjukt och skevt. Och helt uppåt väggarna felaktigt dessutom.
StellaArtois, sharmota är det sönderjappta krogluder som bajsade ut ditt fiskpinne nylle. Patetiska sorgliga vrak som.låtsats leka babbe på nätet.
Jag har inte namedroppat en enda babbe förutom Dumle, Adel & Le*s så vet inte riktigt vad du syftar på nu? Du har blandat ihop mig med någon annan kompis. Jag har faktiskt sagt att det gått helt över styr när random namn har droppats

Lite oklart varför du tar upp mitt namn då och då
Citat:
Ursprungligen postat av
Megabambino
Tyvärr lär det nog förbli så!
Jag vet inget så av mig lär sig folk inget nyttigt 👋