2021-12-13, 17:49
  #1117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Otippat, ett lämpligare namn för det där kontot hade varit Kommunistdyngan.

Japp, Ebba är mediakåt

https://www.expressen.se/dinapengar/bostad/kritik-mot-ebba-busch-efter--skamtet-om-esbjorn-bolin/
Citera
2021-12-13, 20:41
  #1118
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Japp, Ebba är mediakåt

https://www.expressen.se/dinapengar/bostad/kritik-mot-ebba-busch-efter--skamtet-om-esbjorn-bolin/

Jävligt låg nivå av Busken!
Citera
2021-12-13, 21:07
  #1119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ebba har kvalat in sig på Dyngbaggegalan

https://www.instagram.com/p/CXYQRoSgEt_/


Någon skrev;... KD lär ebba ut ur riksdagen.....

Återigen, Ebba har all rätt att reagera som privat .. Men hon är en religiös politisk ledare för ett parti... Hon e omogen. Hon förstår inte sin roll... oavsett vem som har rätt så ska hon hålla masken som en LEDARE om sin privata skit.. partiledare har inget privat liv. Ebba festar o super shots under en pandemi, hon blir dömd för förtal. Hon förnedrar en gammal gubbe i sociala medier då det inte ens var hans fel ... då gubben e styrd av folk från skn familj som fått han ta dessa dementa dumma beslut... Ebba e pinsam!!!! vem vill ha henne som ledare?! vart e jesus i henne?
Citera
2021-12-13, 21:26
  #1120
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Japp, Ebba är mediakåt

https://www.expressen.se/dinapengar/bostad/kritik-mot-ebba-busch-efter--skamtet-om-esbjorn-bolin/

Ebba ser ju ut som en fjortis i klippet..
Citera
2021-12-13, 22:22
  #1121
Medlem
picapicans avatar
Herregud, så omogen hon är. Som en 15-åring!
Citera
2021-12-14, 00:17
  #1122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Kan det vara Alfred E. Neumann's okända tvillingsyster? (inte som trampat på henne, men det tror jag ingen har gjort. Hon föddes nog sådär)
Det kan hon faktiskt inte hjälpa.
Sluta upp med lyteskomik...
Alla kan faktiskt inte vara snygga och intelligenta, eller ens det ena av det.
Citera
2021-12-14, 00:18
  #1123
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Livets ords teologi grundar sig på den så kallade framgångsteologin som enkelt innebär att människor som lever moraliskt gott och gör som Gud säger blir friska, lyckliga och rika och det tycks ju stämma in på både Carola och Ebba

Frisk och Carola! Passar verkligen inte ihop!
Citera
2021-12-14, 00:33
  #1124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon är som en sann sektledare och fint ska hon prata också. Varje ord ska uttalas korrekt enligt boken, men varför säger hon alltid "utav"? "KD består utav...".

Hon ser ut som en stel skyltdocka numera, är det peruk på skallen?
Hon försöker prata bildat, men tyvärr har hon extremt tunt på utbildningsfronten likväl som erfarenhet från riktigt arbete (hon föredrar att umgås med s k influencers istället för personer från yrkesgrupper som bär upp vårt samhälle.) Detta återspeglar sig allt för tydligt när hon försöker att formulera sig.
Har ni någon gång hört henne utveckla en enda abstrakt tanke.
Denna hamsterdocka är så långt från Alf Svenssons eller Göran Hägglunds humanistiska parti det går att komma.
Om vi var annorstädes skulle ropen kanske skalla "Crooked Ebba... Lock her in!!!! "
Citera
2021-12-14, 06:59
  #1125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
Hon försöker prata bildat, men tyvärr har hon extremt tunt på utbildningsfronten likväl som erfarenhet från riktigt arbete (hon föredrar att umgås med s k influencers istället för personer från yrkesgrupper som bär upp vårt samhälle.) Detta återspeglar sig allt för tydligt när hon försöker att formulera sig.
Har ni någon gång hört henne utveckla en enda abstrakt tanke.
Denna hamsterdocka är så långt från Alf Svenssons eller Göran Hägglunds humanistiska parti det går att komma.
Om vi var annorstädes skulle ropen kanske skalla "Crooked Ebba... Lock her in!!!! "

Men Alf eller Göran ? Snacka om tråkiga politiker.
Citera
2021-12-14, 07:11
  #1126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicBusiness
Men Alf eller Göran ? Snacka om tråkiga politiker.
Tråkiga, ja, men också korrekta, medmänsklig och med god moral.
KD kommer tyvärr att falla som ett korthus när kärnväljarna inser att de fått en partiledare som hellre i coronatider åker på gratisfest hos Bindefeldt i Jerusalem, skjutsar från Stureplan hem sina packade/höga influencer/parasitkompisar med sina säpovakter i sin av oss, folket, betalade säpobil.
Lock her in - för egenmäktigt med skattepengar!!!
Citera
2021-12-14, 12:56
  #1127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Någon skrev;... KD lär ebba ut ur riksdagen.....

Återigen, Ebba har all rätt att reagera som privat .. Men hon är en religiös politisk ledare för ett parti... Hon e omogen. Hon förstår inte sin roll... oavsett vem som har rätt så ska hon hålla masken som en LEDARE om sin privata skit.. partiledare har inget privat liv. Ebba festar o super shots under en pandemi, hon blir dömd för förtal. Hon förnedrar en gammal gubbe i sociala medier då det inte ens var hans fel ... då gubben e styrd av folk från skn familj som fått han ta dessa dementa dumma beslut... Ebba e pinsam!!!! vem vill ha henne som ledare?! vart e jesus i henne?
Lock her in...
Citera
2021-12-14, 15:13
  #1128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicBusiness
Men Alf eller Göran ? Snacka om tråkiga politiker.

Ebbas enda framgångskoncept är utseendet
vilket får folk att rösta på henne
för i övrigt tillför hon inget till KD.
Enbart polityr men ingen politik
och detta lockar ändå väljare att
lägga sina röster på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in