Citat:
Ursprungligen postat av
gJg.Bania
Du har helt rätt, men de känner varandra från Livets Ord. Carola har ställt upp flera gånger för församlingen/sekten sedan hon själv lämnade den.
Att känna varandra och känna till varandra är inte samma sak. Vem känner inte till Carola? "Ställt upp" betyder väl att hon varit i kyrkan och sjungit och skrivit autografer? Carola som vuxen har ju knappast haft något utbyte av Ebba sedan hon blev vuxen och då blev hon i princip partiledare på en gång. Sedan bor de ju inte så långt ifrån varandra numera, så de har nog haft utbyte av varandras kändisskap de senaste åren. Carola röstar antagligen på KD dessutom och Ebba har väl alltid haft Carola som idol, kan man tänka?