2009-05-28, 15:47
  #13
Medlem
wonderlands avatar
Hon påminner om någon. Kanske en hamster jag hade en gång tiden.
Citera
2009-05-28, 15:47
  #14
Medlem
Ari.Golds avatar
Söt tjej.
Citera
2009-05-29, 13:59
  #15
Medlem
Hon är redan kommunalråd!

I dag skriver Politikerbloggen att hon i praktiken redan varit kommunalråd i flera månader. Grym tjej -- och skitsnygg:

http://www.politikerbloggen.se/2009/05/29/20581/
Citera
2009-05-29, 15:11
  #16
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Söt tjej.
Kanske det, men vem är det som har trampat på henne?
Citera
2009-05-29, 16:09
  #17
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Kanske det, men vem är det som har trampat på henne?

Kan det vara Alfred E. Neumann's okända tvillingsyster? (inte som trampat på henne, men det tror jag ingen har gjort. Hon föddes nog sådär)
Citera
2009-05-29, 19:19
  #18
Medlem
Fy fanken med sk politiker som inte är torra bakom öronen. Hur ska det gå för vårt samhälle om man inte inför 25-års gräns och minst 4 års heltidsarbete för politikerbrolilers?
Citera
2009-05-29, 23:33
  #19
Medlem
Amors avatar
Gustav Von Essen är en intressant karaktär. När det begav sig ville han kasta ut en iranier som fick asyl i Sverige på grund av sin homosexualitet. Hans argument var att iraniern i fråga inte behövde leva ut sin sexualitet i hemlandet. Det gjorde att han fick sparken från Moderaterna och gick till Kristdemokraterna, katolik är han förövrigt.

Ebba Busch har väl i något sammanhang beskrivits som Sveriges svar på Sarah Palin. Hon skulle kunna bli en bra representant för en sorts gräsrotskonservatism. Hon skall inte jämföras med halvsocialisten Ella Bohlin i ett politiskt hänseende. Däremot är båda fina. Tror inte Ebba Busch är livetsordare.

Håller förövrigt med att 22 år är för ungt för ett kommunalråd. Jag tycker egentligen inte ens att man skall få rösta i den åldern.
Citera
2009-05-30, 00:02
  #20
Medlem
ostwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pang olufsen
Titta en gång till.
http://ebbabusch.files.wordpress.com/2009/03/img_0921.jpg

The Joker`s(Batman) okända dotter
Citera
2009-11-05, 03:38
  #21
Medlem
TieDomis avatar
Söt som en sommardag

Dock lite väl mycket Livets Ord-stirr i blicken...

http://ebbabusch.wordpress.com/2009/06/20/i-love-hjo/
Citera
2009-11-05, 08:22
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pang olufsen
Titta en gång till.
http://ebbabusch.files.wordpress.com/2009/03/img_0921.jpg

De där två ansiktena bredvid varandra gör att man känner sig som i lustiga huset. Titta på ett av dem i tio sekunder, gå sen över till andra. Groovy!
Citera
2009-11-05, 09:06
  #23
Medlem
Riff-Ralfs avatar
Det verkar som att det ingår ett stenhårt slag i ansiktet med en spade i KD's initieringsrit. Ella Bolin är en slump, Ebba Busch är en tendens, kan vi hitta en tredje kandidat så har vi helt plötsligt en trend och ett faktum.
Citera
2009-11-05, 09:39
  #24
Medlem
Ratads avatar
Tycker hon ser ut som en mupp.

Förväntar mig att Göran Hägglund har sin hand i hennes stjärt och får henne att prata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in