2021-12-13, 15:31
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muriatsyra
Hahaha, jag tror inte på skräckpropaganda, men jag är ändå 50 år, så jag har levt mitt liv. Bara patetiska människor är rädda för döden.

Jag är inte rädd för döden, jag vill inte få följdsjukdomar av ett nytt okänt virus med ursprung i ett kinesiskt laboratorium.
Citera
2021-12-13, 15:32
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Det finns inget som tyder på att du vet vad du gaggar om.

Jo det är så det fungerar och du hade förstått att det är så om du hade räknat lite på det istället för att skitposta.
Citera
2021-12-13, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Jo det är så det fungerar och du hade förstått att det är så om du hade räknat lite på det istället för att skitposta.
”Muh, såäreju” är inget bra argument. Att försöka resonera med dig är helt lönlöst, du tar ju inte in vad man skriver.

För sista gången: de vaccinerade åker in på IVA, tyder det på ett fungerande vaccin?

Om du tänker ignorera frågan än en gång, vänligen stör någon annan med ditt nonsens.
Citera
2021-12-13, 16:31
Medlem
Kanske passen bara är tillfälliga för att ersättas med effektivare kameraövervakning.
Eller blir det ett komplement?

Sydkorea visar vägen och enligt redaktören så har de ett "brett stöd".
Vad säger ni som gillar covdpassen? Anser ni detta snarast bör införas i Sverige/Europa också?

Citat:
Övervakningskameror och AI ska spåra covid-smittade i Sydkorea

https://computersweden.idg.se/2.2683/1.760230/overvakningskameror-och-ai-ska-spara-covid-smittade-i-sydkorea
Citera
2021-12-13, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Den andra länken fungerade! Fan vad snyggt att se. Om inte fredliga demonstrationer fungerar så är nästa steg precis det som skedde i videon. Fransmännen är ena tuffa jävlar som vägrar ta skit ifrån statsmakten.

Kanske finns det fördelar med att ha en stor andel hästsvanspoliser i kåren om detta kommer hit.
Citera
2021-12-13, 16:43
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Kanske finns det fördelar med att ha en stor andel hästsvanspoliser i kåren om detta kommer hit.

De är för obekväma med batong...
...Så hästsvansarna kommer få panik och ge verkanseld så intensiv att Ådalen kan pensionera sig för gott från mannaminnet.
Citera
2021-12-13, 16:55
Medlem
Citat:
Hade alla vaccinerat sig innan omicron och använt munskydd hade R-talet varit under 1. Om vi håller R-talet under 1 i mer än 4 veckor så utplånas viruset.
Ska du vaccinera hela världen samtidigt samt även alla djur?
Citera
2021-12-13, 18:35
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
För sista gången: de vaccinerade åker in på IVA, tyder det på ett fungerande vaccin?

I betydligt mindre omfattning än de som inte är vaccinerade, så ja. Jag använder bilbälte även fast jag vet att det inte skyddar mig vid en frontalkrock på motorvägen.
Citera
2021-12-13, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
De är för obekväma med batong...
...Så hästsvansarna kommer få panik och ge verkanseld så intensiv att Ådalen kan pensionera sig för gott från mannaminnet.

Med tanke på att väldigt många ovaccinerade är preppers och blattar så kommer de nog inte att skjuta ner folk ostraffat.
Citera
2021-12-13, 18:41
Medlem
Citat:
Man skulle inte behöva vaccinera alla djur för djuren lever inte hemma hos folk. Vi hade behövt vaccinera alla människor för att utplåna sjukdomen ja. Vilket är för sent nu med de nuvarande vaccinen.

Så jag gissar att det är så här det blir: ett nytt vaccin produceras i hemlighet och WHO och FN går alla vaccinvägrare över huvudet genom att besluta att lagstifta om tvångsvaccinering med det nya vaccinet globalt utan att någon får säga något om det. Ingen kul lösning men jag tror att det är så det kommer bli redan nästa år.
Husdjur… Katter och hundar springer runt med Corona. Hunddagis, 30 hundar med Corona.

Det här går inte att vaccinera bort. Omöjligt. Varianter kommer uppstå gång på gång.
Citera
2021-12-13, 18:44
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razz3l
Husdjur… Katter och hundar springer runt med Corona. Hunddagis, 30 hundar med Corona.

Det här går inte att vaccinera bort. Omöjligt. Varianter kommer uppstå gång på gång.

Fram tills att vården är kompatibel med covid så är därför restriktioner oundvikliga. Vi hade en chans och vi släppte bollen p.g.a att folk lyssnade på influencers samt vi hade stolpskott som Tegnell som motsatte sig munskydd. Nu kommer restriktionerna tillbaka, grattis.
Citera
2021-12-13, 18:53
Medlem
Citat:
Fram tills att vården är kompatibel med covid så är därför restriktioner oundvikliga. Vi hade en chans och vi släppte bollen p.g.a att folk lyssnade på influencers samt vi hade stolpskott som Tegnell som motsatte sig munskydd. Nu kommer restriktionerna tillbaka, grattis.

Du bör uppsöka psykakuten. Är det restriktionerna som är jobbigast? Om människor dör kanske är oväsentligt. Vilket dom inte gör i speciellt stor utsträckning iofs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in