2021-12-13, 14:31
Medlem
Vaccinpass, kunde vara bra, men som det nu används så handlar det mer om att straffa än att hindra smitta. Gör du inte som staten vill, dvs FN, EU och Riksdagen, du ska dina doser, annars så straffas du och så får du ditt liv begränsat, i Australien så får du sparken ifrån jobbet.
Drakoniska lagar och böter där de digitala vaccinpassen är lag om du vill leva ditt liv, staten villkorar det, som i Kina och Australien. Vaccinpassen har blivit din digitala lägervakt, som övervakar dig dygnet runt.
Vad man vill är att hela världen befolkning ska digitaliseras ett id för alla, kunde vara bra, men tanken är att hela världens vanliga folk, massan ska kontrolleras och styras, idag är det hälsan som villkorar med vaccinpassen. Imorgon är det klimatet, sedan energin, livsmedlen, osv.
Tex du kan inte tanka bilen utan att logga ditt vaccinpass, du kan inte handla, du får inte sjukhusvård, etc, etc.
Här är en bra förklaring och ställningstagande,
https://nyadagbladet.se/utrikes/arkebiskop-efterlyser-allians-mot-ultraglobalism/
Citera
2021-12-13, 14:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Är du helt jävla dum i huvudet? I januari 2020 så skrev folk som dig att vi inte behövde oroa oss för covid för att det bara var "kineser som kunde bli smittade". "Det finns bara kinesiska dokumenterade fall" osv. Jävla ägghjärnor.
Såja, ta din spruta och chilla ett hekto. Att tuppjucka utan orsak är inte bra för hjärtat, dessutom riskerar ditt självskadebeteende att belasta den redan sköra sjukvården och det vill vi väl inte? Va? Va?
Citera
2021-12-13, 14:44
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Av dina inlägg att döma har du investerat mycket i denna så kallade "pandemi". Det är tack vare såna som du som vi aldrig kommer kunna gå vidare. Du har svalt hela narrativet och vägrar se sanningen i vitögat nu när det blir mer och mer uppenbart att detta bara är en influensa i och med Omikron. Alltså, du VILL inte. "Pandemin" är din livsluft. Svälj stoltheten och kom in i matchen.

Jag lyssnar inte på influencers, jag litar hellre på vetenskapsmän.
Citera
2021-12-13, 14:51
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Jag lyssnar inte på influencers, jag litar hellre på vetenskapsmän.
Eller så analyserar man statistiken och verkligheten själv, det är inte svårt. Det är hur lätt som helst att se vilka inom vetenskapen som snackar skit och vilka som är seriösa när man har någorlunda koll på datan. Fauci t.ex är skitsnackaren nr1 och borde ställas inför rätta. I Sverige har vi Björn Ohlsen och den där idioten från vaccinfabriken, med flera, som snackar skit.
Citera
2021-12-13, 14:52
Bannlyst
Citat:
Problemet med dig är att du är för dum för att leva. Det kommer att bli fler restriktioner och du kommer eventuellt att bli tvingad att vaccinera dig och det är p.g.a att det finns personer som dig som det blir så. Vi hade inte haft någon pandemi om personer som dig gått och vaccinerat sig och använt munskydd.

Covid är inte influensan.

Varför ska man ens leva i en dystopi? Jag kan garantera att många blattar kommer att ta till vapen om det blir vaccinationstvång, och även om de flesta svenskar är fega stackare, så kommer en och annan svensk att göra det också.

Jag har för övrigt haft delta och lever än. Jag är fortfarande trött, men det kan lika gärna bero på att man tappar konditionen när man mest ligger till sängs i en månad.
Citera
2021-12-13, 14:53
Medlem
UngCynikers avatar
Nu är Frankrike några månader framför oss, men se och lär vad som händer när massiva demonstrationer ignoreras av media och politiker:
https://s1.webmshare.com/DeWox.webm
https://www.bitchute.com/video/WVTyH1mywwTS/
Citera
2021-12-13, 14:54
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muriatsyra
Jag har för övrigt haft delta och lever än. Jag är fortfarande trött, men det kan lika gärna bero på att man tappar konditionen när man mest ligger till sängs i en månad.

Det kan bero på det ja men du kommer antagligen dö betydligt tidigare än alla andra i din årsgrupp som inte fått covid: https://www.cidrap.umn.edu/news-perspective/2021/12/severe-covid-tied-high-risk-death-mostly-other-causes-within-year
Citera
2021-12-13, 14:57
Bannlyst
Citat:
Det kan bero på det ja men du kommer antagligen dö betydligt tidigare än alla andra i din årsgrupp som inte fått covid: https://www.cidrap.umn.edu/news-perspective/2021/12/severe-covid-tied-high-risk-death-mostly-other-causes-within-year

Hahaha, jag tror inte på skräckpropaganda, men jag är ändå 50 år, så jag har levt mitt liv. Bara patetiska människor är rädda för döden.
Citera
2021-12-13, 14:59
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngCyniker
Nu är Frankrike några månader framför oss, men se och lär vad som händer när massiva demonstrationer ignoreras av media och politiker:
https://s1.webmshare.com/DeWox.webm
https://www.bitchute.com/video/WVTyH1mywwTS/
Den andra länken fungerade! Fan vad snyggt att se. Om inte fredliga demonstrationer fungerar så är nästa steg precis det som skedde i videon. Fransmännen är ena tuffa jävlar som vägrar ta skit ifrån statsmakten.
Citera
2021-12-13, 15:00
Avslutad
Citat:
Problemet med dig är att du är för dum för att leva. Det kommer att bli fler restriktioner och du kommer eventuellt att bli tvingad att vaccinera dig och det är p.g.a att det finns personer som dig som det blir så. Vi hade inte haft någon pandemi om personer som dig gått och vaccinerat sig och använt munskydd.
Du är verkligen bindgalen.
Pandemin härjade fritt långt innan det ens fanns ett vaccin så vad menar du med att bara personen vaccinerat sig ”hade vi inte haft någon pandemi”? Vi har nu ETT ANTAL vaccinsorter och pandemin bara fortsätter att härja, vad är det du menar att sprutan ska göra?

Det verkar som att dubbeldosen ger permanenta hjärnskador med tanke på hur intelligensbefriat ni vaccinknarkare resonerar. Det är tyvärr du som är för dum för att leva, vi andra behöver inte periodiska injektioner för att kunna stå upprätt. Din korkade jävel…
Citera
2021-12-13, 15:27
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Du är verkligen bindgalen.
Pandemin härjade fritt långt innan det ens fanns ett vaccin så vad menar du med att bara personen vaccinerat sig ”hade vi inte haft någon pandemi”? Vi har nu ETT ANTAL vaccinsorter och pandemin bara fortsätter att härja, vad är det du menar att sprutan ska göra?

Hade alla vaccinerat sig innan omicron och använt munskydd hade R-talet varit under 1. Om vi håller R-talet under 1 i mer än 4 veckor så utplånas viruset.
Citera
2021-12-13, 15:31
Avslutad
Citat:
Hade alla vaccinerat sig innan omicron och använt munskydd hade R-talet varit under 1. Om vi håller R-talet under 1 i mer än 4 veckor så utplånas viruset.
Det finns inget som tyder på att du vet vad du gaggar om. Vaccinerade åker in på sjukan på löpande band, säger inte det något? Du kan glömma ditt ”R-tal & fyra veckor”. Sen smittan började har det maniskt tjatats ”HÅLL UUT! PLANA KURVAN!” utan att viruset lyssnat, kanske dags att byta skiva snart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in