2021-12-11, 21:08
Medlem
FJLGs avatar
Om Linn var nästan 20 år när hon fick Tindra, då har hon ju aldrig ens varit en ung mamma. För mig är en ung mamma någon under 18.
Citera
2021-12-11, 21:24
Medlem
Varför är Simon fortfarande inte skriven på adressen? Han har väl bott där sen i augusti? Ska det st två olika adresser på faderskapsintyget? 😂
Citera
2021-12-11, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Hon har lösenord till hans sociala medier med. Bestämmer över vem han ska blocka osv.
Tycker alla under 25 är unga mammor
Citera
2021-12-11, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Vad fejk denna videon kändes

https://www.instagram.com/p/CUVdZ_9g-ot/

Kollade rätt mycket på Unga mammor förut med mitt Ex. Redan då sekundär skämdes man för denna individ. Men detta tar FAN priset.
Citera
2021-12-11, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nojzwtflol
Kollade rätt mycket på Unga mammor förut med mitt Ex. Redan då sekundär skämdes man för denna individ. Men detta tar FAN priset.
Om jag var Simon hade jag sagt WTF IS THIS. Men den tönten bara hänger på
Citera
2021-12-11, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022

Que?

Snarare så är alla som får ungar efter 25 "gamla" mammor. Det är en jävla skillnad på att klämma ut några kottar innan 20 fyllda i jämförelsevis med att vara över 25 år.

Skaffa ungar först vid 35 års ålder och uppåt är ingen höjdare... Har precis fått en sladdunge själv där mamman är lite dryga 40 och nu tänker hon sterilisera sig.

Gör klart familjen innan 25 fyllda och när du sen själv är 45 år så har barnen flyttat ut och nu kan man ägna kommande 30-40 åren åt sina nöjen fast med pengar på fickan iom att du orkade jobba arslet av dig samtidigt som du tog hand om din familj.
Senast redigerad av System76 2021-12-11 kl. 23:16.
Citera
2021-12-12, 00:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Hon har lösenord till hans sociala medier med. Bestämmer över vem han ska blocka osv.
Herregud, ja man brukar ju säga att kärleken är blind men det här är galenskap.
Citera
2021-12-12, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Herregud, ja man brukar ju säga att kärleken är blind men det här är galenskap.

När jag ser dem tillsammans får jag aldrig känslan av att han älskar henne..mer som att han låtsas..att han bara spelar rollen som pojkvän och han gör inte ens det särskilt bra.

Ivan Drago i Rocky IV har mer känslor i sin blick än Simon har när han tittar på Linn.

Att Simon är med Linn för att hon försörjer honom är inget som hon har gjort någon fejkfråga om, så jag antar att hon inte vill kommentera det..för att det är sant
Citera
2021-12-12, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Ny frågestund nu. Gissar på att vi får se minst en adlink och/eller reklam för ett samarbete. Någon som vågar satsa emot..? 😁

Det var inte många frågor som fick svar... Blev det kanske lite pinsamt att använda frågor för att pumpa ut reklam nu när du blev avslöjad..? 😂
Citera
2021-12-12, 12:28
Medlem
I många av frågestunderna hon haft så lägger hon oftast alltmer in, inte frågor, utan "kommentarer" om hur bra hon är. Märks ju tydligt vad hon fokuserar på...
Citera
2021-12-12, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022

Min fru hade två ungar innan hon var 25 och väntade en tredje. Men visst, ung är man vid 25, men tycker väl kanske inte att man är en "ung mamma" för den delen.
Citera
2021-12-12, 23:45
Medlem
Tänk om hon åtminstone kunde förstå hur lätt det är att hitta hennes gamla inlägg.
Nu kommer ett snyftinlägg om all skit hon får ta.
Hon har aldrig ljudit om att hon köpt ny bil.
Ganska lätt att hitta att hon visst skrivit det

https://tiingelinn.se/2021/07/26/kopt-bil/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in