Citat:
Ursprungligen postat av
hejabamse
Tänk om hon åtminstone kunde förstå hur lätt det är att hitta hennes gamla inlägg.
Nu kommer ett snyftinlägg om all skit hon får ta.
Hon har aldrig ljudit om att hon köpt ny bil.
Ganska lätt att hitta att hon visst skrivit det
https://tiingelinn.se/2021/07/26/kopt-bil/
Ja och vad är det med alla svenskar som ropar ’avundsjuka’ så fort dom får kritik .. herre Jessica! Avundsjuka? Jag är stabilt gift, 6 år, barn som har samma föräldrar, min fru är civilingenjör jag jobbar med miljöfrågor .. att vara avundsjuk på en 20!åring med tre olika pappor till sina barn, en trasig uppväxt och familj, vad finns att vara Avis på?