Citat:
Ursprungligen postat av
Megabambino

Från signaturen ObviousMF som skrivit 50 inlägg om Einars flickväns festande efter mordet och 50 till om djupa staten som utförare. Pinsamt. Men det finns hopp om dig. Du har börjat skärpa dig i tråden efter att ha fått smörj från i praktiken alla som skriver här. Det är noterat. Kram på dig.
Du HAR ju verkligen
noll koll. Jag har skrivit 425 inlägg, och har följt tråden från början. Alla människor som hade nåt vettigt att tillföra har redan lämnat tråden, med undantag av den okände sjuke och ett par till. Din förmåga att läsa mellan raderna är obefintlig och du kan inte skilja ironi från allvar, ej heller bedöma vem som menar vad han/hon skriver.
Jag har på sin höjd skrivit 10 inlägg om Einars flickvän och Djupa Staten. Alla som har följt det jag skriver förstår att jag inte menar allvar - utom du, för du är det största av alla de fangirl-ludren som fullständigt har förpestat tråden med en massa känslomässiga inlägg som inte har med brottsutredningen att göra överhuvudtaget. Så känn dig mega-fucked, på både längden och tvären.
De flesta som lämnat har en klar bild över hur detta gått till, så även jag. Det behövs inte spekuleras i någonting längre. Jag har talat om för dig flera gånger hur du skall gå tillväga för att hitta sanningen - men det är du för dum för att lyssna på. Det borde fan vara id-kontroll innan man får ett konto här.
Om man vill lösa detta, måste man ha info som varken står i MSM eller på instagram, twitter eller andra tvivelaktiga källor, som t.ex. här. Det finns ett par personer i tråden som vet exakt vad som hänt, men det är inget som skrivs rakt ut. Då får man hitta andra sätt att få den infon. Fast det skiter väl du i - du skall väl fortsätta att diskutera vilken färg Einar hade på blöjorna när han var liten. Jävla stolpskott.