2021-12-12, 19:44
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Om Staten tolkar smittskyddslagen på ett sätt att du blir ”misstänkt smittbärare”, så lär dom inte låta denne Samtidigt vandra omkring ute i samhället, antingen testas du ju då, eller behandlas på något sätt.

Det finns ingen sån regel nej. Det är upp till smittskyddet att avgöra.
Citera
2021-12-12, 19:45
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Jag säger som ni troll, "du får leta själv".

Hade jag påstått saker som jag inte hade kunnat belägga Hade jag bara stått för det.
Citera
2021-12-12, 19:47
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det finns ingen sån regel nej. Det är upp till smittskyddet att avgöra.

Ursäkta att jag verkar trög, jag driver inte med dig här, men jag kan faktiskt inte se den händelsekedjan.

Har detta hänt förut?
Citera
2021-12-12, 20:02
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Hade jag påstått saker som jag inte hade kunnat belägga Hade jag bara stått för det.
Lustigt att du säger det, jag bläddrade bland dina inlägg och det blir ganska enkelt för dig att säga sådär, eftersom du i princip aldrig påstår något, du bara slänger in random-kommentarer för att elda upp andra människor, du har nästan inga påståenden eller fakta. Typiskt troll.

Jag hittade ett par påståenden du gjort, men jag är inte säker på att du kan belägga dessa?
"Det är också därför jag alltid bär med mig en kuk.
man vet aldrig när man möter en fitta."

samt

"Hur många snarlika trådar skall du starta din jävla bög?".

Mycket imponerande.
Citera
2021-12-12, 20:05
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Lustigt att du säger det, jag bläddrade bland dina inlägg och det blir ganska enkelt för dig att säga sådär, eftersom du i princip aldrig påstår något, du bara slänger in random-kommentarer för att elda upp andra människor, du har nästan inga påståenden eller fakta. Typiskt troll.

Jag hittade ett par påståenden du gjort, men jag är inte säker på att du kan belägga dessa?
"Det är också därför jag alltid bär med mig en kuk.
man vet aldrig när man möter en fitta."

samt

"Hur många snarlika trådar skall du starta din jävla bög?".

Mycket imponerande.

Jodå, jag kan belägga att jag har en kuk, om du är intresserad av att se den? 😳

Det andra (att han är bög) kan jag inte belägga då han är anonym.
Citera
2021-12-12, 20:09
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
3. Har Pfizers VD själv har sagt det så måste det stämma! Idiot!
4. Du skrev 50 år tidigare. Nu 60? Men oavsett. Fler. Mångfalt fler i den åldersgruppen dör i trafikolyckor. Googla lite. Idiot!
3: JAG har inga självändamål att citera Pfizer's VD. Det är ju ni antivaxxers som gjort det, vilket jag enbart bemötte. Varje gång du kallar mig idiot gör det dig till idiot.
4: Jag kan leta upp studierna om du tycker det är viktigt. Menar du att bara för att det finns "andra saker man dör av" så är andelen helt friska som dör av covid, oväsentligt? Och, varje gång du kallar mig idiot gör det dig till idiot.
Jag googlade ordet idiot och din bild dök upp.
Citera
2021-12-12, 20:10
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Jodå, jag kan belägga att jag har en kuk, om du är intresserad av att se den? 😳

Det andra (att han är bög) kan jag inte belägga då han är anonym.
1: Inte en chans att du kan. Du skulle bara visa en bild från big pharma. Helt säker på att du har en fitta.
2: Amen bra, då kan du ju be om ursäkt till hen.
Citera
2021-12-12, 20:20
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
1: Inte en chans att du kan. Du skulle bara visa en bild från big pharma. Helt säker på att du har en fitta.
2: Amen bra, då kan du ju be om ursäkt till hen.

1. Snarare ”Normal Pharma” Isåfall.
2. Nej? Ber du om ursäkt för att du inte belägger dina påståenden?
Citera
2021-12-12, 20:23
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
1. Snarare ”Normal Pharma” Isåfall.
2. Nej? Ber du om ursäkt för att du inte belägger dina påståenden?
1: Fake oavsett.
2: Vad för obelagt påstående har du att komma med? Leta upp ett så ska du få belägg. Jag slänger inte ur mig skit på måfå som ni antivaxxers.
Jag anser att om man erkänner att man obefogat kallat en annan person bög så är man ett bögrövhål själv om man inte ber om ursäkt, jajamen. Gör inte du?
Citera
2021-12-12, 20:37
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
1: Fake oavsett.
2: Vad för obelagt påstående har du att komma med? Leta upp ett så ska du få belägg. Jag slänger inte ur mig skit på måfå som ni antivaxxers.
Jag anser att om man erkänner att man obefogat kallat en annan person bög så är man ett bögrövhål själv om man inte ber om ursäkt, jajamen. Gör inte du?

Visst, jag skulle vilja veta var du får att de underliggande sjukdomarna hos människor som avlider med Covid, är desamma som dom som påstås avlidna AV vaccin.
Notera nu att JAG inte påstår att någon avlidit av Vaccin.
Det är något du käbblar med andra om.

Dom mer oseriösa inläggen som du gör är ju knte värt att bråka om, för det vet du ju själv är trollande.
Citera
2021-12-12, 20:38
Avslutad
Citat:
Jag blir inte kränkt.
Detta är text på nätet, jag har försökt förklara flera gånger att det, precis som låtsaskänslor där man känner sig tvingad att ta beslut man inte vill egentligen, inte är någonting att hetsa upp sig över.

Dessutom var det du som citerade mig eller hur?
Det är ingen som tvingar dig till det heller.
Men sluta babbla strunt nån gång. Om man vill behålla sina självklara förmåner som att gå på restaurang, bio eller fotboll är man tvungen att vaccinera sig så att man kvalar in för ett covidpass. Om dessa saker inte intresserar dig så är det bara att gratulera att du kan flyga under radarn men sluta snacka skit som om du fick betalt per bokstav du skriver. ”Det är ingen som tvingar någon” är inte ett gångbart argument när det är bekräftat att covidpassen är här och gäller fr.o.m. 1 december och du är tvungen att ha ett för att komma in på ett antal evenemang.

Om det vill sig riktigt illa kommer de att krävas på fler och fler ställen medan jag (och många fler) hoppas att passkraven kommer att sänka näringsidkarna som anser att begränsningar av antalet betalande kunder är en god affärsidé. Vaccinpasset är bara renodlat stövelslickande och du är (som jag redan påpekat) en meningslös staketsittare.
Citera
2021-12-12, 20:52
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Visst, jag skulle vilja veta var du får att de underliggande sjukdomarna hos människor som avlider med Covid, är desamma som dom som påstås avlidna AV vaccin.
Notera nu att JAG inte påstår att någon avlidit av Vaccin.
Det är något du käbblar med andra om.

Dom mer oseriösa inläggen som du gör är ju knte värt att bråka om, för det vet du ju själv är trollande.
Om du hävdar att folk avlider MED covid, så är påståendet att folk avlider MED vaccin identiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in