Citat:
Ursprungligen postat av
Ettsjutretton
De två yngre personerna är gifta med varandra. Jag tror också att den äldre kvinnan är Johanssons sambo, men relationen till det yngre paret är oklar. Någon av de yngre personerna kan vara kvinnans son. Eller så är byggnaden ett flerfamiljshus? Jag tror nämligen inte att Johansson har några barn som vill dela samma tak med sin far.
Kvinnan född 1973 är dotter till kvinnan född 1940. Mannen född 1970 är inte son till någon av de två äldre personerna. Fastigheten är förmodligen den äldre kvinnans barndomshem, åtminstone bodde hennes föräldrar där 1970, och hon själv har också bott där sedan dess. Jag har inte abonnemang på Arkiv Digital för närvarande, så jag kan inte se längre tillbaka i tiden.
Huset är ju nästan 200 kvadratmeter stort, man kan ju tänka sig att den innehåller mindre lägenheter/rum som används till uthyrning.
Johansson står som frånskild sedan 1/2 1966, så troligen gifte han aldrig om sig efter skilsmässan från den mördade pojkens mamma. Jag kan inte se att han skulle ha haft några barn heller, men säker kan man inte vara. Jag kan kolla med Skatteverket i morgon, om inte telefonkön är för lång.
Edit: ser nu i ett tidigare inlägg att han hade en dotter från ett tidigare förhållande.