Citat:
Ursprungligen postat av
PommesOchKebab
Nej salah är en erkänd filmare och han kastade sig som neymar i går. Det är ni liverpool runkare som skriker att salah blir överkörd.
Jag har tidigare sagt att jag ogillar Sterlings filmande så dra din ''men om city blabla'' någon annanstans tack. Sterling filmar? Ja, Slänger han sig som han blivit skjuten och snurrar runt? Nej.
Det är Salah som trycker till Mings med sin sida utav kroppen, Mings faller först och fuskaren salah bestämmer sig för att dyka, och det med kraft.
''Du kräks för att du hoppades konkurrent skulle tappa poäng'' Säger snubben som varje gång tycker det är tråkigt när andra lag i toppen vinner. Men tydligen får inte andra hoppas på att Liverpool förlorar? Jag struntar i att ni vann, kunde inte bry mig mindre faktiskt. Har i alla år sagt och hoppats på att det ska vara tight där uppe så det är spännande.
Angående City matchen, det är tveksam straff? Att få vifta med armarna i straffområdet och störa bollbanan med hjälp utav arm det är ''billigt!, tveksamt!'' Och du försvarar Salah med ''han måste slänga sig för att få straff''. Du är en bättre och 100 gånger mer mogen Rojjen utav Liverpool, och det får sägas som både bra och dåligt.
// PoK
Lång historia kort: U mad bro?
Lång historia lång:
Nej, Salah är ingen "erkänd filmare". Han förstärker. I de flesta fall blir han även foulad. Annars får du gärna komma med exempel på situationer som inte är straff där han får den, där han uppenbart går ner utan någon som helst kontakt.
"Det är Salah som trycker till Mings med sin sida utav kroppen, Mings faller först och fuskaren salah bestämmer sig för att dyka, och det med kraft. " - Nej, Salah är förbi och kliver in framför Mings för att täcka bollen, och då kommer Mings in bakifrån/snett bakifrån och ger Salah en lätt smäll innan Mings själv tappar balansen när han försöker komma ikapp. Därav straff.
"Men tydligen får inte andra hoppas på att Liverpool förlorar?" - Klart man får, och tycker man straffen är billig får man göra det. Eller att man kanske tycker Ings ska ha sin straff, det är legit. Att gå därifrån till att "kräkas på filmaren Salah", det är another level.
"Angående City matchen, det är tveksam straff? Att få vifta med armarna i straffområdet och störa bollbanan med hjälp utav arm det är ''billigt!, tveksamt!" - Moutinho tar en risk som är uppe med armen och viftar, dock ser jag inte på repriserna att bollen tar på arm. Jag har sett i flera vinklar och jag ser det inte. Jag håller öppet att jag har fel, om någon har en repris där det syns bra.
"Du är en bättre och 100 gånger mer mogen Rojjen utav Liverpool, och det får sägas som både bra och dåligt."
Ye, U mad.