Citat:
Ursprungligen postat av
Lorentsen
Nå tror ikke jeg TH har gjort dette, men det hadde vært mye enklere for TH å jukse med sin egen telefonaktivitet i en samtale, enn å lure to personer til å tro at AE ringte dem på morgenen.
Javel. Kan hende du tror at TH har tatt seg tilbake til S4 etter at bilen hans ankom jobb 09:14, og så drept og kjørt vekk AE, for deretter å ta seg tilbake til jobb, og alt dette uten at noen har merket noe, i fullt dagslys. Og at han hadde planlagt i månedsvis, kanskje årevis, forut for en slik høyrisiko gjennomføring av drapet.
Det står mellom disse to valgene, enten er drapstidspunktet og livsbevisene forfalsket, eller, så har TH gjennomført drapet i fullt dagslys, med meget høy risiko for å bli observert og avslørt.
Citat:
Ursprungligen postat av
rlk73
Hvis du har ret, at det var alibi, han var ude efter, og hættemanden virkelig er tjekket ud af sagen - må MN/andre forretningspartnere have et anstrengt forhold til TH idag.
Han har jo mistænkeliggjort og lagt skylden på sin forretningspartner(e).
I bogen kommer der en del frem, som TH har redegjort for - hvorfor de kan stå bag. Dem det omhandler, ved jo, når de læser den, hvem de er - og ved efter bogen er kommet frem også, hvorfor de er blevet afhørt, som de er - med baggrund i at være gm/mgm til dette.
Det ser ikke ut som om TH har hatt noen hemninger med å kaste mistanker mot hvem-som-helst, forretningspartnere, egne voksne barn, venner av vokse barn, ekssvoger osv.
TH skal unngå å bli dømt for drapet på AE. Det er det eneste viktige for han. Ser det ut som.
Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
ve må ha kjørt til kvitfjell en tid etter det berømte møtet med th, dvs etter lunsj. Aeh må vel være kjørt bort før dette tidspunkt.
Ja, vet du tidspunktet for møtet. Jeg forsto det slik at møtet mellom VE og TH var det første som skjedde i løpet av arbeidsdagen.
Jeg tenkte at dersom VE var på kontoret ville ikke TH ha hatt behov for å ringe MN og skaffe seg alibi i tidsrommet 10:38 til 11:12.
Derfor tror jeg at VE har kjørt nordover før 10:38.