2021-12-12, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
de var ikke overivrig på penger. Mest fokus på å drepe kidnappingsofferet og laste opp drapsvideo o.l.

Og hele tre koder med grunner til at hun måtte dø.
Citera
2021-12-12, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Nå har du jo selv spekulert i nesten alle i nær og fjern omgangskrets til TH er innblandet.

Du har også langet ut mot hele familien Hagen. De fleste der er kun pårørende.

I hypotesen som involverer TEH, så dør AE ved et uhell. Etter at badekarhistorien ble offentliggjort så blir det helt unaturlig å holde han unna diskusjonen.

Dette kan ikke være et uhell med TEH involvert. Da er det et planlagt drap med han involvert du må skissere eventuelt. Dette er planlagt i lang tid i forveien. Det er funnet spor etter det. Et fem siders langt trusselbrev ligger igjen og bevitner også at dette ikke er et uhell.
Citera
2021-12-12, 00:53
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follower
Va fan över 77000 inlägg. Helt sjukt. Grotta ner er i något annat. Läg ner. Om norsk polis får ett genombrott lär vi få veta... men herre gud. 77000 inlägg.

Har ni läst dom alla? Vi nordmänn har inget Palme-fall, låt oss nu få "grotta ner oss".
Ni behövs vel inte läsa i ämnen om ni inte er interesserad, va?
När det är uppklårad skickar jag DM åt dig.
Citera
2021-12-12, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Nå tror ikke jeg TH har gjort dette, men det hadde vært mye enklere for TH å jukse med sin egen telefonaktivitet i en samtale, enn å lure to personer til å tro at AE ringte dem på morgenen.

Javel. Kan hende du tror at TH har tatt seg tilbake til S4 etter at bilen hans ankom jobb 09:14, og så drept og kjørt vekk AE, for deretter å ta seg tilbake til jobb, og alt dette uten at noen har merket noe, i fullt dagslys. Og at han hadde planlagt i månedsvis, kanskje årevis, forut for en slik høyrisiko gjennomføring av drapet.

Det står mellom disse to valgene, enten er drapstidspunktet og livsbevisene forfalsket, eller, så har TH gjennomført drapet i fullt dagslys, med meget høy risiko for å bli observert og avslørt.

Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Hvis du har ret, at det var alibi, han var ude efter, og hættemanden virkelig er tjekket ud af sagen - må MN/andre forretningspartnere have et anstrengt forhold til TH idag.

Han har jo mistænkeliggjort og lagt skylden på sin forretningspartner(e).

I bogen kommer der en del frem, som TH har redegjort for - hvorfor de kan stå bag. Dem det omhandler, ved jo, når de læser den, hvem de er - og ved efter bogen er kommet frem også, hvorfor de er blevet afhørt, som de er - med baggrund i at være gm/mgm til dette.

Det ser ikke ut som om TH har hatt noen hemninger med å kaste mistanker mot hvem-som-helst, forretningspartnere, egne voksne barn, venner av vokse barn, ekssvoger osv.

TH skal unngå å bli dømt for drapet på AE. Det er det eneste viktige for han. Ser det ut som.

Citat:
ve må ha kjørt til kvitfjell en tid etter det berømte møtet med th, dvs etter lunsj. Aeh må vel være kjørt bort før dette tidspunkt.

Ja, vet du tidspunktet for møtet. Jeg forsto det slik at møtet mellom VE og TH var det første som skjedde i løpet av arbeidsdagen.

Jeg tenkte at dersom VE var på kontoret ville ikke TH ha hatt behov for å ringe MN og skaffe seg alibi i tidsrommet 10:38 til 11:12.

Derfor tror jeg at VE har kjørt nordover før 10:38.
Citera
2021-12-12, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Hva vet vi om denne GHH? Jeg har fått med meg at han har jobbet lenge som TH høyre hånd før han sluttet på grunn av uenigheter og at han var i SV et par dager før dette hendte.

Denne VE tok han over jobben til GHH?
Han er tilbake igjen. La igjen dna overalt i bolig sv, 2d før iflg seg selv. Th opplyste å ha avsatt dna på brevet. Rene dnakameratene. Burde blitt genforskere siden de begge interesserer seg slik for dna. Ikke min første tanke når kone og familievenn er forsvunnet sporløst.
Senast redigerad av LH07 2021-12-12 kl. 01:03.
Citera
2021-12-12, 01:03
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Mener det var snakk om at han kjørte til Kvitfjell rundt kl. 13.
Det har vært skrevet tidligere i tråden. Husker ikke av hvem, eller hva som var kilden.
Mener også å huske at det var snakk om kjøring av møbler, men er usikker.
Citera
2021-12-12, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Javel. Kan hende du tror at TH har tatt seg tilbake til S4 etter at bilen hans ankom jobb 09:14, og så drept og kjørt vekk AE, for deretter å ta seg tilbake til jobb, og alt dette uten at noen har merket noe, i fullt dagslys. Og at han hadde planlagt i månedsvis, kanskje årevis, forut for en slik høyrisiko gjennomføring av drapet.

Det står mellom disse to valgene, enten er drapstidspunktet og livsbevisene forfalsket, eller, så har TH gjennomført drapet i fullt dagslys, med meget høy risiko for å bli observert og avslørt.

Det ser ikke ut som om TH har hatt noen hemninger med å kaste mistanker mot hvem-som-helst, forretningspartnere, egne voksne barn, venner av vokse barn, ekssvoger osv.

TH skal unngå å bli dømt for drapet på AE. Det er det eneste viktige for han. Ser det ut som.

Ja, vet du tidspunktet for møtet. Jeg forsto det slik at møtet mellom VE og TH var det første som skjedde i løpet av arbeidsdagen.

Jeg tenkte at dersom VE var på kontoret ville ikke TH ha hatt behov for å ringe MN og skaffe seg alibi i tidsrommet 10:38 til 11:12.

ve kjørte etter dette tidspkt
Citera
2021-12-12, 01:12
Medlem
Citat:
Han er tilbake igjen. La igjen dna overalt i bolig sv, 2d før iflg seg selv. Th opplyste å ha avsatt dna på brevet. Rene dnakameratene. Burde blitt genforskere siden de begge interesserer seg slik for dna. Ikke min første tanke når kone og familievenn er forsvunnet sporløst.

Nei det skulle være unødvendig å påpeke slike selvfølgeligheter med tanke på møte i boligen dager i forveien for GHH og samme med TH som naturlig nok ville ha lest brevet i og med at han var den som kontaktet politiet. Dette kan med andre ord være THs sidekick det da. Motivet hans eventuelt? Kan han være tiltenkt tronen og krona og i tilfelle hvorfor?
Senast redigerad av Kokadu 2021-12-12 kl. 01:15. Anledning: Redigert
Citera
2021-12-12, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det har vært skrevet tidligere i tråden. Husker ikke av hvem, eller hva som var kilden.
Møbler til hotellet og rd. Hadde da møbler til møtet.
Citera
2021-12-12, 01:17
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

Møbler har jeg ikke hørt noe om, men at tidspunktet for kjøreturen var rundt 13 mener jeg også å ha hørt.

Møtet mellom TH og VE mener jeg fant sted fra TH kom på jobb, og til en eller annen gang før TH ringte forretningsforbindelsen 10.38.
Citera
2021-12-12, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Møbler har jeg ikke hørt noe om, men at tidspunktet for kjøreturen var rundt 13 mener jeg også å ha hørt.

Møtet mellom TH og VE mener jeg fant sted fra TH kom på jobb, og til en eller annen gang før TH ringte forretningsforbindelsen 10.38.

Møte dem i mellom var vel trolig over i 10-tiden det da med tanke på THs telefonaktivitet 10.06- 10.07. Han kan selvfølgelig ha ringt under møte, men det var vel neppe så viktig i og med at det handlet om noen avklaringer rundt denne hytteturen.
Citera
2021-12-12, 01:23
Medlem
Citat:
Møbler til hotellet og rd. Hadde da møbler til møtet.

Hvorfor forsøkte VE å skaffe seg et alibi via RD? Alternativt hvorfor benekter RD at møte fant sted? En av disse må snakke usant. Om det ikke skyldes misforståelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in