2021-12-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ja, någonting har ju gjort henne rosenrasande.

I avskriften av filmen inleder L med "Ser du vem som kommer här då?" (Fritt ur mitt minne, så kanske inte HELT ordagrant), men kan hon ha varit/blivit inlåst av E i sovrummet? Jag tänkte trasig dörr....

Blev dörren trasig den kvällen, eller vid ett tidigare tillfälle?

Fantasin flödar..... L har inte nämnt nånting i förhör om att hon skulle blivit inlåst så dina teorier verkar orimliga tycker jag. Det hade väl verkligen varit en förmildrande omständighet om det var så
"Kvinna inlåst. Behövde skjuta sig ut"

Damen Fick bara inte som hon ville och blev avvisad Hon ansåg att han inte lyssnade och tog till en åtgärd som ansåg sig vara nödvändig för att han skulle lyssna och göra som hon ville. Ett laddat gevär!
2021-12-11, 21:20
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Projicera inte egna livserfarenheter i detta fall.
Hade Lida varit instängd, skulle väl hon varit den första att ta upp det?

Var får du det ifrån? Det är helt dina egna sjuka fantasier, som väldigt mycket annat du skriver i denna tråd, och andra trådar, där du själv skuldbelägger BO och dess anhöriga!

Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Då ställer jag en fråga till dig.
Har du en förklaring varför inte Lydia Barth flyttade om hon hade det så hemskt och var utsatt fördina påstådda övergrepp?

Jag frågade inte dig någonting alls!

VAR PÅSTÅR jag att det finns övergrepp???

Ju mer ni huggormar hugger, ju mer inser man att något är FEL, något kommer inte fram!

Försvaret av E, det är något fishy med det!
2021-12-11, 21:50
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Var får du det ifrån? Det är helt dina egna sjuka fantasier, som väldigt mycket annat du skriver i denna tråd, och andra trådar, där du själv skuldbelägger BO och dess anhöriga!

Ju mer ni huggormar hugger, ju mer inser man att något är FEL, något kommer inte fram!

Vad är din agenda, med att spekulera om inlåsning , när skadorna på dörren är på utsidan , enligt bildbevis i FUP, svara på det, min tro är att du antingen har en agenda att smutskasta/förvirra
eller att du helt enkelt inte förstår dej på ett FörUndersökningsProtokoll

vilket av dom är det ?
2021-12-11, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Då ställer jag en fråga till dig.
Har du en förklaring varför inte Lydia Barth flyttade om hon hade det så hemskt och var utsatt för dina påstådda övergrepp?

Exakt- hon har ju suttit under ed och vittnat att hon har så många andra ställen att bo på.
Och att hon och Emil aldrig planerat att bo ihop i framtiden heller.
2021-12-11, 22:07
Medlem
Citat:

Varför är det Fishy att försvara en vän och oskyldigt avrättad man ? En 4 barns far, småbarns far.

När det tydligen går väldigt bra och aldrig ifrågasätts från ditt håll - när det försvaras och krigas för en iskall mördare?
Brölhäxan Lida. Former prostitut, knarkare, alkolist, psykfall , hemlös - med 4 egna barn att tänka på. Ändå är hennes bästa lösning på problemen att mörda- för ” Han lyssnar ju inte på mig”
2021-12-11, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Att du vill att man ska ljuga är otroligt!
Jag tänker fortsätta berätta vad jag varit med om, vad jag vet!
Ok men VARFÖR berättade du då i din början att eran plan var att "bygga bo" ni var ett kärlekspar, (mina ord) ( så du inte börjar gnälla)
Nu är allt skit och negativt kring Emil, detta går inte ihop.
2021-12-11, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Jo men pistolen saken har diskuterats och ältats hur många ggr som helst nu.
Gammal info

Och att ängeln ska gång på gång svartmåla en avrättad 4-barns far börjar bli tjatigt, hör inte hemma här och hen är inte heller trovärdig.

Att svartmåla en brölhäxan - mördaren - det är ju ändå förståligt. Och mig veterligen har inga lögner dragits fram om Lida heller.

Så enligt dej så är det fritt fram att svartmåla Lydia men inte Emil. Trots att båda har haft ett turbulent förflutit. Men enligt dej så var Emil vit om snö, skitsnack säger jag.
2021-12-11, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ok men VARFÖR berättade du då i din början att eran plan var att "bygga bo" ni var ett kärlekspar, (mina ord) ( så du inte börjar gnälla)
Nu är allt skit och negativt kring Emil, detta går inte ihop.
Ingenting går ihop som hen skriver.
Hen verkar beundra lydia fast hon kallt avrättat hennes älskade..
Allt som skrivs är motstridigt och måste vara osanning
2021-12-11, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Att du vill att man ska ljuga är otroligt!
Jag tänker fortsätta berätta vad jag varit med om, vad jag vet!

Berätta då -
1. Vad var ditt problem med att skapa konto här ? Som gjorde att det tog 6 mån ..
2. Varför har Polisen inte hittat ”eran” kk relation i hans telefoner ?
3. Varför har du inte gett all din information till Polisen? Dvs blivit förhörd ?
4. Varför vet ingen i Emil eller Lidas närhet - om dig ?
5. Varför fanns det massa bilder och info /gulligul på fb m Lida - och du trodde fortfarande att dem var kusiner ?
6. Lidas grejer låg i Emils sovrum - du anade inget konstigt . Dem sov i samma säng- inget konstigt …
7. Du har inte träffat nån av Emils närstående eller hans familj - varför inte ? Om
Ni nu hade en relation i över 1 år.
8. Har du bilder på er ihop ? För att bevisa att du talar sanning ?

Tror vi får 8 - nej - No answer - Absolut inte - Som brölhäxan säger
2021-12-11, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Tycker du att jag är elak, som skrev så ? jag gjorde det för att jag antar att att Hans66 är bitter och arbetlsös, jag ville honom väl, hans påstående att han skulle ha skjutit nån GRATIS, tar jag med en skopa salt, det insinuerar ju att han skjutit folk förut, mot betalning, yrkesmördare tenderar inte att bry sej om flashback, det är i alla min erfarenhet, dom går nog hellre under all radar som finns
Nej, nej, menar att det var strange av "Hans 66" att skriva så.! Jag beundrar ALLT du skriver, du är så bra på att uttrycka dig. Förlåt.
2021-12-11, 22:53
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Nej, nej, menar att det var strange av "Hans 66" att skriva så.! Jag beundrar ALLT du skriver, du är så bra på att uttrycka dig. Förlåt.

Inga bekymmer jag ville bara utveckla hur jag tänkte
2021-12-11, 23:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
JAAA hade inte LYDIA avrättat kräket hade jag gjort det GRATIS.
Du har personligt agg mot Emil?
Berätta vad som tynger dig, han är död och du sitter och önskar livet ur honom, förklara vad han rimligtvis gjort som lett till att Lida och du ville utplåna honom? Jag förstår inte det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in