Bla bla bla... Jag är verkligen rädd för mästaren och hans ryska maffiamakt. Jag darrar i snoppen!
Riktigt tråkiga åtal mot Olof men tyvärr ingenting om några vapenbrott han ska ha åtalats för och riskerat livstid. Tvärtom desto mer man gräver desto mer uppenbart blir det att Olof bygger luftslott.
Till exempel så stämdes han 2019 för "Elder and Dependent Adult Abuse" och bedrägeri. Alltså killen blåser bokstavligt talat pensionärer. Vilken gangsta!
Olof verkar ha en Filipinsk exfru eller något i USA som hette Mary Grace de Guzman Cruz. Hon verkar ha hetat Mary Grace Cruz Gustafsson ett tag.
I Oktober 2014 köpte Mary Grace en lägenhet på 610 sqft (cirka 57 kvm) i Los Angeles för $260,000. Två månader senare i December såldes lägenheten till Olof för ett hemligt pris.
https://blockshopper.com/ca/los-angeles-county/los-angeles/property/2146043002/21520-burbank-boulevard-unit-102
För den nyfikne har lägenheten adress 21520 Burbank Boulevard Unit: 102, Los Angeles, CA 91367. Det ligger en halvtimmes bilväg från Beverly Hills där Olof vill få det att låta som att han egentligen bor i något miljardpalats. Han bor alltså egentligen i en skruttig lägenhet hans exfru köpt för $260,000 en halvtimmes bilväg därifrån.
Det ligger ett fall i familjerätten med Olof Gustafsson vs. Mary Grace Cruz Gustafsson ifrån 10 Januari 2018. Jag antar att detta är deras skilsmässa men jag har inte rotat i det eftersom Olofs papper på att han skilt sig är ganska ointressant (för mig).
26 December, 2014, troligtvis innan de gifte och skiljde sig, hette bruden de Guzman Cruz i efternamn. Då var de båda målsägare i ett fall (case number BC597435) där de stämde en Stephen Ajayi, Foxtail Properties, Inc. för en trafikolycka där de krockade och bilen blev skadad. Olyckan inträffade i närheten av korsningen av Burbank Blvd. och Owensmouth Ave., Woodland Hills, CA 91367.
Här har ni stämningen för bilolyckan:
https://www.docdroid.net/B715k5L/olof-bc597435-pdf
Här nedan kommer alla övriga stämningar mot Olof "Mästaren" Gustafsson:
Case Number: 19STLC06782
Case Title: MERCURY CASUALTY COMPANY, A CALIFORNIA CORPORATION VS OLOF GUSTAFSSON, ET AL.
Filing Date: 07/22/2019
Case Number: 19STCV05791
Case Title: LESTER S. LEWIS VS UNICITIZENS FINANCIAL INC., A CORPORATION, ET AL.
Filing Date: 02/19/2019
Case Number: YC072612
Case Title: BRIGHT ENABULELE VS THE REO GROUP, INC.; ET AL
Filing Date: 01/12/2018