Citat:
Ursprungligen postat av
Reka
Samma åsikt. Tycker även att det är ynkligt att vissa här även ger sig på Olofs mamma samt hustru, och kallar dem mindre trevliga saker.
Citat:
Ursprungligen postat av
#LOUDmouth#
När det gäller familjen så ....... Svetlana stod ju som betalningsmottagare i telefonscammen och kan omöjligen vara helt omedveten om vad Olof pysslar med. Även om jag i princip håller med om att familjen bör slippa uppmärksamhet så bryr jag mig således inte speciellt mycket om Svettis får ett lass med skit. Onödigt dock att kalla henne hora etc.
Citat:
Ursprungligen postat av
kodapan
Rent objektivt nu… Vad jobbar unga ryska tjejer som flyttar till Dubai med?
Visst finns det många ryska prostituerade, och i andra fall kanske mer ryska lycksökerskor, men jag tycker inte att vi skall koppla ihop detta med alla ryskor. Finns garanterat ryskor som i Dubai som är välutbildade och har normala professionella yrken.
Finns säkert även en del smarta ryska affärskvinnor i Dubai, och Olofs fru kanske är en av de. Inte omöjligt att hon kanske är den som försörjer familjen och bidrar till dess inkomster nu när det är lite tuffare för Olof. Tycker inte att vi skall dra några förhastade slutsatser åt något håll.
Har hon dock varit inblandad som skojare och scammare tillsammans med Olofs hustlingoperationer så skall hon naturligtvis ha kritik för det. Men då skall det vara konkreta fakta och diskussioner.