2021-12-10, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Tack för klippet. I SVT säger hon att hon kan ha heilat vid fler tillfällen.

I Aftonbladet säger hon att hon inte heilat vid fler tillfällen:

Kan du ha gjort det fler gånger?
– Svar nej. Jag är inte den som heilar.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/OrmaR3/efter-kritik-tar-avstand-fran-sambons-sydstatsflaggor

Hennes bägge svar är inbördes motstridiga. Hon far alltså med osanningar, med all säkerhet medvetna osanningar, dvs hon ljuger.

ja hennes idiotiska förklaringar är pinsamma.. ändå envisas vänsterpacket att hon inte gör det. och om man nu jämför dessa två så måste ju bevisligen en av dom va lögn...
Citera
2021-12-10, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Tack för klippet. I SVT säger hon att hon kan ha heilat vid fler tillfällen.

I Aftonbladet säger hon att hon inte heilat vid fler tillfällen:

Kan du ha gjort det fler gånger?
– Svar nej. Jag är inte den som heilar.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/OrmaR3/efter-kritik-tar-avstand-fran-sambons-sydstatsflaggor

Hennes bägge svar är inbördes motstridiga. Hon far alltså med osanningar, med all säkerhet medvetna osanningar, dvs hon ljuger.

ja hennes idiotiska förklaringar är pinsamma.. ändå envisas vänsterpacket att hon inte gör det. och om man nu jämför dessa två så måste ju bevisligen en av dom va lögn...

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/karkiainen-om-samtalet-med-statsministern-trygg-med-mina-tydliga-antirasistiska-varderingar
Citera
2021-12-10, 15:54
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
”Eftersom” passar bättre än ”när” i ditt försök till hån.

Fel igen, du förstärker verkligen att du är en idiot.
Att du sedan tar på dig en offerkofta för att jag påpekar det när du kallade andra för idioter genom ett feltänk från dig gör det bara än mer pinsamt.
Citera
2021-12-10, 15:54
Medlem
KillenArCPs avatar
Detta bevisar bara att svenskar är totalt jävla hjärntvättade och litar blint på vad pressen skriver.
Citera
2021-12-10, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Spirit
En viktig pusselbit som fattas i allt detta är ju den beryktade Pluton Svea-covern som det talas mycket om, men som ännu inte varken synts eller hörts till än, mig veterligen. Ganska märkligt i dessa digitala tider när det mesta förr eller senare hamnar på någons hårddisk…
En modern vandringssägen?

den kan ju gjorts privat vid damage control lr censurerats om. videon från 2011 går ju inte se längre eftersom den helt plötsligt är privat..

tror nog det finns men om det då gjorts privat är det ju svårt få fram
Citera
2021-12-10, 16:09
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Har du hittat belägg för att sambon är nazist eller att pluton svea-covern existerar
förutom i ditt vridna psyke?

Ja
Citera
2021-12-10, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Hon är tillsammans med samma kille som när kortet togs. Han spelar inte i ett vanligt rockband, det är att förminska det hela.

Bilden vi sett är nog bara ett provsmak på vad som komma skall. Hur ställer du dig till om det kommer mer "brunt" material från närtid?

Sen att såssarna tycker att det är helt ok, gör att de gått från rödgrön röra till en rödbrun kleggig smet i mina ögon

Gillar att SAP bekänner färg.

Röd men med bruna inslag.

Så har Stefan Löfven stått i talarstolen och pratat om nazism och rasism. Om hur de vägrar samarbete med SD.

Dags för SAP och erkänna att de är ett rasistiskt parti med rötter i nazismen.
Citera
2021-12-10, 16:13
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Ja

Jaså, kan du länka något eller är det ”privatiserat”?
Citera
2021-12-10, 16:13
Medlem
Ida "nazi" karkiainen

Avgå ditt patetiska white-trash
Citera
2021-12-10, 16:14
Medlem
Green-Spirits avatar
Det känns som om marknadsvärdet på den förmodade Pluton Svea-covern stiger för varje dag. Frågan är vem som är beredd att slanta upp mest deg för den, om den nu existerar. Nyheter Idag, Expressen eller Ida själv?

Hon skulle gå från att ha en pojkvän som i och för sig spelar i ett töntigt rockband med lite nordisk allan ballan-image, till att uppenbarligen dela liv med vad som uppfattas som en brinnande nazist. Som inte bara nöjer sig med att producera en cover på ett föraktat nazi-band, utan även kryddar upp tillställningen med de egna beryktade raderna om Adolf och gasen…
Citera
2021-12-10, 16:15
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Jaså, kan du länka något eller är det ”privatiserat”?

Chang Frick har avslöjat detta och har flera källor som styrker det och slaskmedia har kört samma story.
Citera
2021-12-10, 16:16
Medlem
Om nu Ida har nationalistiska ideal så undrar jag varför hon gick med i SAP och gjorde karriär där.

Var det av bekvämlighetsskäl?

SAP är helt dominerande i Norrland. Snabb karriär och säljer ut sina ideal?

Ida är i grunden en europé.
Som är stolt över sitt ursprung.

Hon är en hedersvärd kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in