2021-12-15, 20:41
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Var finns den låten egentligen? Känns mer och mer som en skröna. Molgam som sitter på den?

---
Ingen som vet än och det vore bra om den kom fram som bevis.
Men säg att den har spelats live 1 gång eller nått. Då lär det knappast finnas dokumenterat.
Citera
2021-12-15, 20:54
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
---
Ingen som vet än och det vore bra om den kom fram som bevis.
Men säg att den har spelats live 1 gång eller nått. Då lär det knappast finnas dokumenterat.

Då är det hörsägen
Citera
2021-12-15, 21:00
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Då är det hörsägen

---
Ajo. Vittnen ljuger ju ibland.
Citera
2021-12-15, 23:54
Medlem
Citat:
"Tillammans med en annan person skrev Lind en låt med egen text. Låten börjar med en hyllning till Adolf Hitler.

”Adolf visste vad han skulle göra med dessa as, han byggde rum och fyllde med gas”, lyder inledningen på låten som fått titeln ”Sverige står i brand”."

jo jag vet detta. menade främst på att ingen länkat låten.. jag tror den finns/funnits på ett lr annat sätt
Citera
2021-12-16, 00:19
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
jo jag vet detta. menade främst på att ingen länkat låten.. jag tror den finns/funnits på ett lr annat sätt

---
A den kanske kommer fram. Personen som har kommit med uppgifterna kanske sitter på den.
Citera
2021-12-16, 00:28
Medlem
Citat:
---
A den kanske kommer fram. Personen som har kommit med uppgifterna kanske sitter på den.

iom det kommer från press borde de sitta på bevis. annars kan det bli kostsamt på flera vis.

men skulle nu ab lr dylikt ha intel om det så är jag ju övertygad om att det tystas ner då vi vet deras syn på saker
Citera
2021-12-16, 11:04
Medlem
rskworpbs avatar
Annie Lööf attackerade SD i jultal: ”Nazister”

https://samnytt.se/annie-loof-attackerade-sd-i-jultal-nazister/
Annie Lööf har inte vaknat än, det är ju den regering hon stödjer som släpper in nazister i riksdagen och t.o.m. som ministrar. Att just S och C är de två partier som varit mest nazistiska gör inte direkt saken bättre.
Citera
2021-12-16, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Annie Lööf attackerade SD i jultal: ”Nazister”

https://samnytt.se/annie-loof-attackerade-sd-i-jultal-nazister/
Annie Lööf har inte vaknat än, det är ju den regering hon stödjer som släpper in nazister i riksdagen och t.o.m. som ministrar. Att just S och C är de två partier som varit mest nazistiska gör inte direkt saken bättre.

men hon har ju inte ens tagit avstånd till peddo så var hon står är ju uppenbart.
Citera
2021-12-16, 18:10
Medlem
MrDeeds1966s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Hets mot folkgrupp.

Finns prejudicerande fall.

Annars kan du gå ned till närmsta torg och heila så återrapporterar du sedan om vad som hände.

Förutsatt att du inte är i Ludvika eller däromkring, för då får du en klapp på axeln.

Gäller bara på allmänplats om jag förstår det rätt. Men hemma är det inga problem... Rätta mig om jag har fel!
Citera
2021-12-16, 18:33
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeeds1966
Gäller bara på allmänplats om jag förstår det rätt. Men hemma är det inga problem... Rätta mig om jag har fel!

Platsen saknar betydelse, det är snarare hur många som ser dig som avgör.
Citera
2021-12-16, 18:57
Medlem
MrDeeds1966s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Platsen saknar betydelse, det är snarare hur många som ser dig som avgör.

Återigen, är det din tolkning eller var hämtar du din information från? Vänligen hänvisa inte till en lag...
Citera
2021-12-16, 18:59
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeeds1966
Återigen, är det din tolkning eller var hämtar du din information från? Vänligen hänvisa inte till en lag...

Hänvisa inte till en lag, vad vill du då att man ska hänvisa till, fria fantasier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in