Man kan alltså förvänta sig att roligare bilder på fröken kommer till allmänhetens gagn...för på fyllan kan man ju inte minnas. Jag garanterar att det inte finns en bild när JAG gör dylik hälsning eller står naken eller vad som helst. Och jag är inte heller nykterist. Poängen, sådana bilder kommer man ihåg. Oavsett. Speciellt om man valt en officiell karriär.
Ja hon var inte direkt dyngrak när den bilden togs och enligt källorna har hon varit drivande med heilanden genom åren. Detta var ingen engångshändelse även om alla som åker dit alltid säger att det var "första gången". Lite Paolo-vibbar här.
Man kan alltså förvänta sig att roligare bilder på fröken kommer till allmänhetens gagn...för på fyllan kan man ju inte minnas. Jag garanterar att det inte finns en bild när JAG gör dylik hälsning eller står naken eller vad som helst. Och jag är inte heller nykterist. Poängen, sådana bilder kommer man ihåg. Oavsett. Speciellt om man valt en officiell karriär.
Haha, nu skämtar du. Skulle man komma ihåg en random bild från en fest för 15-17 år sedan?
En viktig pusselbit som fattas i allt detta är ju den beryktade Pluton Svea-covern som det talas mycket om, men som ännu inte varken synts eller hörts till än, mig veterligen. Ganska märkligt i dessa digitala tider när det mesta förr eller senare hamnar på någons hårddisk…
En modern vandringssägen?
Haha, nu skämtar du. Skulle man komma ihåg en random bild från en fest för 15-17 år sedan?
JA. Om man inte är totalt alkad och sysslar med idioti och dumheter på regelbunden basis. Jag kommer ihåg bilder som togs för 50-60 år sedan. Och varför de togs. Om man vill och tänker efter så kommer man ihåg.
Om man som politiker väljer att ljuga om en bild av denna typ, som med lätthet skulle kunna förklarar, så undrar man stilla vilka typer av bilder som kommer i nästa skede. Det finns alltid folk som denna typ av människor har klivit på tårna. Hon har av egen förskyllan och oförmåga att tala sanning öppnat Pandoras ask.