2021-12-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Cinderella?

Då är det jävligt vanligt!

Jadu, jag ser de där jävla båtarna utanför mitt vardagsrumsfönster varje dag. Och jag undrar samma sak, vem fan åker med skiten...
Citera
2021-12-10, 15:26
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Var det på den kryssningen Jimmie va med och sjöng allsång?

Möjligt. Såg dock inte honom på just denna kryssning. Men han kanske hängde i hytten.
Citera
2021-12-10, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Då finns den singeln naturligtvis fysiskt eller digitalt och borde såklart vara tillgänglig. Ändå har ingen sett eller hört den.

-suck- ge upp för fan. det kan ju bero på att den har privatiserats. har ju hänt med en del sen damage control började..
Citera
2021-12-10, 15:28
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Man kan alltså förvänta sig att roligare bilder på fröken kommer till allmänhetens gagn...för på fyllan kan man ju inte minnas. Jag garanterar att det inte finns en bild när JAG gör dylik hälsning eller står naken eller vad som helst. Och jag är inte heller nykterist. Poängen, sådana bilder kommer man ihåg. Oavsett. Speciellt om man valt en officiell karriär.

Ja hon var inte direkt dyngrak när den bilden togs och enligt källorna har hon varit drivande med heilanden genom åren. Detta var ingen engångshändelse även om alla som åker dit alltid säger att det var "första gången". Lite Paolo-vibbar här.
Citera
2021-12-10, 15:28
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Man kan alltså förvänta sig att roligare bilder på fröken kommer till allmänhetens gagn...för på fyllan kan man ju inte minnas. Jag garanterar att det inte finns en bild när JAG gör dylik hälsning eller står naken eller vad som helst. Och jag är inte heller nykterist. Poängen, sådana bilder kommer man ihåg. Oavsett. Speciellt om man valt en officiell karriär.

Haha, nu skämtar du. Skulle man komma ihåg en random bild från en fest för 15-17 år sedan?
Citera
2021-12-10, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Ändå har ingen låt hittats? Vilka är dessa flertal som vittnar?

det kan ju bero på att den numer har privatiserats efter de gjorde damage control. har ju skett redan med annat
Citera
2021-12-10, 15:33
Medlem
AdoElFitlrs avatar
Har "Den Evige" uttalat sig än? Han brukar ju gå i taket för såna här grejer.
Citera
2021-12-10, 15:36
Medlem
Green-Spirits avatar
En viktig pusselbit som fattas i allt detta är ju den beryktade Pluton Svea-covern som det talas mycket om, men som ännu inte varken synts eller hörts till än, mig veterligen. Ganska märkligt i dessa digitala tider när det mesta förr eller senare hamnar på någons hårddisk…
En modern vandringssägen?
Citera
2021-12-10, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Haha, nu skämtar du. Skulle man komma ihåg en random bild från en fest för 15-17 år sedan?

JA. Om man inte är totalt alkad och sysslar med idioti och dumheter på regelbunden basis. Jag kommer ihåg bilder som togs för 50-60 år sedan. Och varför de togs. Om man vill och tänker efter så kommer man ihåg.
Citera
2021-12-10, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Ja är den ens inspelad, finns den ens?
Snacka om att man försöker koka soppa på en spik.

men nu är ju risken stor att den är privat eftersom damage control. har ju redan skett med annan video tex. det från 2011
Citera
2021-12-10, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
"Hon berättar även om de turnéer med sambons hårdrocksband Raubtier som hon följt med på.

”Visst har det varit blöta tillställningar,"

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/karkiainen-om-samtalet-med-statsministern-trygg-med-mina-tydliga-antirasistiska-varderingar

dessa blöta tillställningar, hur många år sedan?

fanns ju video tillgänglig till iaf 2011 innan den blev privat
Citera
2021-12-10, 15:48
Medlem
Om man som politiker väljer att ljuga om en bild av denna typ, som med lätthet skulle kunna förklarar, så undrar man stilla vilka typer av bilder som kommer i nästa skede. Det finns alltid folk som denna typ av människor har klivit på tårna. Hon har av egen förskyllan och oförmåga att tala sanning öppnat Pandoras ask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in