Citat:
Ursprungligen postat av
kevindurant
Ja du är så duktig! Du får ta hur många sprutor du vill jag kan inte bry mig mindre, det är TVÅNG och dessa jävla pass jag och många andra har problem med. Sen att dessa sprutor modifierar ditt DNA och att de vill att du ska injicera ny dos var 6e månad i all framtid för ett virus ingen under 50 dör i är en annan femma. Tycker DU att det är en rimlig risk/reward kalkyl så kör så det ryker.
Om du ska vara ett antivaxx-troll så måste du lära dig att vara saklig annars tycker folk bara du är puckad. Jag ska visa dig hur du fuckade upp hela 4 påståenden i ditt korta inlägg:
1: Vi har inget tvång i Sverige.
2: Det där om att modifiera ditt DNA på ett sätt som skulle vara skadligt behöver du källhänvisning till för att det inte ska vara ett rykte från dig.
3: Ingen vill att man ska injicera en ny dos var 6'e månad i all framtid, detta är lögn.
4: Massvis med personer under 50 har dött, även ganska många helt friska. Inga enorma procentuella tal, men vi pratar tiotusentals människor, det räcker åtminstone för att få de flesta av oss att känna ett obehag.