Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Jag beklagar dina barns förlust! och att du ska behöva läsa såhär skit!
Ännu mer sjukt är väl att hon tycker att hennes älskade och blivande framtids (Emil) mördare ska ha ett förmildrande straff. Vem försvarar sin älskades mördare?
Jag tror inte du behöver vara orolig.. Hennes historia, går inte ihop nånstans så hon har nog aldrig varit i närheten av Emil. Detta är bara nån som vill avleda Lydias skuld.
Det är hon garanterat.
Men det alla lydia fans missar är att hon hade ett val.
Hon hade kunnat gå där ifrån. Redan tidigare.
Redan i den första ljud inspelningen när emil ber henne. Hade hon kunnat gå där ifrån.
Det är inte synd om henne. Hon gjorde valet.
Hon ger sken till att lyfta detta vapen ett flertal gånger när emils säger åk här ifrån.
När emil sista gången säger det och även svarar på hennes "är du seriös?" Men ett mm
Så lyfter lydia vapnet, siktar och trycker av.
Snälla försätt gärna berätta hur synd det är om henne.
OCH hon och hennes barn samt släkt vänner kommer kunna ses, prata i telefon, skriva brev och hon kommer komma ut.
Lydia finns för alla som vill ha en relation med henne kvar i livet
Men ingen i emils närhet kan igen få prata med honom, få en kram av honom, få en puss av honom, ingenting. För att hon tog sig rätten att ta hans liv.
För att hon tog sig rätten att ta alla ifrån honom.
Men absolut hon borde ju ändå få för förmildrande omständigheter. Som lydia själv säger "skottet gick av när jag bröt bössan" TROTTS att filmer visar exakt vad som händer. Men emil hann väl säkert klippa om den, innan lydias skott så småningom åt upp emil innefrån. iomed hans kontrollbehov osv