Citat:
Ursprungligen postat av
EmmeLee
Och vi som träffat både L och E och har information om deras relation- vi blir ju direkt sågade som lögnare. Märkligt
Dem hade en kärleksrelation. Att påstå att hon helt plötsligt i vuxen ålder skulle gå och bli lespisk? Det är ju ren lögn om något.
Hon har inte alla skruvar på rätt ställe i huvet - det har märkts sen länge. Men kärleken är blind och E trodde inte på det - vi andra såg sen länge.
Och kolla nu hur det slutade. Hon skulle suttit inspärrad för länge sen.
Och vadå duktiga barn hit och dit - hon hade ju Soc på sig. Varför det - om hon nu var såå duktig och hade såå duktiga barn.
Det finns 4 barn som aldrig mer får krama sin pappa.
Visa lite respekt och lägg ner och snacka upp hennes .
Trasigare familj får man väl leta efter.
Men absolut - det är tragiskt att nån som skaffar 4 barn sen inte väljer att ta hand om dem och tänka på deras bästa utan kallblodigt mördar en annan människa - så 2 av dem nu utplaceras på fosterhem nu- eller hus LasseLiten? Du som ”kände” henne så bra.
Märkligt att du inget visste om detta.
Väldigt märkligt
Vart får du allt ifrån EmmeLee?
Hon har hängt med tjejer förr, är det också fel nu då? Skärp dig!
Och till mig har hon visat och berättat att dom inte var i någon kärleksrelation, och om man tittar bakåt på val av män hon tidigare haft, så var E långt ifrån "hennes typ". Men visst kan dom ha haft en relation där dom hade kul tillsammans, varför inte?
Ja, duktiga barn med topp betyg. Men det kanske är fel i din värld också? Vad är du för en människa egentligen?
Och att 2 av dessa skulle placeras ut på fosterhem?? Så är inte fallet, så återigen EmmeLee, vart får du din livliga fantasi ifrån?
Jag vet uppenbarligen mer om L än många här inne, och betydligt mer än vad du vet om L.
Och jag får väl ÅTERIGEN SKRIVA att jag INTE försvarar det som hänt, det är fruktansvärt för alla barnen, för båda familjerna och samtliga vänner!