2021-12-09, 06:35
Medlem
Toxic och toxic vettefan alltså, men såhär va? Det är skillnad på att vara vältränad och gilla att gymma, och att vara vältränad och dedikera det mesta av sin tid till att gymma. Det är inte jättekonstigt att folk inte vill vara tillsammans med någon som slaviskt följer sina jävla rutiner, faktiskt. Såna där som lever för gymmet släpper aldrig loss. De äter strikt och på strikta tider, går aldrig på fest, och man kan aldrig ligga hemma och bakisdega med dem heller.
Citera
2021-12-09, 06:41
Medlem
Homofants avatar
Du har en skum verklighet. När blev det "giftigt" att vara hälsosam?

Hur mkt skydd kan en tanig fjant till beta kuk ge en kvinna.

Är själv Fitness Galning. Kör 90-120 minuters pass. Min Fästmö gymmar inte men powerwalkar drygt 9 mil i veckan fördelat på 3 mil i stöten. Sen verkar hon ha en magisk ämnesomsättning
Citera
2021-12-09, 06:47
Medlem
Homofants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemkuk
Toxic och toxic vettefan alltså, men såhär va? Det är skillnad på att vara vältränad och gilla att gymma, och att vara vältränad och dedikera det mesta av sin tid till att gymma. Det är inte jättekonstigt att folk inte vill vara tillsammans med någon som slaviskt följer sina jävla rutiner, faktiskt. Såna där som lever för gymmet släpper aldrig loss. De äter strikt och på strikta tider, går aldrig på fest, och man kan aldrig ligga hemma och bakisdega med dem heller.

Konstigt. Jag gymmar 25 av 30 dagar. Äter lite vad jag vill till middag med min donna. (medan frukost och lunch är nyttigt och laddat med energi, då jag har fysiskt krävande jobb).
På fredagar blir det bubbel, ngra bira o lite röka, vaknar dock aldrig bakis det är bara orutinerade som gör

Eftersom jag är morgon människa så pumpar jag innan jobbet eller efter men detta påverkar inte vår gemensamma tid.

Din miss är en klassisk FB generalisering med undertoner av avundsjuka baserat på okunskap och oförstånd. Lite som antivaxxers / de gör inte som mig så då är det fel /.
Citera
2021-12-09, 06:49
Avslutad
Jag kan svara på vad som inte är manligt, att fråga på Flashback vad somr manligt eller inte.

Skaffa lite självförtroende vetjag.
Citera
2021-12-09, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Extremt rolig/ledsam tråd.

Jaha, nu skall det vara någonting negativt om män tar hand om sig också, och är det inte det, så är det på grund av att dom är taskiga personligheter innan..
😅

Vänd på det, är kvinnor som tränar ”Toxiska”??

Nej såklart inte.
Jo!!!

De är toxic och narcissistiska de också. Inte alla såklart men en majoritet av dem. De tenderar att ha strikta åsikter om könsroller och massa fåniga krav på att män ska "vara män" och hånar män som inte stämmer in på den traditionella manliga könsrollen/mallen (inte biffiga kroppar, inte tillräckligt starka, inte tillräckligt långa, inte tillräckligt med pengar, inte erbjuder sig att betala för hela notan, inte tillräckligt auktoritära, inte sexuellt dominanta, inte tillräckligt självsäkra, osv osv).

Det är samma människor som sitter på Tinder (toxic män och toxic kvinnor).
Citera
2021-12-09, 07:07
Bannlyst
Nej det är inte giftigt att vara vältränad, MEN sjukt vältränade människor har i 10 fall av 10 något dom kompenserar för och det kan vara värt att tänka på om man tex ska datea en kvinna/man som är träningsknarkoman.
Citera
2021-12-09, 08:29
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homofant
Konstigt. Jag gymmar 25 av 30 dagar. Äter lite vad jag vill till middag med min donna. (medan frukost och lunch är nyttigt och laddat med energi, då jag har fysiskt krävande jobb).
På fredagar blir det bubbel, ngra bira o lite röka, vaknar dock aldrig bakis det är bara orutinerade som gör

Eftersom jag är morgon människa så pumpar jag innan jobbet eller efter men detta påverkar inte vår gemensamma tid.

Din miss är en klassisk FB generalisering med undertoner av avundsjuka baserat på okunskap och oförstånd. Lite som antivaxxers / de gör inte som mig så då är det fel /.
Nu gör du ju det själv! 😄

Jag är precis som dig.

Morgonmänniska, Gymmar ett par timmar, ungefär lika många dagar, fast jag har inte vaccinerat mig..

Oj, nu blev det ingen större skillnad.
Citera
2021-12-09, 08:32
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koule
Jo!!!

De är toxic och narcissistiska de också. Inte alla såklart men en majoritet av dem. De tenderar att ha strikta åsikter om könsroller och massa fåniga krav på att män ska "vara män" och hånar män som inte stämmer in på den traditionella manliga könsrollen/mallen (inte biffiga kroppar, inte tillräckligt starka, inte tillräckligt långa, inte tillräckligt med pengar, inte erbjuder sig att betala för hela notan, inte tillräckligt auktoritära, inte sexuellt dominanta, inte tillräckligt självsäkra, osv osv).

Det är samma människor som sitter på Tinder (toxic män och toxic kvinnor).

Äsch.
Det där är ju att dom inte tycker som dig.

Du är ju inte facit, så det gör dom inte toxiska.
Har dom antastat dig eller?

Dom kanske tycker samma om dina åsikter?
Citera
2021-12-09, 08:33
Medlem
jori9900s avatar
Nej. Tvärtom. Det är toxic att vara en otränad fet soffliggare.
Citera
2021-12-09, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Äsch.
Det där är ju att dom inte tycker som dig.

Du är ju inte facit, så det gör dom inte toxiska.
Har dom antastat dig eller?

Dom kanske tycker samma om dina åsikter?
Majoriteten av kvinnor tycker som jag gör och blir äcklade av vältränade män pga att de är toxiskt maskulina rövhål och kvinnomisshandlare, och som du kanske har insett vid det här laget så har kvinnor alltid, alltid rätt.

Män har generellt lägre IQ än kvinnor så ni har svårare för logiskt tänkande och att se mönster och samband på samma sätt som kvinnor klarar av. Självklart så förstår du dig inte på något så "komplicerat" som enkel psykologi.
Citera
2021-12-09, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spermadonatorn
Nej det är inte "Toxic Masculinity" med muskler. Det toxiska blir när du börjar med proteinpulver, deffa för att biceps ska synas extra mycket, c-vitamin efter träningen osv. När du tränar varje dag och missar livet runt dig..
Träna två gånger i veckan. Lagom och håll dig slank. Inte mer för då missar du det viktiga. Du behöver inte se ut som Mr Olympia. Vem är intresserad av det. Det är inte hållbart. Vore jag kvinna hade jag sagt träna bara ibland, jag kan inte älska en bodybuilder. Inga kroppsbyggare hade jag sagt.

Jag är allvarligt talat mållös.

Tror faktiskt att de som ställer upp i Mr Olympia får ligga bra mycket mer än vad du får.

De kämpar varje dag för att uppnå sin vision, du sitter på internet och klagar på dem för att du antagligen är smällfet själv

Riktigt patetiskt.
Citera
2021-12-09, 08:46
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koule
Majoriteten av kvinnor tycker som jag gör och blir äcklade av vältränade män pga att de är toxiskt maskulina rövhål och kvinnomisshandlare, och som du kanske har insett vid det här laget så har kvinnor alltid, alltid rätt.

Män har generellt lägre IQ än kvinnor så ni har svårare för logiskt tänkande och att se mönster och samband på samma sätt som kvinnor klarar av. Självklart så förstår du dig inte på något så "komplicerat" som enkel psykologi.

Där ser man.
🥰
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in