Citat:
Ursprungligen postat av
slemkuk
Toxic och toxic vettefan alltså, men såhär va? Det är skillnad på att vara vältränad och gilla att gymma, och att vara vältränad och dedikera det mesta av sin tid till att gymma. Det är inte jättekonstigt att folk inte vill vara tillsammans med någon som slaviskt följer sina jävla rutiner, faktiskt. Såna där som lever för gymmet släpper aldrig loss. De äter strikt och på strikta tider, går aldrig på fest, och man kan aldrig ligga hemma och bakisdega med dem heller.
Konstigt. Jag gymmar 25 av 30 dagar. Äter lite vad jag vill till middag med min donna. (medan frukost och lunch är nyttigt och laddat med energi, då jag har fysiskt krävande jobb).
På fredagar blir det bubbel, ngra bira o lite röka, vaknar dock aldrig bakis det är bara orutinerade som gör
Eftersom jag är morgon människa så pumpar jag innan jobbet eller efter men detta påverkar inte vår gemensamma tid.
Din miss är en klassisk FB generalisering med undertoner av avundsjuka baserat på okunskap och oförstånd. Lite som antivaxxers / de gör inte som mig så då är det fel /.