2021-11-09, 10:00
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Njaae jag tror inte det är något öppet förhållande. De lever nog definitivt som separerade men flyttar varannan vecka mellan de redan befintliga bostäderna eftersom det är enklare. Ingen av dem verkar vara särskilt handlingskraftig så de följer nog bara minsta motståndets lag helt enkelt.
Jag tror också de separerat. O har inte dykt upp ens i bakgrunden på LDs storys etc. Vilket ger känslan av att han inte är hemma där när hon är där.
Citera
2021-11-11, 22:09
Medlem
FJLGs avatar
Nu är det ju ingen hemlighet att LD är bisexuell. Tycker man får mer och mer såna vibbar från henne. Man märkte det inte lika mycket förr i tiden. Hon verkar mer intresserad av kvinnor än män. Hon skrev ju om den där kvinnan på karaten:
"Idag fyller den här haggan år! Första gången jag träffade henne var lite mer än ett år sen när barnen och jag klev in i karatedojon för första gången och då var min första tanke ”wow vilka jävla lår!" Sen en dregelsmiley efter. Känns inte helt hetero precis... Sen hennes extremt nära "vänskap" med Fayme, som alltid känts mer som ett förhållande. Om det nu stämmer att hon separerat från sin man, är det nog inte otänkbart att nästa relation blir med en kvinna.
Citera
2021-11-11, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Nu är det ju ingen hemlighet att LD är bisexuell. Tycker man får mer och mer såna vibbar från henne. Man märkte det inte lika mycket förr i tiden. Hon verkar mer intresserad av kvinnor än män. Hon skrev ju om den där kvinnan på karaten:
"Idag fyller den här haggan år! Första gången jag träffade henne var lite mer än ett år sen när barnen och jag klev in i karatedojon för första gången och då var min första tanke ”wow vilka jävla lår!" Sen en dregelsmiley efter. Känns inte helt hetero precis... Sen hennes extremt nära "vänskap" med Fayme, som alltid känts mer som ett förhållande. Om det nu stämmer att hon separerat från sin man, är det nog inte otänkbart att nästa relation blir med en kvinna.

Det är nog bara en imagegrej från hennes sida, det är coolt i hennes kretsar att vara lite bi. Jag tror inte hon är intresserad på riktigt och även om hon skulle vara det så tror jag inte hon är personen som skulle fungera att vara ihop med en kvinna.
Citera
2021-11-12, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Det är nog bara en imagegrej från hennes sida, det är coolt i hennes kretsar att vara lite bi. Jag tror inte hon är intresserad på riktigt och även om hon skulle vara det så tror jag inte hon är personen som skulle fungera att vara ihop med en kvinna.

Precis, jag tror tvärtom att hon är jättehetero och skäms lite över detta inför sina lesbiska feministvänner. Därför låtsas hon vara lite bi men blir bara ihop med män.
Hon var ju överlycklig över att kunna basunera ut att barnen är inom hbtq-spektrat. Det skulle ut över hela internet förstås trots att de fortfarande är små och borde få vara privata med sådant.
Citera
2021-11-12, 11:39
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Alltså nejnej och åter nej. LD är en tjej som älskar kuk. Älskar kvinnor och kvinnokroppar ur ett estetiskt perspektiv men sexuellt är det män som gäller.
Ang Fayme är det bara en vänskap och du läser helt klart in väldigt mkt mer än vad som står att finna.
Citera
2021-11-12, 20:37
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Precis, jag tror tvärtom att hon är jättehetero och skäms lite över detta inför sina lesbiska feministvänner. Därför låtsas hon vara lite bi men blir bara ihop med män.
Hon var ju överlycklig över att kunna basunera ut att barnen är inom hbtq-spektrat. Det skulle ut över hela internet förstås trots att de fortfarande är små och borde få vara privata med sådant.

Detta med att hennes barn är inom hbtq-spektrat har jag missat. Var har hon skrivit om det?
Citera
2021-11-12, 23:09
Medlem
Citat:

Jo, och även om hon hade gått igång på tjejer så tror jag aldrig att hon hade velat ha en relation med en kvinna. Jag tycker det är rätt uppenbart att hon i relationer vill att man ska ta hand om henne. Det tror jag blir svårt i ett lesbiskt förhållande, kvinnor köper sällan sånt utan dom vill ha en partner som kan stå på egna ben.
Citera
2021-12-07, 22:29
Medlem
FJLGs avatar
På hennes instagramprofil finns en story med namnet bröst. Där svarar hon på frågor om sin kommande bröstförminskning. Det kommer visst gå på 40-60000. Hon skriver att hon har ekonomin till det. Men är ju hennes man (eller ex-man) som tjänat ihop pengarna?! Om de nu gått skilda vägar som det ryktas om, då borde hon få börja försörja sig själv!
Citera
2021-12-08, 16:45
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
På hennes instagramprofil finns en story med namnet bröst. Där svarar hon på frågor om sin kommande bröstförminskning. Det kommer visst gå på 40-60000. Hon skriver att hon har ekonomin till det. Men är ju hennes man (eller ex-man) som tjänat ihop pengarna?! Om de nu gått skilda vägar som det ryktas om, då borde hon få börja försörja sig själv!
Jag tror fortfarande inte hon kommer genomföra operationen. Hennes identitet sitter ju i hennes feta bröst.
Citera
2021-12-08, 18:33
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Och jag tror att hon fått op betalad av landstinget. Priset för den operationen är 40-60 tusen om man pröjsar själv ja. Men det tror jag absolut inte hon gör (eller Oskar) utan jag tror hon fått denna op av landstinget.
Citera
2021-12-08, 18:53
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Och jag tror att hon fått op betalad av landstinget. Priset för den operationen är 40-60 tusen om man pröjsar själv ja. Men det tror jag absolut inte hon gör (eller Oskar) utan jag tror hon fått denna op av landstinget.
Nej hon har vänt sig till ett privat alternativ det har hon själv meddelat på ig.
Citera
2021-12-08, 19:35
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Nej hon har vänt sig till ett privat alternativ det har hon själv meddelat på ig.

Kan inte landstinget betala sånt ändå, om et finns medicinska skäl typ tunga förstörd rygg osv
Att det är privat är för de finns för få på vanliga eller så ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in