2021-12-08, 17:38
Medlem
_Soldier_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndrejAksakov
Vad är det för trams? Jag umgicks i antirasistiska PK-kretsar i min ungdom och till och med vi heilade och lyssnade på nassemusik på fyllan. För att det är roligt. Har man inte gjort det har man inte levt fullt ut.

Precis. Alla har varit ung och dum, så att hon skulle behöva avgå enbart för något hon gjort som ung är bara pinsamt. Är det på den här nivån vi är i det här skitlandet?
Citera
2021-12-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulasylum89
Ja, vi får se hur det blir. Jag tycker inte heller att hon ska avgå men blir inte förvånad om hon gör det.
Med tanke på att hon är sosse och vart det hela sin politiska kärriär så är jag övertygad om att hon inte har en nazist agenda eller tänker driva en nazistiskt politik, får då hade hon nog valt ett annat parti isåfall.
Ber att få upplysa om att alla de partier som har nazistisk prägel i sverige sedan länge är förbjudna och finns kanske någonstans i ett garage någonstans.
Citera
2021-12-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nä, det påstås att sambon + medförfattare skrivit om texten till en låt och spelat den. Inte i Raubtiers namn.

Kan någon länka låten?
Citera
2021-12-08, 17:41
Medlem
bomhulls avatar
Bevisar bara vilka hycklare politiker är.
Säkerligen bor hon också i ett vitt område
Citera
2021-12-08, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Men just nu....? Den kilen skulle väl ha kommit emellan dem i förhållandet redan för 10-15 år sedan. Pojkvännen kan inte a undgått att hans flickvän är sosse med allt vad det innebär och och hon kan naturligtvis inte ha undgått att hon har en pojkvän som spelat vitmakt musik och haft symboler för vitmakt i klädsel och attribut. Det hela är så sinnessjukt genomskinligt och hycklande. Sossarna har ju verkligen gått ner sig totalt. De har inte ens konsekvens i moralen utan allt är i upplösning för dem. Fruktansvärt patetiskt och tragiskt.

Hon har varit politiskt aktiv länge i Haparanda innan riksdagen.

Där uppe är det inte samma hysteri runt olika politiska åskådningar heller.
Har träffat många riktigt trevliga kommunister i krokarna. Egenföretagare t o m.
Tror inte många bryr sig där uppe som sagt.

Det är väl också därför det först nu kommit ut.
Ingen där uppe har ens brytt sig. Observera att det är tvärtyst även i denna tråd från de i Haparanda som vet mycket väl vad som är sant.
Citera
2021-12-08, 17:43
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Soldier_
Precis. Alla har varit ung och dum, så att hon skulle behöva avgå enbart för något hon gjort som ung är bara pinsamt. Är det på den här nivån vi är i det här skitlandet?

Hon ska inte sparkas, hon ska fortsätta vara Maggans kompis så att Maggan har en direkt koppling till vit maktrörelsen.
Citera
2021-12-08, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Ja nu är Aftonbladet en sossetidning men under kriget var de en öppet nazistisk tidning som hyllade Hitler och förespråkade att vi skulle låta honom ta över Europa.

Med andra ord så var dom en sossetidning även då. Media som skrev något negativt om nassarna blev straffade av cencursosselagen (dåtidens HMF). 1933 åkte Arbetaren och Ny Dags ansvariga utgivare dit på några månaders fängelsestraff vardera för att ha publicerat kritiska artiklar. Gillar du inte nassarna så gillar du inte sossarna, och så kan vi ju inte ha det i sosseland.

Bra av Ida att stå upp för partiets sanna värderingar.
Citera
2021-12-08, 17:53
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Hon har varit politiskt aktiv länge i Haparanda innan riksdagen.

Där uppe är det inte samma hysteri runt olika politiska åskådningar heller.
Har träffat många riktigt trevliga kommunister i krokarna. Egenföretagare t o m.
Tror inte många bryr sig där uppe som sagt.

Det är väl också därför det först nu kommit ut.
Ingen där uppe har ens brytt sig. Observera att det är tvärtyst även i denna tråd från de i Haparanda som vet mycket väl vad som är sant.

Så kan det säkert vara. Det är såklart inte alls lika hysteriskt PK i Haparanda som det är i fjollträsk 08.
Citera
2021-12-08, 17:53
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Soldier_

det vet du väl att vi är på den nivån i det här landet
Citera
2021-12-08, 17:55
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Bevisar bara vilka hycklare politiker är.
Säkerligen bor hon också i ett vitt område

Vänd på frågan. Finns det någon politiker högre upp i riksdag, regering som INTE bor i ett vitt område?
Citera
2021-12-08, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Okej, så med andra ord så har Sossarna inte nazistiska rötter, som så många påstår här i tråden?
Varför frågar du mig? Det är en tolkningsfråga och beror bland annat på vad man menar med "rötter". Personligen skulle jag säga nej, kan jag väl meddela, ifall du tycker det ger dig något.
Citera
2021-12-08, 18:05
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Lite okynnes-heilande är väl ett naturligt inslag i vardagen. Nu för tiden köra jag den lite mer lediga varianten heil-five. Känns mer rätt så ...

En gång nazist alltid nazist. Gammalt nazist-ordspråk.

Nä det var Per Albin Hansson, citat från Baltutlämingen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in