Citat:
Ursprungligen postat av
AdoElFitlr
Jaha, det var väl det jag anade. En liten nazist. Både rasist och homofob. Brukar bli så efter ett par, tre generationer kusingifte. Titta bara på amerikas rednecks och deras dyiga genpooler och förkärlek för SYDSTATSFLAGGOR överallt (här i (S)verige kallar vi det kort och gott för Haparanda-andan.)
Jag tycker att den här tråden är mycket underhållande. De blåbruna ojar sig i 300 sidor om dubbla måttstockar och att sossar är hycklare som inte fördömer ondskan.
Du kläcker sedan ur sig en fördom om glesbygd (alla är släkt med varandra) och norrlänningen (Danback) replikerar med en variant på norrländsk klassiker (bögar och iranier aka fjollträsk) och blir genast hånad av blåbruna godhetsposörer och andra vilsna själar som förtillfället förenats i sitt sossehat. Det verkar lite som att sossarna har fint sällskap då det kommer till hyckleri och dubbla måttstockar. Men jag antar att ditt urbana hat och fördomar gentemot det agrara Sverige är lite finare än det som 16-åringar kanske gör på fyllan...