Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-10, 21:48
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Men i detta fall har de väl inte det?
Vänstern i Malmö är kända för sina hatiska antisemitiska budskap.
Det är ingen hemlighet.

Att de har det i Haparanda förvånar faktiskt mig, som skåning.

Jag själv hade inte kunnat ha ett långvarigt förhållande med en vänstersympatisör.
Man står helt enkelt för långt ifrån varandra.

Hellre en konservativ libanesiska.
Även om jag behöver raka henne varje dag.

---
Håller med. Det finns inte en chans att jag skulle kunna ha ett förhållande med en PK vänster kvinna.
Usch.
Citera
2021-12-10, 21:57
Medlem
Sesuss avatar
Ser inte ut som det kommit ut något mer om Ida eller har jag missat något?

Samma status som förut?
"Jag hailade kanske till vit-makt musik när jag var 15-16 men jag hailade inte för att jag hade Nazistiska värderingar. Jag hailade absolut inte på balkongen. Min pojkvän gillar syd-statsflaggan men det får stå för dem"
Citera
2021-12-10, 22:02
Medlem
mondemodernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
Ser inte ut som det kommit ut något mer om Ida eller har jag missat något?

Samma status som förut?
"Jag hailade kanske till vit-makt musik när jag var 15-16 men jag hailade inte för att jag hade Nazistiska värderingar. Jag hailade absolut inte på balkongen. Min pojkvän gillar syd-statsflaggan men det får stå för dem"

Ja, samma status och snart 4000 poster senare har ingen på FB lyckats bevisa något av påståendena från de som tipsade Nyheter Idag. Man hade ju ändå hoppats på lite mer substans men om inget mer än det här kommer fram är det ju en rejäl kalkon till "nyhet".
Citera
2021-12-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mondemoderne
Ja, samma status och snart 4000 poster senare har ingen på FB lyckats bevisa något av påståendena från de som tipsade Nyheter Idag. Man hade ju ändå hoppats på lite mer substans men om inget mer än det här kommer fram är det ju en rejäl kalkon till "nyhet".

inte lyckats bevisa nåt??? hennes lögner är ju motbevisade i flera fall. hennes ursäkter är ju motbevisade i flera fall. och att hon ljuger är ju bevisat.

har du verkligen läst hela tråden???
Citera
2021-12-10, 22:31
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdoElFitlr
Jaha, det var väl det jag anade. En liten nazist. Både rasist och homofob. Brukar bli så efter ett par, tre generationer kusingifte. Titta bara på amerikas rednecks och deras dyiga genpooler och förkärlek för SYDSTATSFLAGGOR överallt (här i (S)verige kallar vi det kort och gott för Haparanda-andan.)

Jag tycker att den här tråden är mycket underhållande. De blåbruna ojar sig i 300 sidor om dubbla måttstockar och att sossar är hycklare som inte fördömer ondskan.

Du kläcker sedan ur sig en fördom om glesbygd (alla är släkt med varandra) och norrlänningen (Danback) replikerar med en variant på norrländsk klassiker (bögar och iranier aka fjollträsk) och blir genast hånad av blåbruna godhetsposörer och andra vilsna själar som förtillfället förenats i sitt sossehat. Det verkar lite som att sossarna har fint sällskap då det kommer till hyckleri och dubbla måttstockar. Men jag antar att ditt urbana hat och fördomar gentemot det agrara Sverige är lite finare än det som 16-åringar kanske gör på fyllan...
Senast redigerad av Blundetto 2021-12-10 kl. 22:37.
Citera
2021-12-10, 22:43
Medlem
Jofs avatar
En söt tjej som ska byta glödlampa och tycker om musik. Inget fel i det 🙄.
Citera
2021-12-10, 22:44
Medlem
HejaFinlands avatar
SVT berättar om en annan sossepolitiker som blev utesluten ur partiet för att hon var ihop med en Sverigedemokrat, men nu är hon i V istället och det verkar gå bra. Jag undrar hur denna Anders är så mycket mer rasist-nazist än Idas man? S är så konstiga, de har ingen logisk linje. Kanske för att media låter dem vara helt inkonsekventa och ologiska.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...ka-varderingar
Citera
2021-12-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Nazist-Ida: "Jag skulle bara byta en glödlampa"

hmmmm funderar. jag brukar titta åt hållet och saken jag försöker skruva lr nå. detta behöver tydligen inte lilla ida då hon nöjsamt hellre tittar i kamera och byter lampa.
Citera
2021-12-10, 23:10
Medlem
george-nadas avatar
Byta glödlampa alltså. Varför bara inte säga att hon var ung, dum och i dåligt sällskap? Då hade alla glömt detta ganska fort för alla gör vi misstag. Speciellt i tonåren.

Ljuga och hitta på ursäkter, nej tack. Inte min typ av människa.
Citera
2021-12-10, 23:17
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
inte lyckats bevisa nåt??? hennes lögner är ju motbevisade i flera fall. hennes ursäkter är ju motbevisade i flera fall. och att hon ljuger är ju bevisat.

har du verkligen läst hela tråden???
Du har ju fortfarande inte förklarat vad hon skulle ha ljugit om. Hon har förklarat sin verision ang, bilden. Och den uppfattas som trovärdig.
För det är bara bilden som betyder något i dagsläget.
Citera
2021-12-10, 23:27
Så blev det då PK att Heila...
http://folkhemseliten.se/nazister-ja...-pk-att-heila/
Mvh.
Citera
2021-12-10, 23:28
Medlem
Cancerogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mondemoderne

Inte bevisat något?!?

Har du missat fotobeviset när hon står och heilar?
Har du missat att hon i 16 år har särat på benen åt en man som vill gasa judar?

Räcker fint i bevishänseende...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in