Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Isåfall är det ju du som lånat ut offerkoftan. Det du sysslar med är både fult och omoraliskt.
Jag och många andra, har presenterat vetenskapliga artiklar och studier som visar det negativa med vaccinet och stöttar det faktum att det är ett totalt vansinne som sker.
99% av alla människor i världen behöver inte vaccin mot covid. I varje kommentar får du det att låta som att det är människans undergång som sker och prisar vaccinet så fort du får möjlighet. Visar någon motsatsen tar du till defensiven och börjar gapa "bitchute" och letar efter halmstrån för att disskreditera forskare som går emot din egen tro.
Oavsett vad man har för utgångspunkt så är det ett obevekligt faktum att det är galenskap att:
1: Skjutsa ut ett oprövat vaccin och hetsa på hela världen att ta det.
2: Att vaccinera barn. Det är total jävla galenskap och det kommer folk få stå till svars för i framtiden.
3: att utmåla ovaccinerade som mindre värda, införa vaccintvång och vaccinpass.
Allting stinker en agenda. Om det är en Reset som sker eller enorma ekonomiska intressen som verkar (eller båda och) kan man inte veta.
Det man kan veta är att fantasisummor tjänas, förmögenheter skapas och därav kommer moralen aldrig komma i första hand.
Nämn en gång de med makt brytt sig om sin befolkning. Det enda de vill ha är arbetsmyror som betalar skatt och som kostar så lite i välfärd som möjligt.
Att ens tro att de genuint bryr sig om "de gamla och sköra" är skrattretande.
Har du verkligen inte lärt dig något av historien? De som faktiskt brydde sig om sin nation och befolkning är borta sen länge.
Jag har märkt att du läser mina inlägg som fan läser bibeln
Du har en agenda att smutskasta vaccinet för att du tror det är en konspiration. Jag tycker folk ska ta vaccinet för att det uppenbarligen räddar liv och tar bort svårt lidande. Visst finns det baksidor med vaccinet men dessa är ännu värre med viruset och de väljer du att bortse från utan en tanke på att folk far illa för att de lyssnar på dig.
Bitchute är inte en trovärdig källa oavsett hur många gånger du upprepar det.
Att våra styrande är skitstövlar är inte mitt fel då jag inte valt dem.
Jag ser det som så att ovaccinerade vaccinmotståndare som propagerar mot vaccinet är egoister och gör det för att de vill ha något, sin frihet, sin öl på krogen eller vad det nu månde vara. Så länge de får som de vill så är allt bra, att sen någon annan måste ge upp sin frihet (exempelvis pensionärerna våren 2020) skiter de i, det är bara jag jag jag.
Jag kan ge upp min frihet under en begränsad tid om det räddar liv, mitt intresse är inte att propagera för vaccinet, snarare att man ska vara vetenskapligt korrekt om man har en åsikt och inte förvränga fakta. Ni blir ju förbannade om man bemöter era felaktiga påståenden med fakta, redan där är något fel, men ni är så förblindade av hat att ni inte ser det. Hat mot big pharma, hat mot staten, hat mot vaccinen etc. Det är verkligen omöjligt att förstå er.