2021-12-07, 11:07
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Då får jag anmäla en avvikande åsikt, jag tror vi ska upp till nya ATH.

#Bullish

Så länge vi är under 800 eman på 4h chart så är det ingen ide att vara bullishz bror

55k sen dump är möjligt.
Citera
2021-12-07, 11:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Madzen123
Så länge vi är under 800 eman på 4h chart så är det ingen ide att vara bullishz bror

55k sen dump är möjligt.

Tro vad du vill, jag sätter på mig rymddräkten och åker till månen. Nytt ATH denna månad. 90K i januari, minst.

#Bullish
Citera
2021-12-07, 11:21
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Tro vad du vill, jag sätter på mig rymddräkten och åker till månen. Nytt ATH denna månad. 90K i januari, minst.

#Bullish

Helt rätt inställning
Citera
2021-12-07, 11:22
Medlem
Citat:

#Bullish
Jag tror att de flesta tror samma som du, därför jag inte tror på det.

En avvikande åsikt skulle vara att säga att BTC redan toppat på 69k.
Citera
2021-12-07, 17:01
Medlem
Emolls avatar
Citat:

#Bullish

Tror jag med. Men blir säkert en dump till. I värsta fall åker vi upp i januari. Fear index är ATH, därav jag tror vi fortfarande är bear.
Citera
2021-12-07, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madzen123

55k sen dump är möjligt.

Citat:

#Bullish

Så du tror den når 90k ?
Citera
2021-12-07, 19:36
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Så du tror den når 90k ?
Det framgår med all önskvärd tydlighet. Antar att frågan är retorisk och du vill få fram någon poäng. Det går bra att slänga ur sig den poängen direkt.
Citera
2021-12-08, 07:11
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Med tanke på att marketcapen ändå är 9 biljoner, funderar du då om det ändå inte kan vara så att Bitcoin har en praktisk användning, bara det att DU inte förstår den?

Eller menar du på allvar att DU vet något som alla bakom dessa 9 biljoner i investeringar inte vet?

Ta dig gärna en funderare innan du svarar för fort...

Som att fråga: "Vad tror du alla internet investeringar blir värda om det dyker upp en ny uber-internet som backas...bla bla bla"

Den dagen det händer så kanske Bitcoin eller internet blir värd 0. Det intressanta är väl snarare att diskutera om det är rimligt att en Bitcoin eller Internet dödare dyker upp och hur det isf skulle kunna se ut. Tills dess är det en helt poänglös invändning.
Du kan ju gärna komma med en anledning till hur Bitcoin används idag rent praktiskt till den grad som motiverar en market cap på 9 biljoner eller ens i närheten. Ta av dig foliehatten, lägg undan din internet jämförelse(?????) och kom med exempel.
Citera
2021-12-08, 08:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Du kan ju gärna komma med en anledning till hur Bitcoin används idag rent praktiskt till den grad som motiverar en market cap på 9 biljoner eller ens i närheten. Ta av dig foliehatten, lägg undan din internet jämförelse(?????) och kom med exempel.

Du ställer fel frågor. Marknaden investerar i potentialen. Punkt.
Citera
2021-12-08, 08:04
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Jag är inte här för att utbilda dig.

Marketcap säger att du har fel, bra så.
Citera
2021-12-08, 08:04
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Du ställer fel frågor. Marknaden investerar i potentialen. Punkt.
Jag har inte påstått något annat. Jag säger bara att botten vid en eventuell krasch eller vid nya regleringar/tekniker som sätter käppar i hjulet för just bitcoin kan gå hela vägen ner till det faktiska värdet bitcoin har, vilket jag bedömer vara närmare 0 än 30k. Kryptos påminner läskigt mycket om IT-bubblan på 90 talet om du frågar mig. Hade de fel om att IT(krypto?) var framtiden? Nej, uppenbarligen inte. Gick majoriteten av företagen omkull och bubblan sprack rejält? Ja.

Som sagt, Bitcoin kan nog vara en av de investeringarna som ger bäst avkastning av allt i hela världen sett över de kommande 5 åren. Men den kan också krascha TOTALT, vilket vissa här verkar förneka. Ingen vet.
Senast redigerad av Dirty. 2021-12-08 kl. 08:11.
Citera
2021-12-08, 08:13
Avslutad
Citat:
Jag har inte påstått något annat. Jag säger bara att botten vid en eventuell krasch eller vid nya regleringar/tekniker som sätter käppar i hjulet för just bitcoin kan gå hela vägen ner till det faktiska värdet bitcoin har, vilket jag bedömer vara närmare 0 än 30k. Kryptos påminner läskigt mycket om IT-bubblan på 90 talet om du frågar mig. Hade de fel om att IT var framtiden? Nej, uppenbarligen inte. Gick majoriteten av företagen omkull och bubblan sprack rejält? Ja.

Som sagt, Bitcoin kan nog vara en av de investeringarna som ger bäst avkastning av allt i hela världen sett över de kommande 5 åren. Men den kan också krascha TOTALT, vilket vissa här verkar förneka. Ingen vet.

Ingen kan vara säker på någonting. Solen kanske slocknar i förtid. Var och en gör sina egna bedömningar. En av mina bedömningar är att BTC är en bra investering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in