2021-12-07, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joshmark
Hon får sitta kvar sade Magdalena nu på presskonferensen!

seriöst????????????? det är ju ytterliggare en skandal.

men för fan säg ifrån
Citera
2021-12-07, 16:29
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Där kom den "det är ok att heila om man har rätt värdegrund", menar Maggan i direktsändning

kiss my ass
Det får väl representera arbetarrörelsens slutliga upphörande.
Citera
2021-12-07, 16:30
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Den är rasistisk, ja. Det är väl ingen nyhet? Ida Karkianen anser dock att den är en inredningsdetalj. Och Haggan har förtroende för Nazi-Ida.

Nej den är inte rasistisk.
Citera
Medlem
Citat:
Den är rasistisk och att hänga upp den är en signal om vilka värderingar man hyser. Nazi-Idas sambo har den hängande på jobbet.

ja jag har inga problem med det. det är en snygg flagga. och slaveriet las ner för många år sen. så kom tillbax till nutid och se det för vad det är. en flagga..
Citera
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Nu fråga till Maggan om pressis en om detta! Hon har FULLT FÖRTROENDE!!!
Hörde också det. Maggan menade att "detta inte återspeglade hennes värderingar"!

JÅ hoppar väl jämfota och korkar upp mer champagne - blir intressant valår. Debatterna får man inte missa, kommer bli hetsigt. Vilken underhållning!
Citera
2021-12-07, 16:31
Medlem
nobbenss avatar
Hon fick en fråga till - om hur Ida förklarade hälsningsgesten. Hon var bara 15 år....
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Nej det är den inte, och det är ingen nyhet. Men jag älskar ändå hetsen mot Ida Knarkiarmen
Det är en skillnad mot vad du anser och hur den ses rent allmänt. Rent allmänt ses sydstatsflaggan som en symbol för motstånd mot avskaffandet av slaveriet och då blir den rasistisk. Att ha den hängande på väggen är en signal om vilka värderingar man hyser.
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Nu sa Magdalena att Ida var 15 år på bilden, hoppas innerligt att det kommer fram mera som bevisar lögnen.
Citera
2021-12-07, 16:32
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Det är en skillnad mot vad du anser och hur den ses rent allmänt. Rent allmänt ses sydstatsflaggan som en symbol för motstånd mot avskaffandet av slaveriet och då blir den rasistisk. Att ha den hängande på väggen är en signal om vilka värderingar man hyser.

I USA kanske, här i Sverige anspelar den mest på den gamla raggarkulturen som nästan är utdöd. Att kulturen finns kvar i Korpilombolo och andra byar är väl inte särskilt rasistiskt? Kom igen nu.
Citera
2021-12-07, 16:33
Medlem
hycklar s har varit igång igen. fy fan vilken jävla skandal. görs det inget så garanterar jag att min röst nästa år blir blank lr inte rösta alls. för vill inte ha nåt av de menlösa jävlar som finns där att representera mig. då lutar jag mig hellre tbx med popcornskål och ser sverige brinna
Citera
2021-12-07, 16:34
Avslutad
Magdalena skyller nu på Sverigedemokraterna! De snärjer in sig själva i en allt djupare och djupare lögn.
Citera
2021-12-07, 16:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
Nej den är inte rasistisk.

Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
ja jag har inga problem med det. det är en snygg flagga. och slaveriet las ner för många år sen. så kom tillbax till nutid och se det för vad det är. en flagga..
Är ni helt historielösa? Vet ni knte vad konflikten mellan Nord- och Sydstaterna gällde? Det gällde slaveriets avskaffande. Att hänga upp Sydstatsflaggan på väggen talar om var man står i den frågan - FÖR slaveri. Och det är inte rasistiskt att vara för slaveri av afroamerikaner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in