2021-12-07, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Att det ska krävas träning är ju sjukt i sig - det säger något om vilken teater allt är. Personligen hade jag sagt att: "Ja, jag heilade, det var såklart dumt, men det kändes busigt och vilt - just då" och "Vad gäller sydstatsflaggan har jag ingen kommentar". Sen hade jag väntat in domen...

ja tyvärr. hade folk varit öppna och ärliga så hade man ju sluppit hyscha. och det stör mig. alltså jag skiter fullständigt i deras privatliv så. men när det kommer till jobbet de gör borde de var mer öppna hur ocg vad fan de sysslar med så man kan straffa vederbörande när det blir katastrof. som mps alla fruktansvärda hittepå grejer. dom är ju skadliga. fy fan

sydstatsflaggan är en snygg flagga och funkar med jänkebilar. sen att den betraktas som rasistiskt är löjligt. de va ju liksom härom dagen slaveriet försvann. och att då leva kvar i den mentaliteten är pinsamt faktiskt
Citera
2021-12-07, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joshmark
Det tyder på en människa med bristande omdöme och bristande empati / inlevelseförmåga. Det kanske är vanligt och "folkligt" som du säger, men det är inte lämpliga egenskaper hos en minister som ska sitta i landets regeringen. Det förstår du nog själv.

Nej det gör det inte. Om det finns en massa skit så är det en annan sak. Men en fyllehailing är ingenting.

Och du var en ängel när du var ung? Alla jag känner har gjort dumheter när de var unga. I princip alla ungdomar har begått kriminella handlingar. Har man inte gjort det så bör man kanske söka hjälp hos en psykolog.
Citera
2021-12-07, 16:12
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joshmark
Tyder på bristande omdöme och låg empati. Spelar roll om man ska sitta som minister i ett lands regering.
Vem har inte haft bristande omdöme i sin ungdom?
Nej det här påverkar inte hennes karriär det minsta.
Citera
2021-12-07, 16:12
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Lite långsökt nu när Expressen blandar in Idas sambo, han är med i Raubtier, en svensk variant av Rammstein, skitbra musik!!!

Expo tycker dom är åt nazihållet till - Expo förstår inte musik vill jag hävda

---
Expo har ingen koll och borde anses som töntar. Skratta bort dem.
Det är som att kalla hårdrock för satanistisk musik.
Citera
2021-12-07, 16:13
Medlem
Salorms avatar
Undrar hur min kompis som jobbar inom V ställer sig till att Raubtier (som är ett av hans favoritband) är nazzar?
Citera
2021-12-07, 16:15
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Nej det gör det inte. Om det finns en massa skit så är det en annan sak. Men en fyllehailing är ingenting.

Och du var en ängel när du var ung? Alla jag känner har gjort dumheter när de var unga. I princip alla ungdomar har begått kriminella handlingar. Har man inte gjort det så bör man kanske söka hjälp hos en psykolog.

---
Haha. Bra sagt. Kommer att sno den.
Rent statistiskt tror jag att du har rätt och det kan vara bra att vara misstänksam mot de som inte har gjort bort sig i sina unga dagar.
Citera
2021-12-07, 16:17
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
---
Expo har ingen koll och borde anses som töntar. Skratta bort dem.
Det är som att kalla hårdrock för satanistisk musik.
Så Raubtier är inte högerextrema, de bara lyckas hamna på nordfronts veckans låt av otur.
Veckans låt?! Är det roliga timmen eller?
Citera
2021-12-07, 16:18
Medlem
okok1s avatar
Det var en stor nothingburger. Ett kort på en edgy femtonåring som gjorde något och ett "vittne" som påstår saker.
Citera
2021-12-07, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Ytterligare en presskonferens med FHM om nya restriktioner när en skandal uppblåses för Socialdemokraterna. Konstigt sammanträffande det där, speciellt att det händer konstant.

dom vill ha högre opinionsiffror, då skall man verka seriös o skrämma upp folk

Jotack - statsministern på plats, hoppas hon får en fråga om Ida bara för att jäklas!!! he he he
Citera
2021-12-07, 16:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Så Raubtier är inte högerextrema, de bara lyckas hamna på nordfronts veckans låt av otur.
Veckans låt?! Är det roliga timmen eller?

Det är ett industri-metal band. Om nu nordfront gillar deras musik så behöver inte det betyda att dom är högerextrema. Är Sabaton högerextrema också?
Citera
2021-12-07, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Enligt vänstern så har BLM rätt.

och hur mkt rätt rätt har vänstern??
Citera
2021-12-07, 16:20
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Undrar hur min kompis som jobbar inom V ställer sig till att Raubtier (som är ett av hans favoritband) är nazzar?

---
Förhoppningsvis skrattar han bara bort det och förstår att Expo inte har någon koll.
Personligen har jag ingen koll på några av de andra banden som Ultima Thule.
De verka vara nationalister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in