Citat:
Hon har verkligen svar på tal.
”Jag kan säga att jag har inget minne av jag ska ha gjort en sådan gest, säger Ida Karkiainen (S).
– Det kan ha spelats Ultima Thule och den typen av musik i de sammanhangen, men i så fall har jag gått och stängt av den och sagt att det inte är okej.
I så fall har det varit för att förlöjliga eller ironisera över det, säger Ida Karkiainen.”
Hon har inget minne av något alls. Men kanske spelades det en viss sorts musik. Och om sån musik spelades så är hon säker på att hon skulle ha stängt av den och sagt ifrån.
Lustigt att hon säger ”i de sammanhangen”. Vilka sammanhang syftar hon på?
”Jag kan säga att jag har inget minne av jag ska ha gjort en sådan gest, säger Ida Karkiainen (S).
– Det kan ha spelats Ultima Thule och den typen av musik i de sammanhangen, men i så fall har jag gått och stängt av den och sagt att det inte är okej.
I så fall har det varit för att förlöjliga eller ironisera över det, säger Ida Karkiainen.”
Hon har inget minne av något alls. Men kanske spelades det en viss sorts musik. Och om sån musik spelades så är hon säker på att hon skulle ha stängt av den och sagt ifrån.
Lustigt att hon säger ”i de sammanhangen”. Vilka sammanhang syftar hon på?
Det fetade.
Värt att citera igen. Vad betyder det ens?! Jo, det kan ha spelats musik. Men om det gjordes det - vilket hon alltså inte kommer ihåg - ja, då vet hon att hon genast var framme som en duktig flicka och stängde av det, och sa - wait for it - "det är inte okej"!
Priceless!
Var ett fall nyligen med en kille som kommit in på Harvard, men fick antagningen tillbakadragen för att han skrivit "nigger" på ett forum. Skämt eller inte spelade ingen roll. Var väl 17 när han blev antagen och kanske 15 eller så när han skrev det. Bara som jämförelse. Högre standard på en tonåring för att gå på Harvard än för en svensk minister?
Anmärkningsvärt att MSM tog upp det så snabbt. En lokalnyhetsbyrå, typiskt. Tror det kommer på Expressen och resten nu rätt snart.
Tror hon ryker. Annars är det öppet mål för twitter och Åkesson och alla andra att jämnt köra med detta.