Citat:
Ursprungligen postat av
Revolutions
Jävla trams att dra upp 15 år gamla ungdomssynder, vem har inte tramsat omkring som tonåring ? Vad skulle det rent tekniskt ha för betydelse överhuvudtaget att en full tonåring fastnat på bild på en hemmafest ? Vad berättar en sån bild ? Jo exakt INGENTING !
Sådana här scoop kommer alltid från någon som ser sin chans att hämnas, antagligen en tjej som blev brädad av henne eller en kille som blev nobbad av henne som har gått och gruvat på hämnd i 15 år.
Och då är jag verkligen inte en såsse, men någon jävla ordning får det ändå vara !
Jag skiter liksom i om nya civilministern har heilat på en ungdomsfest för 15 år sedan. De som inte har gjort bort sig på ungdomsfester har ej levt ut sin ungdom. ALLA med normalt liv har gjort bort sig någon gång, speciellt under ungdomsåren (mig själv inräknad ett flertal gånger).
Det hade varit ett scoop om hon rånat pensionärer eller liknande, detta är....gäsp !
Grejen e ju att pluton Svea ville utrota människor , å de ville/vill ju hon oxå
Därför e hon farlig och ond
Nu vill hon utrota vita istället
Förstår du ?
Finnns något hat i henne som är farligt
Detta e jätte bra det kommer fram
Hon kan göra terrorbrott i framtiden mot människor , å det e bra polisen å politikerna vet detta nu
Pluton Svea är inte som någon vanlig Nordman eller ultima thule
De sjöng om att utrota och slå på de svaga
De gjorde väl även narr om handikappade
Så hon är en farlig person helt klart