Citat:
Ursprungligen postat av
MOPspanaren
Jag tror det kommer.
Kanske har det varit klokt att avvakta ev. ytterligare pusselbitar och information från den nedlagda utredningen.
Vi ser ju exempelvis nu vilka lösa och osäkra uppgifter som TP byggt upp olika passager med i sina böcker. Uppgifter som inte alls verkar osäkra i böckerna.
Jaa! Det kommer en sådan.. .och jag vet varför och varifrån.
Nu till nästa punkt, betr. den gode Stig som ICKE GM;
SE gick alltså ut genom Skandias huvudentree, hakade direkt på det intet ont anande paret LOP, samt fällde inom nån minut OP med ett helt välplacerat skott.
MEN; enligt flera vettiga vittnen stod ju GM " i Dekorimahörnet" minst i flera minuter. När LOP väl hade passerat intill honom, så anslöt han bakom. Talar inte hans förberedelse för attacken för att han hade någon kumpan som hade koll över promenaden från Grand?? ELLER att det var han själv som skuggat paret från bion, samt snabbat på så att han hamnade en bit före LOP?? så gör ju professionella "skuggor" - ser till att röra sig en bit före/framför offret?!!?