Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
For noe tull, jeg fordømmer ingen, forholder meg kun til det vi vet fra media: klageskriv, tidslinjer, manglende samarbeid for å oppklare saken, intervjuer osv. Å ha en hypotese er ikke det samme som å dømme.
Edit: Dessuten har «barna» på 40+ fått god anledning til å uttale seg, noe de også har gjort med blandet hell. Hvor har du vært?
Hvor har du sett barna uttale seg? Fortell fortell.
Vi vet lite eller ingenting om forholdene internt i familien. Jeg skjønner godt at barna vil beskytte barnebarna. Jeg skjønner også godt at barna ikke vil ha noen full skittentøyvask om familieforholdene for åpen presse.
Det er ikke sikkert at de voksne barna har kjent til detaljer i, og konsekvenser av, ektepaktene. Men, det kan tenkes at barna, ett eller flere av de, husker omstendighetene og stemningen i hjemmet da ektepaktene ble skrevet.
Barna kan fortelle hva AE har fortalt til dem, om ektepaktene. Dersom de i det hele tatt har vært snakket om.
Vi vet ikke hvilket press barna er blitt satt under av faren. Men, vi skjønner at det må være noe. Siden de ikke snakker. Ikke offentlig. Og heller ikke til politiet.