2021-12-04, 20:55
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Är det någon som har fått bekräftat var Ludvig håller hus? Vi kan väl vid det här laget dra slutsatsen att de illasinnade kommunistryktena om att han har lämnat skeppet, i alla fall stämmer. Daniel gick ju ut och berättade att han tänkte lämna, medan Ludvig bara var borta en dag.

Ingen som vet tror jag. Minns att någon här tidigare spekulerade om att Ludvig fick sparken efter att haft ansvaret att hålla öppet hus en helg i Svenskarnas Hus, men han dök ej upp under hela dagen, så den feta Magnus Svammelman fick gå och hålla öppet hus i hans ställe.
Citera
2021-12-04, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Varför slutade Daniel?
Om det tvista de lärde.

Vad jag minns, så sa han bara, med gråten i halsen, att han skulle sluta podda.
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Ingen som vet tror jag. Minns att någon här tidigare spekulerade om att Ludvig fick sparken efter att haft ansvaret att hålla öppet hus en helg i Svenskarnas Hus, men han dök ej upp under hela dagen, så den feta Magnus Svammelman fick gå och hålla öppet hus i hans ställe.
Jo, precis, men det är inget som har bekräftats?
Citera
2021-12-05, 07:00
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Varför slutade Daniel?

Josef Williams ersatte honom som "medarbetare i Svenskarnas hus".
Citera
2021-12-05, 13:13
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Josef Williams ersatte honom som "medarbetare i Svenskarnas hus".

För att han inte ville fortsätta eller för att han fick sparken?
Citera
2021-12-06, 13:48
Medlem
WTF865s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Någon som vet om det kommit upp några oljeporträtt ännu i Svenskarnas Hus?

Tveksamt. Men den läderinbundna donatörsboken är kanske på plats nu?
Citera
2021-12-06, 14:11
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Fast den här tråden har inte som syfte att förfölja enskilda medlemmar. Jag har dessutom väldigt svårt att tänka mig att Daniel skulle forsätta vara medlem efter ett sånt här uppbrott. Varken han eller Ludvig är en del av det här bulvanföretaget, så jag ser inte varför man ska jaga någon av dem. Om något, så är det bara skadligt för deras enskilda framtid.

Citat:
Är det någon som har fått bekräftat var Ludvig håller hus? Vi kan väl vid det här laget dra slutsatsen att de illasinnade kommunistryktena om att han har lämnat skeppet, i alla fall stämmer. Daniel gick ju ut och berättade att han tänkte lämna, medan Ludvig bara var borta en dag.

Citera
2021-12-06, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Ja, där tog du mig allt med handen i syltburken. Skulle väl kanske ha formulerat mig bättre. Vet man varför han försvann, eller om han verkligen har försvunnit. Det fick inget riktigt avslut. Jag är snarare nyfiken på vad som hände. Var han bor, vad han jobbar med, vem han är tillsammans med är hans ensak.
Citera
2021-12-06, 14:17
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ja, där tog du mig allt med handen i syltburken. Skulle väl kanske ha formulerat mig bättre. Vet man varför han försvann, eller om han verkligen har försvunnit. Det fick inget riktigt avslut. Jag är snarare nyfiken på vad som hände. Var han bor, vad han jobbar med, vem han är tillsammans med är hans ensak.

Detsamma undrar jag om Daniel.
Citera
2021-12-06, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Detsamma undrar jag om Daniel.
Det är vi många som gör. Beror det på hur han har behandlats, eller om oegentligheter, så är det nästan hans skyldighet att exponera det, så att andra inte drabbas.
Citera
2021-12-06, 17:11
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Det är vi många som gör. Beror det på hur han har behandlats, eller om oegentligheter, så är det nästan hans skyldighet att exponera det, så att andra inte drabbas.

Lever Ludde?

Jag har hört att Dan & Mange är hårda mot utslängda medlemmar som står i bad standing.

Är Josef prospect? Snart fullvärdig?
Citera
2021-12-06, 23:56
Medlem
Citat:

Enligt Mrkoll så är Ludvig Delin förekommande med minst 3 målnummer.
Vad det gäller har jag inte begärt ut, men svaret på frågan varför han inte är kvar inom Svegot kanske går att finna där.
Citera
2021-12-07, 08:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Enligt Mrkoll så är Ludvig Delin förekommande med minst 3 målnummer.
Vad det gäller har jag inte begärt ut, men svaret på frågan varför han inte är kvar inom Svegot kanske går att finna där.
Det har jag svårt att tänka mig skulle påverka. Björn har en massa straff emot sig och Magnus har ju enligt egen utsago levt ett helt liv utanför lagen, men på något vis har han aldrig någonsin blivit dömd för något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in