2021-11-28, 17:23
Avstängd
Offerviljas avatar
Eva-Marie Olsson fick på gårdagens fyraårsfest i Svenskarnas hus ta emot ett fint diplom. Det är hon värd. Ett jättestort grattis!

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1464618351922143236

Allting känns så bra just nu. 2022 kommer att bli ett fantastiskt år. Det ska bli året då jag ska gå på mitt första DFS-evenemang. Rökfriheten har ägt rum i en månads tid idag. Tidigare var det två paket cigg om dagen och lungcancerns härliga ljuvlighet. Daniel Frändebög är ett litet ynkligt äckel! Älgarås står och väntar på oss och vi kommer att komma fram till slut. Samma gamla hand som famlat och försökt nå fram. Jag håller kvar den, och hörde du att Magnus Söderman sjöng om dig?

Helgens finaste: Det fria Sverige, Eva-Marie Olsson och Folke Nikanor!

Folke Nikanor & Paulina Palmgren - Djuret
Citera
2021-11-29, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Eva-Marie Olsson fick på gårdagens fyraårsfest i Svenskarnas hus ta emot ett fint diplom. Det är hon värd. Ett jättestort grattis!

https://twitter.com/EvaMarieOlsson1/status/1464618351922143236

Allting känns så bra just nu. 2022 kommer att bli ett fantastiskt år. Det ska bli året då jag ska gå på mitt första DFS-evenemang. Rökfriheten har ägt rum i en månads tid idag. Tidigare var det två paket cigg om dagen och lungcancerns härliga ljuvlighet. Daniel Frändebög är ett litet ynkligt äckel! Älgarås står och väntar på oss och vi kommer att komma fram till slut. Samma gamla hand som famlat och försökt nå fram. Jag håller kvar den, och hörde du att Magnus Söderman sjöng om dig?

Helgens finaste: Det fria Sverige, Eva-Marie Olsson och Folke Nikanor!

Folke Nikanor & Paulina Palmgren - Djuret
Hur kommer det sig att Eva-Marie, som du om jag inte missminner mig kallat för boomerkärring, plötsligt är tagen till nåder igen? Beror det på att hon tweetar ut bilder på rastplatser längs E6an? Beror det på att Dan i all hast köpt en ram på Rusta och ramat in ett Worddokument och kallat det för diplom? Varför är hon numera den perfekta nationalisten? Kan fler boomerkärr… hrm, skånska kvinnor föräras sådan heder? Jag tänker närmast på den första vågens dissident Ingrid? Hur långt kvar är det tills Ingrid utnämns till ”kvällens finaste”?
Citera
2021-11-30, 00:00
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Hur kommer det sig att Eva-Marie, som du om jag inte missminner mig kallat för boomerkärring, plötsligt är tagen till nåder igen? Beror det på att hon tweetar ut bilder på rastplatser längs E6an? Beror det på att Dan i all hast köpt en ram på Rusta och ramat in ett Worddokument och kallat det för diplom? Varför är hon numera den perfekta nationalisten? Kan fler boomerkärr… hrm, skånska kvinnor föräras sådan heder? Jag tänker närmast på den första vågens dissident Ingrid? Hur långt kvar är det tills Ingrid utnämns till ”kvällens finaste”?
Eva-Marie Olsson har utvecklats något enormt den senaste tiden. Tidigare var hon en korkad kontrajihadist som kämpade för det judiska folket, men numera är hon en fin nationalist som bryr sig om sina egna. Sedan är hon som jag skrev den som är bäst på att göra reklam för Det fria Sverige. Söker du t.ex. på Twitter efter "Svenskarnas hus" så är de fem senaste inläggen skrivna av Eva-Marie. Om alla medlemmar hade varit som henne så hade många fler människor känt till den här föreningen. Någon gång i framtiden vill jag också få ett sådant där diplom.
Citera
2021-11-30, 08:20
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Hur kommer det sig att Eva-Marie, som du om jag inte missminner mig kallat för boomerkärring, plötsligt är tagen till nåder igen? Beror det på att hon tweetar ut bilder på rastplatser längs E6an? Beror det på att Dan i all hast köpt en ram på Rusta och ramat in ett Worddokument och kallat det för diplom?

Det Fria Samhall.

Hur mycket har den skånska tanten swishat in till Dans Belizekonto genom åren?
Citera
2021-12-02, 21:12
Medlem
Adonis.s avatar
Ska Josef ha nyårsfest för allmänheten i Svenskarna Hus? Det är i alla fall vad ryktet säger. Ska ngn dit?

Hur har swingersrelationerna utvecklats? Har Josef kvar sin söta donna? Eller bor hon hos Björn nu? Vad händer?
Citera
2021-12-03, 19:26
Medlem
Någon som vet om det kommit upp några oljeporträtt ännu i Svenskarnas Hus?
Citera
2021-12-03, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Någon som vet om det kommit upp några oljeporträtt ännu i Svenskarnas Hus?

Jag tycker inte att man ska göra en så stor grej av det här med oljeporträtten. Magnus, Björn eller varför inte Josef kan köpa lite oljefärg och kladda en stund och sedan, hjälpligt, spika ihop en ram.
Citera
2021-12-04, 09:14
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jag tycker inte att man ska göra en så stor grej av det här med oljeporträtten. Magnus, Björn eller varför inte Josef kan köpa lite oljefärg och kladda en stund och sedan, hjälpligt, spika ihop en ram.
Jo, det skall man visst göra en stor jävla grej av. Det visar, för den som vill se, klart och tydligt vilken jävla skojare Dan är. Fråga honom, och Magnus, när dom tänker leverera det man lovade i lanseringen av detta fina projekt. Det projekt som absolut inte var en ny mediasatsning. Vad är man nu? Några få ytterst lättsmälta poddar i veckan och ett bortslumpat bokförlag med böcker ingen vill läsa?

När startar insamlingen till den store ledarens flytt hem till Älgarås (där han alltid velat bo)?
Citera
2021-12-04, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Det visar, för den som vill se, klart och tydligt vilken jävla skojare Dan är.

När startar insamlingen till den store ledarens flytt hem till Älgarås (där han alltid velat bo)?

Gissar att det har med den låga bidragsnivån i Tyskland att göra. Blir det ett nytt besök på Försäkringskassan i Sverige så att frau Eriksson kommer in i systemet?
Citera
2021-12-04, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Gissar att det har med den låga bidragsnivån i Tyskland att göra. Blir det ett nytt besök på Försäkringskassan i Sverige så att frau Eriksson kommer in i systemet?

Ser hon bra ut? I så fall kan hon dra in redigt med pengar här i Sverige på OnlyFans. Stapplande svenska med tysk brytning. Det finns gott om simps i det här landet...
Citera
2021-12-04, 19:14
Bannlyst
Är det någon som har fått bekräftat var Ludvig håller hus? Vi kan väl vid det här laget dra slutsatsen att de illasinnade kommunistryktena om att han har lämnat skeppet, i alla fall stämmer. Daniel gick ju ut och berättade att han tänkte lämna, medan Ludvig bara var borta en dag.
Citera
2021-12-04, 19:26
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Är det någon som har fått bekräftat var Ludvig håller hus? Vi kan väl vid det här laget dra slutsatsen att de illasinnade kommunistryktena om att han har lämnat skeppet, i alla fall stämmer. Daniel gick ju ut och berättade att han tänkte lämna, medan Ludvig bara var borta en dag.

Varför slutade Daniel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in