Citat:
Ursprungligen postat av
5076-C
Först, jag är inget fan av killen. Men kan inte sticka under stolen med att han är intressant.
Intressant kan jag hålla med om att han är men thats it.
Citat:
Vet två saker om honom via bekanta. Han är rik och han har gjort karriär.
Sen är det många i Sverige som inte klarar av hans sätt, att tala om sig själv och skryta. Klart det blir mycket, men visst är många av oss lite väl lagom.
Tror ni alla som säger att han är en bluff har råd med dyra bilar, hotell, utemåltider, flytta runt. Nej! Nu får vi höja oss och inte vara så avundssjuka.
Uppenbarligen lider du av samma åkomma som dom flesta av Olof's fan boys, nämligen dålig läsförståelse. Det är inte så många som tvivlar på att fettot har en del deg. Hur han tjänat ihop dom är en annan femma men en kvalificerad gissning är väl låne-skojerierna i USA.
Det dom flesta tänkande individer vänder sig mot är hans lögner och hans behov av att framstå som någon tung gubbe med maffia-kopplingar, d.v.s. hela Escobar-grejen. Och det är just p.g.a. av alla uppenbara lögner, köpta följare etc. som folk sågar och kallar honom för den bluff han är.
Jag kan ju inte tala för alla andra men själv är jag åtminstone inte det minsta avundsjuk. Han har kanske mer deg än mig men jag har så bra ekonomi som jag behöver men framförallt har jag något annat som han aldrig kommer få ...... nämligen klass!
Alltså alla ni fan boys använder ungefär samma taskiga språk och samma trötta retorik som MLM-torskar. Ni måste vara en våt dröm för en förslagen MLM-höjdare. Noll verklighetsanknytning och noll förmåga att tolka och se igenom skitsnack.
/#LOUDmouth#