2021-12-05, 12:28
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Jag menade att Lydia inte var i en hotfull situation, ändå sköt hon Emil.

Ja jag ser det nu , då är vi eniga, du får ha överseende med min dåliga syn å min saknad av impulskontroll
2021-12-05, 13:22
Medlem
[quote=Yngrebarnsmamma|78151317]

Är lite frågande angående dina rader.
Du påstår att Emil skulle vara konflikträdd, och att han därför går undan/in på ett rum och låser in sig.
Men om så vore fallet, så vore det ju inte så konstigt att du inte hörde något i bakgrunden. För då har han stängt in sig i ett rum när han ringer dig.
Kan återigen bara meddela dig att konflikträdd, det var han verkligen inte.
Sen kan jag också undra vad du sa till honom. För han var ju väldigt arg på dig efter att du gått i säng med Per.
Kanske du sa något som gjorde honom mer arg, som sen gick ut över Lydia.
Ja jag bara undrar alltså.
Senast redigerad av Loveangelie 2021-12-05 kl. 13:36.
2021-12-05, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Vad gör Emil i videon? Kan du inte berätta?
Flinar han? Skrattar? Gråter han? Försöker han lugna ner stämningen? Låt oss höra så vi kan förstå.
Hur dum är du från skala 1-10?
Låt oss höra hur du själv skulle reagera när du satt i en fåtölj, med en galen kvinna framför dig med ett gevär riktat mot ditt bröst, du har mobilen i handen, att trycka på "filma" syns inte för den galna, hur skulle du agerat?
2021-12-05, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hur dum är du från skala 1-10?
Låt oss höra hur du själv skulle reagera när du satt i en fåtölj, med en galen kvinna framför dig med ett gevär riktat mot ditt bröst, du har mobilen i handen, att trycka på "filma" syns inte för den galna, hur skulle du agerat?

Inte vet jag hur du är funtad men inte fan skulle min första tanke vara att trycka på inspelningsknappen på telefonen om jag har ett vapen riktat mot mej, Det normala är väl att försöka lugna ner situationen och prata lugnt och försiktigt med personen i fråga.
2021-12-05, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Inte vet jag hur du är funtad men inte fan skulle min första tanke vara att trycka på inspelningsknappen på telefonen om jag har ett vapen riktat mot mej, Det normala är väl att försöka lugna ner situationen och prata lugnt och försiktigt med personen i fråga.
Det var precis vad Emil gjorde. Han bad henne att sluta, att gå och lägga sig eller åka därifrån. Han var lugn, försökte få henne att lugna sig.
2021-12-05, 17:15
Medlem
Citat:
Han filmade väl redan innan/när hon kom? Hon säger ju på filmen.. "ser du vem som kommer här ?
Och som jag förstått var han ju även lugn och pratade med henne men hon sköt ju honom i alla fall. Hon hade nog bestämt sig redan när hon hämtade vapnet.
2021-12-05, 17:22
Medlem
Citat:
Men du hade bara två val, sitta kvar eller springa. Vid bägge valen var risken stor att bli skjuten, vilket hade du valt pucko?
2021-12-05, 17:42
Medlem
Citat:
Men du hade bara två val, sitta kvar eller springa. Vid bägge valen var risken stor att bli skjuten, vilket hade du valt pucko?

Jag får nog påstå att jag hade rest mig upp så fort hon hade kommit ut. När hon dessutom laddade bössan, ja då hade jag sprungit.
Baserat på om jag inte hade kunnat lugna ner stämningen. Jag hade aldrig kunnat sitta kvar och filma varje fall.
2021-12-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
jag ställde en fråga om motiv, som blev raderad, så jag ställer den igen

stora mängder alkohol och dålig impulskontroll, tror du att det kan ha spelat in i själva dådet

eller är din tro fortfarande att det var grusmaffian, eller andra obskkyra banditer som var orsaken ?

OK, nej " grusmaffian, eller andra" var kopplat till att förmedla företagshemligheter inom Es bransch. Så det har endast varit din missuppfattning.
2021-12-05, 20:35
Medlem
Citat:

Det hon vill ÄR ATT HAN SKALL SLUTA FILMA!

Det skulle jag gjort. Slutat filma.
Senast redigerad av Remark 2021-12-05 kl. 20:51.
2021-12-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det hon vill ÄR ATT HAN SKALL SLUTA FILMA!

Det skulle jag gjort.
Vad säger att hon inte hade skjutit om han slutat filma? Intressant är också att hon alltså är medveten om att han filmar och ändå väljer att skjuta. Hon hade nog inte räknat med att han skulle springa iväg eller att telefonen skulle försvinna.
Kan det vara så att hon tänkte att han hade två mobiler och därför skulle ingen leta efter den försvunna mobilen som han hade filmat med?
2021-12-05, 20:47
Medlem
firebird1974s avatar
Det är ganska lustigt hur tänket är i denna tråd, för en stund tillbaka så kom det in en ny skribent med nicket Loveangelie direkt så var det flera stycken som gick rakt i strupen på henne och kallade henne för lögnerska, troll och icke trovärdig för att hon berättade att hon hade ett förhållande till Emil och berättade saker om Emil till tråden men en vecka senare dyker nicket Yngrebarnsmamma upp och berättar att hon är mamma till Emils barn och hon berättar också saker om Emil men det lustiga är att det köper ni rakt av utan ett uns misstanke att hon också kan vara ett troll, lögnerska och icke trovärdig.
Jag kan bara konstatera att den sista idioten är inte född än.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in