2021-11-30, 20:41
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Men vad är då syftet med alla dina påståenden i tråden? Väcka uppmärksamhet eller smutskasta Emil?

Vad är ditt syfte? Får andra inget berätta mer än ni? Ska alla vara tysta och bara berätta vilken skit Lydia var? Är ni nöjda då?

Är det svårt att ha en diskussion?

Om ni nu inte vill veta ngt, varför går ni då inte vidare. Lydia sitter i fängelse.

Men, kanske kan du förstå att om en kvinna haft ett förhållande med ngn som hon sedan upptäcker är mördad. Att allt han sagt henne var en lögn. Så kanske även du hade blivit ledsen, om det gällt dig?

Jag håller inte med denna Angelielove mer än andra, men hon har rätt till sin fria åsikt. Hon har rätt att spekulera, rätt att söka svar utan att du ska kalla henne lögnare och fejk.

För vad kallar hon dig? Vad har du berättat om dig själv. Inget. Men du kräver gång på gång att hon ger dig svar, så att du sedan kan slänga ordet lögnare i hennes ansikte.
2021-11-30, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Vad är ditt syfte? Får andra inget berätta mer än ni? Ska alla vara tysta och bara berätta vilken skit Lydia var? Är ni nöjda då?

Är det svårt att ha en diskussion?

Om ni nu inte vill veta ngt, varför går ni då inte vidare. Lydia sitter i fängelse.

Men, kanske kan du förstå att om en kvinna haft ett förhållande med ngn som hon sedan upptäcker är mördad. Att allt han sagt henne var en lögn. Så kanske även du hade blivit ledsen, om det gällt dig?

Jag håller inte med denna Angelielove mer än andra, men hon har rätt till sin fria åsikt. Hon har rätt att spekulera, rätt att söka svar utan att du ska kalla henne lögnare och fejk.

För vad kallar hon dig? Vad har du berättat om dig själv. Inget. Men du kräver gång på gång att hon ger dig svar, så att du sedan kan slänga ordet lögnare i hennes ansikte.
Lida sitter inte i fängelse. Hon sitter i häktesförvar vid hinsan. Hon har överklagat, hon menar att hon bör dömas för vållande, dessutom vill hon sänka skadestånden, som var i futtigaste laget, redan från start.
Så, i fängelse ska hon, på livstid förhoppningsvis.
2021-11-30, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lida sitter inte i fängelse. Hon sitter i häktesförvar vid hinsan. Hon har överklagat, hon menar att hon bör dömas för vållande, dessutom vill hon sänka skadestånden, som var i futtigaste laget, redan från start.
Så, i fängelse ska hon, på livstid förhoppningsvis.

Lydia saknar motiv.
2021-11-30, 22:18
Medlem
Citat:
Det handlar om allt skitsnack, att smutskasta brottsoffret, samtidigt som Lida ska framstå som trovärdig, trots att det visat sig vara rena lögner, som har fått stå oemotsagda, eftersom Emil är dödad.
Så fort Lidas promiskuösa leverne och vidriga sätt kommer påtal, då ska det eldas om vita mopedbilar och alla tjejer som Emil haft, han har varit en bad boy, inte kunnat behålla jobb osv, dey blir sjuka trådsanningar över en människa som hade det jävligt tufft. Hans barn kommer få leva med detta. Lida har visat vad hon går för, men vart är de som borde berätta om hennes vidrigheter? Jo, de finns här i tråden, men deras röster drunknar i allt som hittas på. De som inte har intresse av att dra fram sanningen, utan endast vill skapa kaos, gör det någon annanstans.
Jag har blivit ifrågasatt och kallad lögnare, men det verkar inte som om somliga tar in vad som läggs fram. Det blir påhopp om att man ska bevisa det! Annars är det lögn.

Var detta ett svar på mitt inlägg? Som jag förstod bekräftade du det jag skrev på två inledande rader.
Men hela resten av ditt trams förstår jag inte vem du riktar dig till.
2021-11-30, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Lydia saknar motiv.
Lida saknar inte motiv. Det kommer kanske tillochmed lilla du att förstå vid hovrätten.
2021-11-30, 22:33
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Lida saknar inte motiv. Det kommer kanske tillochmed lilla du att förstå vid hovrätten.

Ända sedan tråden startades så har vi sökt efter ett motiv till mordet och under hela denna tid så har du vetat motivet. Kanske dags att delge oss andra vad för motiv Lydia hade för att skjuta Emil. Vill du det så är du väldigt snäll.
2021-11-30, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Ända sedan tråden startades så har vi sökt efter ett motiv till mordet och under hela denna tid så har du vetat motivet. Kanske dags att delge oss andra vad för motiv Lydia hade för att skjuta Emil. Vill du det så är du väldigt snäll.
Du verkar ha mycket svårt att ta in fakta. Läs fupen och lyssna på tingsrättsförhören.
Lida är full av skit och tänker inte tillåta att Emil ska bestämma att hon ska försvinna från hans liv.
Det behövs inte mycket mer.
Händelseförloppet är inspelat med ljud och bild och det är inte vad Lida hävdar har hänt.
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-11-30 kl. 22:54.
2021-11-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Måste fråga dig
Jag har Lyssnat på rättegången och förhören med Lydia igen... När man lyssnar på henne så säger hon att hon princip var hos Emil jämt.. när hon inte var där hörde han av sig hela tiden.. Han kunde inte sova utan henne.
Om man tror på henne finns det inget utrymme för nån mer kvinna i Emils liv.
Nu till min fråga:
Nån måste ju ljuga. Lydia eller ängeln som säger att dom haft en relation vid samma tid vilket är omöjligt om Lydia talar sanning..
Vem ljuger säger du?

Det gällde perioden från att hon flyttat in, april och framåt. Innan dess (jan-mars) var det helger L besökte E, varav E var i ett behandlingsprogram för sitt missbruk, 1 månad. Två sista veckorna i mars var L inlagd på sjukhus.
Senast redigerad av Remark 2021-11-30 kl. 22:53.
2021-11-30, 22:47
Medlem
Citat:
Du verkar ha mycket svårt att ta in fakta. Läs fupen och lyssna på tingsrättsförhören.
Luda är full av skit och tänker inte tillåta att Emil ska bestämma att hon ska försvinna från hans liv.
Händelseförloppet är inspelat med ljud och bild och det är inte vad Lida hävdar har hänt.

På vilket sätt ökade hennes möjligheter genom att skjuta E?
2021-11-30, 22:56
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Luda är full av skit och tänker inte tillåta att Emil ska bestämma att hon ska försvinna från hans liv.

Vad gör Emil i videon? Kan du inte berätta?
Flinar han? Skrattar? Gråter han? Försöker han lugna ner stämningen? Låt oss höra så vi kan förstå.
2021-11-30, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det gällde perioden från att hon flyttat in, april och framåt. Innan dess (jan-mars) var det helger L besökte E, varav E var i ett behandlingsprogram för sitt missbruk, 1 månad.
Tycker du att det känns troligt? KK kanske.. Men jag anser att förhållande innehåller mer än en lunchdate ibland. Dessutom har ängeln ändrat sig från att till och börja med älska Emil och planera framtid ihop med honom till att endast vara KK. Och tonerna gentemot honom har hårdnat mer och mer...
Det är nåt som inte stämmer och jag tror att vi har ett troll i tråden.
2021-11-30, 23:02
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Lida är full av skit och tänker inte tillåta att Emil ska bestämma att hon ska försvinna från hans liv.

Jag förstår att du helt går på vad Emil sagt i videon, fyllesnacket dom emellan. Ett fyllesnack som är en repris på hur det brukar vara för att dan efter vara bra igen.

Men, det är helt förståeligt att du endast valt att lyssna på vad Emil säger. Men finns det i din värld, att storyn kanske inte uppfattats på samma sätt hos Lydia?!

Hur vet du att det hon säger inte är sant?
Du bodde ju inte med dom och precis lika mkt som Emil kan berättat för andra, kan Lydia anförtrott sig till andra. Så vem talar då sanning.
Eller lyssnar du endast på en sida?
Varför festa dom så brutalt varje vecka?

Berätta gärna hur du tänker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in