Citat:
Jag har nog genom hela tråden lagt fram att jag tycker det verkar mer troligt med en olycka än ett självmord. Det står jag för än idag.
Jag har full respekt för alla som också tror att det kan röra sig om självmord. Men de användare som på allvar hävdar att mysteriet är löst med den information vi har i tråden, de ger jag inte mycket för.
Sen dyker användaren Hexagon9mm upp i tråden och "citerar" någon sorts textkonversation som han inte har ett uns bevis för att ha ägt rum, och därmed är fallet löst.
Det kan inte bli mer komiskt än så här och det bevisar bara på vilken nivå det hela har lagt sig. Jag är inte det minsta förvånad att speciellt du tar hans hemmaknåpade citat för det avgörande bevismaterialet. Du är ju den största fånen i hela tråden som dessutom välkomnar varenda en som klarar av att göra en höna av en fjäder.
Jag har full respekt för alla som också tror att det kan röra sig om självmord. Men de användare som på allvar hävdar att mysteriet är löst med den information vi har i tråden, de ger jag inte mycket för.
Sen dyker användaren Hexagon9mm upp i tråden och "citerar" någon sorts textkonversation som han inte har ett uns bevis för att ha ägt rum, och därmed är fallet löst.
Det kan inte bli mer komiskt än så här och det bevisar bara på vilken nivå det hela har lagt sig. Jag är inte det minsta förvånad att speciellt du tar hans hemmaknåpade citat för det avgörande bevismaterialet. Du är ju den största fånen i hela tråden som dessutom välkomnar varenda en som klarar av att göra en höna av en fjäder.
Jag kontakt med dessa löpare som givit alla uppgifter till bla militären.
Jag kan ställa frågor om du har några vettiga.
Vad vi vet hittils:
•Fyndplatsen där Deniz hittades.
•Vittnen som mött Deniz springandes mot fyndplatsen, vilket är anmärkningsvärt om man inte har för avsikt av att vistas där i oländig teräng i mörkret.
Dessa uppgifter borde du själv kunna verifiera.
•Han sprang ensam.
Vad vinner du på att vara dryg?
Jag berättar om saker som har viss betydelse för fallet, medans din input är värd kattskit.
Jag kan med all säkerhet få ut info om att dessa löpares vittnesmål är äkta.
Du tror inte dom vet vem dom pratat med från militär/polis.
Fatta att detta har hänt!
Det enda jag kan ge dig är att vi inte vet till 100% om det var självmord, trots att allt tyder på det.
Att han skulle dött i en sprängolycka djupt in i en skog faller på sin egna orimlighet.
En officer springer inte runt med sprängämnen hursomhelst.
Hur fan resonerar du?