Citat:
Aldrig direkt sågat "hela bolaget" utan sågat pump & dumpen bakom det övervärderade börsvärdet. Jag klev ju in hyfsat tidigt, gjorde bra avkastning, plockade vinst. Har sedan swingat en del, vilket visade sig ge bra affär. Man kan lita på sekten.
Marknadsföringskostnader ja. Som du är inne på så fick ju "Blattepump AB" en "riktad emission" tidigt, innan kursen begav sig norrut. Det är klart att dessa har haft ett finger med i spelet gällande massiv hausse, och att pumpa upp kursen på sociala medier. Exakt, som du är inne på, marknadsföringskostnader hade varit intressant att beskåda. Kopplingen mellan ledningen och dessa pumpare hade även det varit intressant att kika på. RE lät det. Hur då, och hur kom man i kontakt med varandra?
Övervärderat BV, helt klart i.o.m. pump-maffian. Däremot kollade jag snabbt igenom nya studien, vilket såg positivt ut, även om viss körsbärsplockning bedrevs, vilket absolut inte är ovanligt inom biotech. Såg även att ABG höjt upp riktkursen, och vad ska man säga om det? Individer där är säkerligen inköpta sedan tidigare. Men helt klart ska ju ett BV höjas efter cherry-pickad fin data från studier. Men nja, ny satt riktkurs grundar sig ju redan på övervärderat börsvärde = övervärderad satt riktkurs på ett redan övervärderat BV. Men med det sagt, absolut stor fortsatt potential, vilket studierna visar på. Det finns en god effekt på sjukdom gällande läkemedlet APA1911. Jag är utbildad inom medicin, klart jag gillar det.

Har för övrigt fått en "copy cat" på Twitter som utger sig för att vara mig, med samma nick här och som har snott min bild här. Såg denne när jag kikade på SynAct @ "finanstwitter" tidigare idag. Detta är alltså inte jag, det är inte mitt konto. Gissningsvis är det psykfallet "Bjänn" som försöker att via desinformation sänka kursen för att ta placering. Jättekul dock att man anser att en tjomme som jag, har så pass stor talan, så att man tror att något jag skriver skulle ha relevans.
Vore ju kul att trolla det avskrapet som utger sig för att vara jag. Jag kör ett nytt inlägg nedan, så kan ni i sekten gärna roa er med att posta det som reply. Det här bjuder jag gärna på!
Men med det sagt, hoppas på fortsatta framgångar i studierna. Time will tell!
Senast redigerad av stockcock 2021-12-05 kl. 01:15.
Senast redigerad av stockcock 2021-12-05 kl. 01:15.