2021-12-05, 00:59
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Är det här en seriös aktie btw?
Stockcock var inne på och sågade hela bolaget.

Syns det i Synacts bokföring hur mycket marknadsföringskostnader det är?
PR firmor brukar ha flera alias på Placera/Flashback etc för att pumpa skiten och styra ett narrativ.

Aldrig direkt sågat "hela bolaget" utan sågat pump & dumpen bakom det övervärderade börsvärdet. Jag klev ju in hyfsat tidigt, gjorde bra avkastning, plockade vinst. Har sedan swingat en del, vilket visade sig ge bra affär. Man kan lita på sekten.

Marknadsföringskostnader ja. Som du är inne på så fick ju "Blattepump AB" en "riktad emission" tidigt, innan kursen begav sig norrut. Det är klart att dessa har haft ett finger med i spelet gällande massiv hausse, och att pumpa upp kursen på sociala medier. Exakt, som du är inne på, marknadsföringskostnader hade varit intressant att beskåda. Kopplingen mellan ledningen och dessa pumpare hade även det varit intressant att kika på. RE lät det. Hur då, och hur kom man i kontakt med varandra?

Övervärderat BV, helt klart i.o.m. pump-maffian. Däremot kollade jag snabbt igenom nya studien, vilket såg positivt ut, även om viss körsbärsplockning bedrevs, vilket absolut inte är ovanligt inom biotech. Såg även att ABG höjt upp riktkursen, och vad ska man säga om det? Individer där är säkerligen inköpta sedan tidigare. Men helt klart ska ju ett BV höjas efter cherry-pickad fin data från studier. Men nja, ny satt riktkurs grundar sig ju redan på övervärderat börsvärde = övervärderad satt riktkurs på ett redan övervärderat BV. Men med det sagt, absolut stor fortsatt potential, vilket studierna visar på. Det finns en god effekt på sjukdom gällande läkemedlet APA1911. Jag är utbildad inom medicin, klart jag gillar det.

Har för övrigt fått en "copy cat" på Twitter som utger sig för att vara mig, med samma nick här och som har snott min bild här. Såg denne när jag kikade på SynAct @ "finanstwitter" tidigare idag. Detta är alltså inte jag, det är inte mitt konto. Gissningsvis är det psykfallet "Bjänn" som försöker att via desinformation sänka kursen för att ta placering. Jättekul dock att man anser att en tjomme som jag, har så pass stor talan, så att man tror att något jag skriver skulle ha relevans.

Vore ju kul att trolla det avskrapet som utger sig för att vara jag. Jag kör ett nytt inlägg nedan, så kan ni i sekten gärna roa er med att posta det som reply. Det här bjuder jag gärna på!

Men med det sagt, hoppas på fortsatta framgångar i studierna. Time will tell!
Senast redigerad av stockcock 2021-12-05 kl. 01:15.
Citera
2021-12-05, 01:05
Medlem
stockcocks avatar
SynAct, hur kan man misstro? Otroligt seriös och kompetent ledning. Går från klarhet till klarhet. En substans som slår ut världens mest sålda läkemedel, Humira, i effekt, men med noll biverkningar! Ny satt riktkurs på 170 SEK, vilket är SMÅFLIS. Vi ska inte till Månen, vi ska till ett nytt solsystem!!!

Riktkursen bör vara 500 SEK. SynAct har alltså tagit fram en substans som är likvärdig med Humira i effekt, världens mest sålda läkemedel, men som har noll biverkningar!
Citera
2021-12-05, 01:11
Medlem
stockcocks avatar
Dra ovanstående inlägg som "skärmdump" till svar om psykfallet som utger sig för att vara mig på Twitter börjar att trilskas.

Hur som haver, önskar er fortsatt lycka. Kanske låg jag halvt investerad och sålde av med vinst nu i veckan.

Ligger på mini-semester nu, men har ju några fans här med bra musiksmak. Vi kör denna innan krypläge intas:

https://youtu.be/LTseTg48568

David Gilmour, en silverräv som kan sitt även på äldre dagar - likt Stocken självt!
Senast redigerad av stockcock 2021-12-05 kl. 01:14.
Citera
2021-12-05, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Dra ovanstående inlägg som "skärmdump" till svar om psykfallet som utger sig för att vara mig på Twitter börjar att trilskas.

Hur som haver, önskar er fortsatt lycka. Kanske låg jag halvt investerad och sålde av med vinst nu i veckan.

Ligger på mini-semester nu, men har ju några fans här med bra musiksmak. Vi kör denna innan krypläge intas:

David Gilmour, en silverräv som kan sitt även på äldre dagar - likt Stocken självt!
Tackar! Verkar som du har hittat tillbaks till SynAct? Hursom tack för fina musiken och ger en länk till något riktigt bra! https://youtu.be/l9VFg44H2z8
Citera
2021-12-05, 09:50
Medlem
CHleames avatar
Citat:
SynAct, hur kan man misstro? Otroligt seriös och kompetent ledning. Går från klarhet till klarhet. En substans som slår ut världens mest sålda läkemedel, Humira, i effekt, men med noll biverkningar! Ny satt riktkurs på 170 SEK, vilket är SMÅFLIS. Vi ska inte till Månen, vi ska till ett nytt solsystem!!!

Riktkursen bör vara 500 SEK. SynAct har alltså tagit fram en substans som är likvärdig med Humira i effekt, världens mest sålda läkemedel, men som har noll biverkningar!
Redan här borde alla som överväger att handlöst kasta sig med i tornadon som endast kan ge högre kurser uppåt ta av sig skygglapparna.
Nyss lades det här inlägget
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9.och-.
En bild säger mer än 1000 ord....

https://www.bildtagg.se/file/u1etqyxfsj1ds5myehhalpif

Det visar mängden redan existerande läkemedel och att SynActs AP1189 "endast" har marginellt bättre effekt i doseskalerande studiefasen jämfört med läkemedlen som är på marknaden.

Hur kommer inköparna reagera på AP1189 om det lanseras på marknaden om 5-7 år?
Jippie klart att vi ska köpa ett svindyrt läkemedel eller Tja vi väntar 7 år tills marknadsexklusiviteten försvunnit och börjar köpa generikan. Många av dagens standardläkemedel har varit så dyra de första 7 åren att patienterna inte ens visste att de fanns och läkarna kunde inte förskriva dem då de inte var listade.
Det är inget first in class preparat och de andra billigare fungerar "tillfredsställande".

Dröm vidare om enkel RE när aktiekursen är massivt övervärderad.
Dröm vidare om sponsrade studier och att aktieägarna får framtida vinsten.

Hur går det med ABGs tresiffriga riktkurs i Oncopeptides?
Samma team som gör analyserna.

PS Missa inte att Stockcock skrev på det här viset i protest mot att hans signatur och avatar kapats. När Zeze signatur och Avatar kapades här på Flashback vidtogs åtgärder omedelbart. När SynActs anhängare kapade signaturer och Avatarer i Discord hände inget (det ansågs vara en kul ploj även att en Discord övertogs och lades ned). DS
Senast redigerad av CHleame 2021-12-05 kl. 09:56.
Citera
2021-12-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
Redan här borde alla som överväger att handlöst kasta sig med i tornadon som endast kan ge högre kurser uppåt ta av sig skygglapparna.

Det visar mängden redan existerande läkemedel och att SynActs AP1189 "endast" har marginellt bättre effekt i doseskalerande studiefasen jämfört med läkemedlen som är på marknaden.

Jippie klart att vi ska köpa ett svindyrt läkemedel eller Tja vi väntar 7 år tills marknadsexklusiviteten försvunnit och börjar köpa generikan. Många av dagens standardläkemedel har varit så dyra de första 7 åren att patienterna inte ens visste att de fanns och läkarna kunde inte förskriva dem då de inte var listade.
Det är inget first in class preparat och de andra billigare fungerar "tillfredsställande".

PS Missa inte att Stockcock skrev på det här viset i protest mot att hans signatur och avatar kapats. När Zeze signatur och Avatar kapades här på Flashback vidtogs åtgärder omedelbart. När SynActs anhängare kapade signaturer och Avatarer i Discord hände inget (det ansågs vara en kul ploj även att en Discord övertogs och lades ned). DS
Då kommer frågan automatiskt fram. Ska vi lita på din utsago eller en professionell analys firma? Ska vi lita på en professionell ledning i lockdown eller på en Flashbacks aktör som inte ens äger aktier och verkar ha ett personligt agg mot bolaget då hen i affekt skriver ned pga. hens andra Biotech bolag haltar på värderingen?
Citera
2021-12-05, 13:02
Medlem
Chleame/kiroba, får man fråga vad ni äger för aktier? Är seriös i min fråga. Är du ål in diamyd eller äger du annat också.
Citera
2021-12-06, 08:41
Medlem
Citat:

Klart stocken sådär lite i smyg vill vara med på framgångsresan - om musiksmaken är något att gå efter så gillar han ju kvalité.

Är ju lite av en gitarrist själv, och det här solot är mitt go to. Kraft!
Citera
2021-12-06, 08:54
Medlem
Citat:

Marginellt bättre effekt än de bästa läkemedlen som nu finns ute på marknaden som fungerar så att de stänger ned immunförsvaret och har extrema biverkningsprofiler. Dödliga infektioner, cancer är ingen ovanlighet. AP1189 reglerar immunförsvarets respons samt städar upp inflammationen. Revolutionerande.

Sen bjuder du ju, i vanligt ordning, på lite felaktigheter:

- Vi har patent in på 2040-talet.
- AP1189 billigt att tillverka.

Det finns en (eller många) anledning till varför ABG tycker vi ska till 170 med nuvarande fundamenta.

Vad kommer du säga när bud ramlar in? "Uppköpare bolag X är inte ens ett riktigt bolag!!!"
Citera
2021-12-06, 09:12
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InvesterarIvar

Vad kommer du säga när bud ramlar in? "Uppköpare bolag X är inte ens ett riktigt bolag!!!"
Om inte om existerat hade inget bolags kurs kollapsat, allra minst inom biotech där all värdering fram till avslutad Fas III bygger på att allt blir som fanatikerna tror och hoppas.
Sällan jag sett så stor skillnad i vad ägarna av aktierna tror och tycker jämfört med vad bolaget ger uttryck för genom sin information.

Så era FOMO argument om att vi lurat in investerare i andra bolag vars kursutveckling är lägre och därmed mindre riskfylld är naturligtvis logiska för er som balanserar på en allt slakare lina.

Antingen får ni ert bud inom kort eller så har ni allvarliga problem med allt vad ni lovat.
Inte ens Covid-19 i Brasilien tycks SynAct kunna driva framåt även om FDA lägger all kapacitet på Covid.
Hur prioriterat är då en autoimmun åkomma med låg risk för "död inom kort" och där fungerande medicinering finns?
Citera
2021-12-06, 09:27
Medlem
CHleames avatar
"De har inget annat jobb än att sitta på Synacts placera och snacka skit om bolaget. Den här veckan ska ja få bort er från placera. Vänta bara."

Och det här stämmer.
Bestämmer sig en grupp aktieägare, i det här fallet en Discord sig för att agera tillsammans. Dvs påverka ett forum vars moderering inte är funktionell så kommer gruppen inom kort fått bort den rösten som irriterar.
Men till vilken nytta?

Blev SynActs läkemedelskandidat i tidig studiefas bättre av den aktionen?

Stärktes marknadens förmåga att göra rätt värdering om den endast tillåts läsa "inlägg skrivna av aktieägare som avser att sälja inom kort"? Där dessutom alla professionella analyser är för utvalda kunder.
Citera
2021-12-06, 15:22
Medlem
Citat:
Blev SynActs läkemedelskandidat i tidig studiefas bättre av den aktionen?

Blir den sämre av att du intalar dig själv det då?
Grejen är ju att den inte behöver bli bättre, ty den är redan revolutionerande. Nämn ett annat läkemedel som reglerar immunförsvarets respons och samtidigt städar upp inflammation. Jag väntar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in