2021-12-06, 15:57
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InvesterarIvar
Blir den sämre av att du intalar dig själv det då?
Grejen är ju att den inte behöver bli bättre, ty den är redan revolutionerande. Nämn ett annat läkemedel som reglerar immunförsvarets respons och samtidigt städar upp inflammation. Jag väntar!
Cannabis.
Citera
2021-12-06, 16:30
Medlem
Tänkte inte läsa in på 134 sidor tråd så moderator får väl rensa om detta inte duger men ett problem som finns med all farma är att FDA eller EUs FDA kan stoppa saker om det redan finns liknande saker på gång på den egna sidan.

DEt var därför Håkan Lantz flygkontrollsystem aldrig slog, USA stoppade det för det fick inte finnas ett flygkontroll system som ite var USAkontrollerat och USAutvecklat.
Citera
2021-12-06, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KatatoniskMelon
Tänkte inte läsa in på 134 sidor tråd så moderator får väl rensa om detta inte duger men ett problem som finns med all farma är att FDA eller EUs FDA kan stoppa saker om det redan finns liknande saker på gång på den egna sidan.

DEt var därför Håkan Lantz flygkontrollsystem aldrig slog, USA stoppade det för det fick inte finnas ett flygkontroll system som ite var USAkontrollerat och USAutvecklat.

Den risken lär vara obefintlig då JAK-hämmare nyligen har belagts med black box-varning. Reumatiker behöver verkligen ett nytt läkemedel.
Citera
2021-12-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.Kane.
Den risken lär vara obefintlig då JAK-hämmare nyligen har belagts med black box-varning. Reumatiker behöver verkligen ett nytt läkemedel.

Aha. Där har vi nåt från en som verkligen kan farma. Kvalitetsinlägg. Ska följa denna tråd
Citera
2021-12-06, 21:28
Medlem
Citat:
Aha. Där har vi nåt från en som verkligen kan farma. Kvalitetsinlägg. Ska följa denna tråd

Jag har läst väldigt mycket om Synact de senaste månaderna, men jämfört med proffsen kan jag inte mycket.

Rekommenderar analysen nedan. Sedan den skrevs är det mycket som har gått åt rätt håll för Synact. Lycka till!

https://www.redeye.se/arena/posts/synact-phara-stormsteg-mot-exit
Citera
2021-12-06, 21:37
Medlem
Citat:
Jag har läst väldigt mycket om Synact de senaste månaderna, men jämfört med proffsen kan jag inte mycket.

Rekommenderar analysen nedan. Sedan den skrevs är det mycket som har gått åt rätt håll för Synact. Lycka till!

https://www.redeye.se/arena/posts/synact-phara-stormsteg-mot-exit

Bästa sättet att lära sig är att lära sig av dom som redan kan.
Citera
2021-12-06, 23:17
Medlem
Citat:
Bästa sättet att lära sig är att lära sig av dom som redan kan.

Det är precis den taktiken jag använder mig av.

Imorgon ska Synact medverka på hela tre event - Kempen, ABG och Sedermera.
Citera
2021-12-06, 23:21
Medlem
Citat:
Imorgon ska Synact medverka på hela tre event - Kempen, ABG och Sedermera.

Roadshow på tre ställen, med samma folk? Känns som om Synact anar genombrott.
Citera
2021-12-06, 23:36
Medlem
Citat:
Roadshow på tre ställen, med samma folk? Känns som om Synact anar genombrott.

Ledningen sprudlar av optimism och självförtroende. ABG gav toppbetyg till topline-resultaten i reumatiska studien, och det är ju här och nu det är tänkt att det ska bli affär. Man kommer att fortsätta förberedelser och eventuellt starta och driva fas 2b i egen regi, men de flesta är inne på att det blir partnerskap eller försäljning så snart som möjligt och det är ju också vad som har kommunicerats från ledningen hela tiden.

Ska man lita på ledningen, vilket jag gör, så saknas det inte intresse från Big Pharma.
Citera
2021-12-07, 13:15
Medlem
Citat:
Ledningen sprudlar av optimism och självförtroende. ABG gav toppbetyg till topline-resultaten i reumatiska studien, och det är ju här och nu det är tänkt att det ska bli affär. Man kommer att fortsätta förberedelser och eventuellt starta och driva fas 2b i egen regi, men de flesta är inne på att det blir partnerskap eller försäljning så snart som möjligt och det är ju också vad som har kommunicerats från ledningen hela tiden.

Ska man lita på ledningen, vilket jag gör, så saknas det inte intresse från Big Pharma.

Finns massor av storbolag i farma utan egna idéer men me stora resurser som gärna hjälper till

Astra har nte haft en enda egen bra idé sedan istiden till exempel
Citera
2021-12-07, 13:28
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Finns massor av storbolag i farma utan egna idéer men me stora resurser som gärna hjälper till

Astra har nte haft en enda egen bra idé sedan istiden till exempel

Det var väl en ordentlig modifikation av sanningen?

Sanningen är snarare att sannolikheten att misslyckas i de tidiga studiefaserna är så stor att BP föredrar att avvakta tills Fas IIb är presenterad och verifierats med vetenskapliga artiklar.

Min förutsägelse är att SynAct passerat nyhetstoppen denna gång för lång tid framåt.
Kommande triggers blir negativa.
Väntan på NE
Väntan på studidesign
Väntan på etikkomission
Väntan på studiestart

Under tiden backar kursen de sedvanliga 2% om dagen i brist på nyheter.
Citera
2021-12-07, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
Det var väl en ordentlig modifikation av sanningen?

Sanningen är snarare att sannolikheten att misslyckas i de tidiga studiefaserna är så stor att BP föredrar att avvakta tills Fas IIb är presenterad och verifierats med vetenskapliga artiklar.

Min förutsägelse är att SynAct passerat nyhetstoppen denna gång för lång tid framåt.
Kommande triggers blir negativa.
Väntan på NE
Väntan på studidesign
Väntan på etikkomission
Väntan på studiestart

Under tiden backar kursen de sedvanliga 2% om dagen i brist på nyheter.

Ja de va lite överdrivet

Men fortsätt gärna mata på med bra fakta om Synact & bredda diskussionen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in