2021-12-05, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Språkeksperten som analyserte brev og mail i Lørenskog forsvinningen/forsvinngen på Lørenskog. Husker ikke helt navnet på serien.

Det har vel vært flere inn i bildet der, men hovedkonklusjonen er at det er nordmenn.
Citera
2021-12-05, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det har vel vær flere inn i bildet der, men hovedkonklusjonen er at det er nordmenn.

Beklager, husker ikke navnet hans. Han konkluderte også med skrevet av en nordmann. Eldre, med gode norskkunnskaper. Interessant hele tolkningen han kom med.
Citera
2021-12-05, 00:33
Medlem
Citat:
Beklager, husker ikke navnet hans. Han konkluderte også med skrevet av en nordmann. Eldre, med gode norskkunnskaper. Interessant hele tolkningen han kom med.

Rapporten konkluderer med en med norsk bakgrunn, han du refererer til var fra et TV program og har ingenting med saken å gjøre
Citera
2021-12-05, 00:35
Medlem
Citat:
Rapporten konkluderer med en med norsk bakgrunn, han du refererer til var fra et TV program og har ingenting med saken å gjøre

Hva mener du har ingenting med saken å gjøre? Han har gjort sin tolkning av dette i denne TV-serien. Hans syn på saken er vel god som noen?
Citera
2021-12-05, 00:38
Medlem
Citat:

Inledning

Programleder og journalist Kenneth Fossheim, belyser Lørenskog-saken sammen med tidligere etterforskere fra Kripos Per Angel og Håvard Aksnes.

https://play.tv2.no/programmer/fakta/forsvinningen-paa-loerenskog
Citera
2021-12-05, 00:39
Medlem
Citat:
Hva mener du har ingenting med saken å gjøre? Han har gjort sin tolkning av dette i denne TV-serien. Hans syn på saken er vel god som noen?

Hvis han ikke er kvalifisert av retten så er ikke det han sier verdt noe i rettsammenheng.
Citera
2021-12-05, 00:42
Medlem
Citat:
Hvis han ikke er kvalifisert av retten så er ikke det han sier verdt noe i rettsammenheng.

Ok. Synd i tilfelle. For jeg tror virkelig han har rett i mye av sin tolkning. Men samme det, fant tolkningen interessant jeg.
Citera
2021-12-05, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Inledning

Programleder og journalist Kenneth Fossheim, belyser Lørenskog-saken sammen med tidligere etterforskere fra Kripos Per Angel og Håvard Aksnes.

https://play.tv2.no/programmer/fakta/forsvinningen-paa-loerenskog

Nettopp, forsvinningen på Lørenskog var det.
Citera
2021-12-05, 00:44
Medlem
Citat:
Ok. Synd i tilfelle. For jeg tror virkelig han har rett i mye av sin tolkning. Men samme det, fant tolkningen interessant jeg.

For all del. Jeg også tror at han har rett.
Citera
2021-12-05, 01:05
Medlem
Dagens oppsummering er i grove trekk at det ble levert inn en anmeldelse av bruker Stoltenberg.
Citera
2021-12-05, 01:07
Medlem
Citat:
Dagens oppsummering er i grove trekk at det ble levert inn en anmeldelse av bruker Stoltenberg.

Sikkert ikke så dumt, med tanke på gårdsdagens og dagens mulige oppfordringer.
Citera
2021-12-05, 01:14
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:

Hej Formann
Jag har inte följt med i dag/kväll så kan du i kort förklara vilken type anmeldelse Stoltenberg har levert inn och till vem ?
På förhand tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in