Citat:
Ursprungligen postat av
MitchRapp
Ja, kanske. Tittar du på de 5-10 senaste matchern kanske man ka hävda det. Men räknar vi antalet nazister på läkataren har nog tyvärr Rögle ett större antal och där är troligen Växjö bättre och trevligare. Beror ju vad du bedömmer och vilket tidsspann.
Ni kanske syftade på publiktrycket iofs?
Där har jag dålig koll.......
Men hursomhelst, jag driver mest med dig för att du är en så färgad anhängare och för att jag är Djurgårdare och ska inte säga mycket alls för tillfället om varken publiksång eller tabelläge.

Säga vad man vill om skånes invånare, men det är omvänt läge nu gällande storebror och lillebror i självförtroende och framgång.
Och Växjö har fortfarande hemmafördel i en kvartsfinal i nuläget.