2021-12-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Tveksamt när det gäller Djurgården. Känns som dom har en svag säsong, fast fler gjorda mål än både Timrå och Malmö. Fast dom är ju också rätt usla nu i höst.

Skansen lider fortfarande av Barry Smiths avsaknad av kreativt spel samt att man släpper till alldeles för mycket skott dock har det sistnämnda blivit bättre. Om nu Sörensen slutar gnäll på domaren och man bänkar Holland så kan det bli med lite bättre fart bättre framöver.

Men det känns verkligen som man skulle göra bättre jobb än Falk ,bara ring så får man bevisa
Citera
2021-12-02, 22:42
Medlem
karlsoons avatar
Timrå klacken sjöng. Ja ni är sämre än Rögle till Malmö ikväll.
Inte ofta det har hänt i historien men då är det fan illa
Citera
2021-12-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Timrå klacken sjöng. Ja ni är sämre än Rögle till Malmö ikväll.
Inte ofta det har hänt i historien men då är det fan illa

Sämre än Rögle kan inte vara roligt att vara. Det har nog aldrig hänt vöxjö men kan tänka mig att det känns hopplöst.
Citera
2021-12-03, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Sämre än Rögle kan inte vara roligt att vara. Det har nog aldrig hänt vöxjö men kan tänka mig att det känns hopplöst.

Ohh, passa på!
Just nu är Rögle mycket bättre än Växjö. 😄
Citera
2021-12-03, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maag80
Ohh, passa på!
Just nu är Rögle mycket bättre än Växjö. 😄

Ja, kanske. Tittar du på de 5-10 senaste matchern kanske man ka hävda det. Men räknar vi antalet nazister på läkataren har nog tyvärr Rögle ett större antal och där är troligen Växjö bättre och trevligare. Beror ju vad du bedömmer och vilket tidsspann.
Senast redigerad av MitchRapp 2021-12-03 kl. 12:06.
Citera
2021-12-03, 15:32
Medlem
Citat:
Ja, kanske. Tittar du på de 5-10 senaste matchern kanske man ka hävda det. Men räknar vi antalet nazister på läkataren har nog tyvärr Rögle ett större antal och där är troligen Växjö bättre och trevligare. Beror ju vad du bedömmer och vilket tidsspann.

Ni kanske syftade på publiktrycket iofs?
Där har jag dålig koll.......
Men hursomhelst, jag driver mest med dig för att du är en så färgad anhängare och för att jag är Djurgårdare och ska inte säga mycket alls för tillfället om varken publiksång eller tabelläge.
Säga vad man vill om skånes invånare, men det är omvänt läge nu gällande storebror och lillebror i självförtroende och framgång.
Och Växjö har fortfarande hemmafördel i en kvartsfinal i nuläget.
Citera
2021-12-03, 15:47
Medlem
Citat:
Men hursomhelst, jag driver mest med dig för att du är en så färgad anhängare och för att jag är Djurgårdare och ska inte säga mycket alls för tillfället om varken publiksång eller tabelläge.
Säga vad man vill om skånes invånare, men det är omvänt läge nu gällande storebror och lillebror i självförtroende och framgång.

Växjö är ganska tama iår. De tar inte Sm-guld igen förrens 23/24 enligt schemat. Så Rögle eller Örebro kan nog spela hem sina första små guld. Eftersom rögleklacken sjunger nazistiska slagord så hoppas jag något mer Örebro. Unnar inte nazister ett guld.
Senast redigerad av MitchRapp 2021-12-03 kl. 15:51.
Citera
2021-12-03, 21:43
Medlem
Tvonds avatar
Citat:

Lillebror Rögle har aldrig haft någon framgång ännu. Prisskåpet ekar lika tomt som pungen på Masken Carlsson på Leksands cheerleader julbord 1997.
Citera
2021-12-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Lillebror Rögle har aldrig haft någon framgång ännu. Prisskåpet ekar lika tomt som pungen på Masken Carlsson på Leksands cheerleader julbord 1997.

hahaha, du är verkligen bitter gubbe. trodde först du trollade bara men jävlar. Det är nya tider nu. Skånederby blir mellan MIF och Kristianstads IK hädanefter
Citera
2021-12-04, 03:22
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Växjö är ganska tama iår. De tar inte Sm-guld igen förrens 23/24 enligt schemat. Så Rögle eller Örebro kan nog spela hem sina första små guld. Eftersom rögleklacken sjunger nazistiska slagord så hoppas jag något mer Örebro. Unnar inte nazister ett guld.
Varför håller du Rögle och Örebro som favoriter? Tänker framförallt på Örebro.
Citera
2021-12-04, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Varför håller du Rögle och Örebro som favoriter? Tänker framförallt på Örebro.

Favoritwr inför säsongen var kanske Luleå, FBK och kanske Frölunda. Under säsongen händer det saker. Favoritskap kan förändras.

Det fina med Örebro och Rögle är att de kopierat lite av växjös spel.

Tittar vi på Örebro så har de helt okej siffror men kan öka de ännu mer. De har ett starkt försvar som kommer ge ännu bättre resultat när det något mer tighta spelet som blir i slutspelsserier. Tycker de var näst bästa lag förra året och tror att de lärde sig mycket på den resan och kanske kan ta det ett steg till.

Men kan hända mycket på vägen och många som kan segla upp som favoriter.
Citera
2021-12-04, 22:24
Medlem
Vad ska djurgården hitta på? Överleva fram till det långa uppehållet. Ta en resa till någon spansk ö och kröka gärnet en dag och sedan vila och träna i två veckor. Skulle satsa på något riktigt udda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in